s4-bolo
Intryguje mnie ten temat , ile w s4b5 mocy trzeba aby karcić litrowe szlifierki, bardziej interesuje mnie w ruchu i winklach choć od 0--300 km/h teżADI pisze:Pewnie mial na mysli szlifierami - motoramiLCQ pisze:a cóż to takiego?bolo-s4 pisze: łapanie się od 100 ze szliierkamy bo się panoszą po drogach a tu zonk![]()
gratuluje zapierdzielacza

Projekt zajeb%$ty ciągle rozwijający się , masz cierpliwość i zapał , chyba nawet stwierdzam że uzależniłeś się hehe
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
Nasza ekipa motocyklowa na okolicznych drogach po 300 lata jak jest możliwośćbolo-s4 pisze:Powyżej 200 motocykle niestety dostają bo i ryzyko na naszych drogach jest duże
łapałem się z dwoma hayabusamy na prędkość na pasie awaryjnym gdzie jest szeroko i wygrałem jedną jechała dziewczyna i przy 280 odpuściła

było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
W zeszłym tygodniu miałem okazje się łapnąć 2 razy z pod świateł z jakimś nowszym suzuki gsxr ,ale jaka pojemność to nie wiem bo mam mocno przyciemnione szyby i niebyło czasu się przyglądać...na pierwszych światłach dostał strasznie w dupe ale chyba się nie spodziewał że audi z naklejką A4 1,6 się będzie z nim ścigać, za drugim razem już chyba miał świadomość że niejest to 1,6
i ruszył pełną pizdą... od wrzucenia 2 biegu do 200km/h odchodziłem mu systematycznie, potem odpuściłem a kolega pognał w siną dal...

WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s
-
- Posty: 375
- Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
- Tytuł użytkownika: BOLO-S4
- Lokalizacja: Przasnysz
- Płeć:
Ładna obwodnica u was motocykl trochę zawyża prędkość na dużych prędkościach jest spory uślizg koła
ok 600 km dwa setapy wcześniej
[ Dodano: 2014-09-14, 15:33 ]
Nie wiem czy kierowca cipa ale tak było
na parkingu się chwalił że jechał 330 ja powiedziałem że możemy się złapać na maksa on ok i olewająco powiedział jedz ja cię dogonię i niestety nie dogonił po mówił że miał 330 i nie dogonił
ok 600 km dwa setapy wcześniej
[ Dodano: 2014-09-14, 15:33 ]
Nie wiem czy kierowca cipa ale tak było
na parkingu się chwalił że jechał 330 ja powiedziałem że możemy się złapać na maksa on ok i olewająco powiedział jedz ja cię dogonię i niestety nie dogonił po mówił że miał 330 i nie dogonił
https://www.youtube.com/watch?v=boOnygO-ZWc a potem pomyślcie ile brakuje waszej esce rsce ;)
Z nowym tysiącem to nie ma żadnych szans.
https://www.youtube.com/watch?v=oWuzcrG6Dow stockowy silnik :)
Ew v-max a tak to każdy nowy tysiąc z dobrym kierowcą zrobi wiatrak z s rs nawet 600+
Z nowym tysiącem to nie ma żadnych szans.
https://www.youtube.com/watch?v=oWuzcrG6Dow stockowy silnik :)
Ew v-max a tak to każdy nowy tysiąc z dobrym kierowcą zrobi wiatrak z s rs nawet 600+
Na prostej wiadomo stosunek mocy do masy i przewaga jednośladu jest znacząca , głównie interesuje mnie na drodze z winklami , porównanie seryjnego 1000 bez turbin długich wahaczy i podtlenku a zmodzonej eSki czy rs4 , oglądając filmik aw69rwtnt pisze:https://www.youtube.com/watch?v=boOnygO-ZWc a potem pomyślcie ile brakuje waszej esce rsce ;)
Z nowym tysiącem to nie ma żadnych szans.
https://www.youtube.com/watch?v=oWuzcrG6Dow stockowy silnik :)
Ew v-max a tak to każdy nowy tysiąc z dobrym kierowcą zrobi wiatrak z s rs nawet 600+
http://m.youtube.com/watch?v=lpYQkCshDEA
jak jego 700+ idzie do 300 to mam wrażenie że ciężko motocyklem odjechać w warunkach drogowych a trochę latam motocyklem i zrobiłem próbę koledzy moto a ja S4z wirusem na prostej wiadomo ale w winklach z tą mocą dawałem radę... Latając moto nie trafiłem na auto 500+ ( bez ograniczenia do 250km/h) chętne na drodze do takich igraszek , pojawił się temat karcenia szlifierek więc zapytałem o wrażenia...
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
Ten motocykl jest fabryczny tylko ma dluzszy wachacz zadnego turbo ani nitro a ten z veyronem jest całkowicie stockowy. Miałem gsxr 1000 + pełny wydech acrapa power commander zdjęte ograniczenie prędkości. 162 konie na tylnym kole i próbowałem się kiedyś z porsche turbo po programie i jakoś nie miałem problemu z odjechaniem mu od 50-300 licznikowego.
https://www.youtube.com/watch?v=lTAUV1Yj4NE
https://www.youtube.com/watch?v=Z5g5J4mq8nE stary gsxr z 2007 bawi się z gallardo
https://www.youtube.com/watch?v=n84fffP81Nw
https://www.youtube.com/watch?v=O7s1nnG3_9o
Proszę ciebie ogarnięty kierowca + litr trzymający moc i raczej nie ma co zbierać :)
https://www.youtube.com/watch?v=lTAUV1Yj4NE
https://www.youtube.com/watch?v=Z5g5J4mq8nE stary gsxr z 2007 bawi się z gallardo
https://www.youtube.com/watch?v=n84fffP81Nw
https://www.youtube.com/watch?v=O7s1nnG3_9o
Proszę ciebie ogarnięty kierowca + litr trzymający moc i raczej nie ma co zbierać :)
Mam gsxra 1000 K8 + pełny wydech Yoshimury 4w1 bez kata 175KM na kolerwtnt pisze:Ten motocykl jest fabryczny tylko ma dluzszy wachacz zadnego turbo ani nitro. Miałem gsxr 1000 + pełny wydech acrapa power commander zdjęte ograniczenie prędkości. 162 konie na tylnym kole i próbowałem się kiedyś z porsche turbo po programie i jakoś nie miałem problemu z odjechaniem mu od 50-300 licznikowego.

było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000