s4-bolo

Moderatorzy: buba, Mod-Team

luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

To jakie dobre turbo na moce rzedu 600+ kunia?
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

luk448 pisze:To jakie dobre turbo na moce rzedu 600+ kunia?
Widzę, że się po mału przymierzasz do ataku 8-) ;-)
GTO
Posty: 36
Rejestracja: 2010-10-16, 09:20
Lokalizacja: B-B/CZ-DZ
Kontakt:

Post autor: GTO »

o egt dba motronik wiec nie ma co sobie tym zasmiecac glowy, nawet nie ma potrzeby montowac duzej ilosci wskaznikow bo przy zapierdalabiu i tak malo kto ma czas na nie lukac.
DIGITUN.PL
605-443-665
Awatar użytkownika
Floro
Posty: 197
Rejestracja: 2014-01-02, 22:09
Lokalizacja: Ełk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Floro »

ADI pisze:
LCQ pisze:
bolo-s4 pisze: łapanie się od 100 ze szliierkamy bo się panoszą po drogach a tu zonk :-D
a cóż to takiego? :mrgreen:

gratuluje zapierdzielacza :-)
Pewnie mial na mysli szlifierami - motorami :mrgreen:
Intryguje mnie ten temat , ile w s4b5 mocy trzeba aby karcić litrowe szlifierki, bardziej interesuje mnie w ruchu i winklach choć od 0--300 km/h też :mrgreen: Swoją S4 i wirusie aw69 trochę mi brakuje mocy do kolegów ale kiepskich zawodników bez problemów łykam, jeźdzę tym i tym i wiem że czynnik dobrego driver'a ma duży wpływ ale zakładając dwóch dobrze ogarniających

Projekt zajeb%$ty ciągle rozwijający się , masz cierpliwość i zapał , chyba nawet stwierdzam że uzależniłeś się hehe
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

Dziadek nudzi się na emeryturze to koxuje eskę cały czas :-D
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

A ktory tu z Nas nie jest uzalezniony :mrgreen:
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Powyżej 200 motocykle niestety dostają bo i ryzyko na naszych drogach jest duże
łapałem się z dwoma hayabusamy na prędkość na pasie awaryjnym gdzie jest szeroko i wygrałem jedną jechała dziewczyna i przy 280 odpuściła
Awatar użytkownika
Floro
Posty: 197
Rejestracja: 2014-01-02, 22:09
Lokalizacja: Ełk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Floro »

bolo-s4 pisze:Powyżej 200 motocykle niestety dostają bo i ryzyko na naszych drogach jest duże
łapałem się z dwoma hayabusamy na prędkość na pasie awaryjnym gdzie jest szeroko i wygrałem jedną jechała dziewczyna i przy 280 odpuściła
Nasza ekipa motocyklowa na okolicznych drogach po 300 lata jak jest możliwość :mrgreen: a jaką mocą dysponowałeś wtedy ?
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

W zeszłym tygodniu miałem okazje się łapnąć 2 razy z pod świateł z jakimś nowszym suzuki gsxr ,ale jaka pojemność to nie wiem bo mam mocno przyciemnione szyby i niebyło czasu się przyglądać...na pierwszych światłach dostał strasznie w dupe ale chyba się nie spodziewał że audi z naklejką A4 1,6 się będzie z nim ścigać, za drugim razem już chyba miał świadomość że niejest to 1,6 :-) i ruszył pełną pizdą... od wrzucenia 2 biegu do 200km/h odchodziłem mu systematycznie, potem odpuściłem a kolega pognał w siną dal...
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

z hayą to jakiś żart niestety. fantazja rzecz piękna
Floro potwierdzi. lukfk raczej 600 albo kierownik nie ogarnięty. z litrami to mega kłopot. wiem co piszę jakby ktoś coś pytał
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Ładna obwodnica u was motocykl trochę zawyża prędkość na dużych prędkościach jest spory uślizg koła
ok 600 km dwa setapy wcześniej

[ Dodano: 2014-09-14, 15:33 ]
Nie wiem czy kierowca cipa ale tak było
na parkingu się chwalił że jechał 330 ja powiedziałem że możemy się złapać na maksa on ok i olewająco powiedział jedz ja cię dogonię i niestety nie dogonił po mówił że miał 330 i nie dogonił
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

https://www.youtube.com/watch?v=boOnygO-ZWc a potem pomyślcie ile brakuje waszej esce rsce ;)

Z nowym tysiącem to nie ma żadnych szans.

https://www.youtube.com/watch?v=oWuzcrG6Dow stockowy silnik :)

Ew v-max a tak to każdy nowy tysiąc z dobrym kierowcą zrobi wiatrak z s rs nawet 600+
Awatar użytkownika
Floro
Posty: 197
Rejestracja: 2014-01-02, 22:09
Lokalizacja: Ełk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Floro »

rwtnt pisze:https://www.youtube.com/watch?v=boOnygO-ZWc a potem pomyślcie ile brakuje waszej esce rsce ;)

Z nowym tysiącem to nie ma żadnych szans.

https://www.youtube.com/watch?v=oWuzcrG6Dow stockowy silnik :)

Ew v-max a tak to każdy nowy tysiąc z dobrym kierowcą zrobi wiatrak z s rs nawet 600+
Na prostej wiadomo stosunek mocy do masy i przewaga jednośladu jest znacząca , głównie interesuje mnie na drodze z winklami , porównanie seryjnego 1000 bez turbin długich wahaczy i podtlenku a zmodzonej eSki czy rs4 , oglądając filmik aw69
http://m.youtube.com/watch?v=lpYQkCshDEA

jak jego 700+ idzie do 300 to mam wrażenie że ciężko motocyklem odjechać w warunkach drogowych a trochę latam motocyklem i zrobiłem próbę koledzy moto a ja S4z wirusem na prostej wiadomo ale w winklach z tą mocą dawałem radę... Latając moto nie trafiłem na auto 500+ ( bez ograniczenia do 250km/h) chętne na drodze do takich igraszek , pojawił się temat karcenia szlifierek więc zapytałem o wrażenia...
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Ten motocykl jest fabryczny tylko ma dluzszy wachacz zadnego turbo ani nitro a ten z veyronem jest całkowicie stockowy. Miałem gsxr 1000 + pełny wydech acrapa power commander zdjęte ograniczenie prędkości. 162 konie na tylnym kole i próbowałem się kiedyś z porsche turbo po programie i jakoś nie miałem problemu z odjechaniem mu od 50-300 licznikowego.

https://www.youtube.com/watch?v=lTAUV1Yj4NE

https://www.youtube.com/watch?v=Z5g5J4mq8nE stary gsxr z 2007 bawi się z gallardo

https://www.youtube.com/watch?v=n84fffP81Nw

https://www.youtube.com/watch?v=O7s1nnG3_9o

Proszę ciebie ogarnięty kierowca + litr trzymający moc i raczej nie ma co zbierać :)
Awatar użytkownika
Floro
Posty: 197
Rejestracja: 2014-01-02, 22:09
Lokalizacja: Ełk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Floro »

rwtnt pisze:Ten motocykl jest fabryczny tylko ma dluzszy wachacz zadnego turbo ani nitro. Miałem gsxr 1000 + pełny wydech acrapa power commander zdjęte ograniczenie prędkości. 162 konie na tylnym kole i próbowałem się kiedyś z porsche turbo po programie i jakoś nie miałem problemu z odjechaniem mu od 50-300 licznikowego.
Mam gsxra 1000 K8 + pełny wydech Yoshimury 4w1 bez kata 175KM na kole ;-)
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
ODPOWIEDZ