Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

nosb pisze:
aw69 pisze:Kenpachiego fantazja ponosi :) Nikt nic nie przypuszczal ani nikt nikogo nie wpierdalal na mine. Ja w swojej karierze mechanika doszedlem do pewnych norm i zasad ktorych staram sie trzymac w tematach skladania silnika itp rzeczy. Nie bez powodu chyba ktos ci polecil mnie skoro przyjechales porozmawiac o modyfikacjach swojego auta. Kazdy remontuje glowice gdzie chce i sklada u kogo chce. Nosb tutaj nic nie zawinił, ale wyciągnie też wnioski na przyszlosc. A ze Tobie sie to przytrafilo...no coz takie zycie, nikt nie mowil ze bedzie latwo. Sam podjeles decyzje co chciales wlozyc do auta i sam robiles zakupy zamiast posluchac sie ludzi ktorzy ci doradzali. Masz taki zimny prysznic i moze ochlodzisz swoj stosunek do tuningu.
Obrazek


Sedno. Takze Łukasz spokojnie. Stało sie i cenzura. Tak naprawde jedynym winnym jesli chodzi o sytuacje jest gosc ktory to remontowal bo gdyby bylo zlozone jak trzeba nie byloby problemu. Czy to jego wina na 100% czy co tam sie stalo bedzie jasne jak sie zdejmie i posprawdza te glowice.
No dobra. Przekonaloscie mnie. Po prostu AW69 jakos tak ultra chamsko skomentował. A to, ze Adaś dobrze robisz i jestes debesciak to każdy wie ale Nosb tez miszczunio :)

No to teraz koledzy zbieram ekipę na "ostatni zajazd" zeby poszukać tych "szlifierzy" i im spuścić porządny wpier... :D (żarcik). Jutro ochłone, wyląduje sie "na sztandze" i coś wiecej napisze.
Nosbiku, proszę sprawdź jak najszybciej dasz rade czy silnik sie zjebal przez to wszystko...
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Po prostu adam napisal prosto z mostu. a ty jestes wrazliwym chlopcem :mrgreen:

BTW wez no mi przybliz historie tych frankenow : bo jest temat , a dwa posty dalej piszesz ze kupiles frankeny. Skad wziales ten pomysl ? :)
Obrazek
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

nosb pisze:Po prostu adam napisal prosto z mostu. a ty jestes wrazliwym chlopcem :mrgreen:

BTW wez no mi przybliz historie tych frankenow : bo jest temat , a dwa posty dalej piszesz ze kupiles frankeny. Skad wziales ten pomysl ? :)
Albo już jestem taki najeb.... albo nie kleisz sensu. o_O
Jaki post?

Frankeny się zajebiście nazywają, mają większe wirniczki od Rs6-tek :D i są tańsze. Robią lepszą robotę niż z RS4-ek, i jest mnóstwo projektów gdzie ludzie mega je chwalą... jest też sporo youtubów, forów gdzie frankeny "wykręcają" 500+, więc szczerze nie wiem o co cho :-/
Z resztą co ja tu będę pisał, większość ludzi śledzących mój projekt miało oczekiwania 460+ więc to je właśnie siła reklamy...

Przynajmniej mam nówki, nieśmigane upgrejdy RS-4ek. Nie martwię się, że są po regenerce, a prawdę mówiąc do codziennego użytku - lepiej, że wstają wcześniej, nie?

Chwalą bo nie widzieli ku..rwa projektów u nas lol
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Pokaz mi te mnostwo projektow :) chociaz z 3 :) hehe ide spac ledwo zyje. Zdzwonimy sie jak troche pospie :)

Rozumiem w sumie o co chodzi ze chciales nowe za stosunkowa niska cene. Dzialac dzialaja , nowe itp. naprawde to minus jest taki ze oczekiwania byly wyzsze z nich i tyle. Chcesz zrobic wynik , lec zatankuj e85 i beda konie :P

Szczerze to auto ktore ma 400+ i prawie 550 nm to juz sie odpycha sympatycznie i nie ma duzo takich aut na ulicach na codzien. jak nie miales nic mocniejszego ( a esiok ktory przyjechal do mnie byl w awaryjnym z rozprutym trojnikiem i innymi pierdolami to tak naprawde jezdziles z 200+ lekkim :) ) to zdrowa eska z softem by wystarczyla na jakis czas :)
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Kenpachi zrozum jedna rzecz, Ty się nie znasz na autach a internet przyjmie wszystko co napiszesz. Recepte na moc dostales zanim kupiles cokolwiek do swojego auta. Chciales byc madrzejszy od wszystkich i zrobic taniej. Wyszlo niestety drozej i gorzej niz miałeś smaka.

P.s. Chamsko ? Bez przesady bylem lagodny jak baranek :)
Obrazek
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

nie no resztka sil tak luknalem po hasle f21bt to owszem cos tam pisza gdzieniegdzie o nich i ~500 ps ale na e85 wiec ....
Obrazek
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Niczego nie żałuję prócz tych głowic i cieszę się, że kupiłem te frankeny. Na nowe rsowe mnie nie było stać a z moim szczęściem regenerowane by się zaraz spierdzieliły.

A tak, to mam wszystko co trzeba wymienione, silniczek zdrowy i szczelny a kiedy zgłodnieję na większą moc, to zawsze mogę uzbierać kaskę i kupić sobie większe turbo, bo resztę już mam.

Nie rozumiem, w którym miejscu chciałem być mądrzejszy od innych. Chyba tylko w tym, że tak szybko z tym wszystkim wystartowałem - tego też nie żałuję.
gowor86
Posty: 647
Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gowor86 »

Czytając to wszystko jedno jest pewne. Szkoda że się coś zepsuło.
Tak naprawdę Łukasz wiedział w co się pakuje.
Niestety podczas modyfikacji zawsze jest prawdopodobieństwo że coś pujdzie nie tak.
Szkoda nerwów. Głowa do gory i do przodu a będzie dobrze.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Ja słyszałem o 1 przypadku glowic kaput
Teraz słyszę ze był drugi przypadek który jest nieprawda. ( u Grzanka)
No i 3 nie sprawdzony tutaj.
Do wiedziałem się tez ze przed stroje niem był inny problem którego tutaj nie opisano a tez mógł się przyczynić do usterki
Obrazek
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

gowor86 pisze:Czytając to wszystko jedno jest pewne. Szkoda że się coś zepsuło.
Tak naprawdę Łukasz wiedział w co się pakuje.
Niestety podczas modyfikacji zawsze jest prawdopodobieństwo że coś pujdzie nie tak.
Szkoda nerwów. Głowa do gory i do przodu a będzie dobrze.
Zgadza sie. Dzieki.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Andrzej czy mowisz o poceniu sie oleju spod NOWEJ zaslepki walka glowicy ktora byla kiepskiej jakosci i po prostu sie pocila ? :) Bo to jedyna usterka/maly problem o ktorej wiem :) Dojechalo 160 km do wawy bez problemu , rozpedzone delikatnie za rado do okolic ~200 i trzymane celem wstepnego sprawdzenia. strojenie poza walnietym n75 ktore przytrzymalo przeskoczenie z 1 na 1,2 bara tez bez problemu. To byla koncowa , mocno zgrzany silnik juz i efekty sa jakie sa. mozna bylo zalac 100+ dodatki albo wystroic na e85 i tez bylo by koni. Mozna bylo nic nie mowic , dac wynik i po cichu auto naprawic. Tylko po co sie oszukiwac ? Chlopak przy strojeniu chcial auto jezdzace na 98 i z moca jaka na tym wygeneruje na turbinach jakie wybral.

Jak bedzie zdjete bedzie potwierdzone co i jak. z wstepnej diagnozy i znanego przypadku podobnego winna bedzie glowica. jak nie bedzie to jej wina ( do wieczora je zdejme ) to osobiscie wysle flaszke twojemu szlifierzowi i tobie oraz przeprosze za poddanie nieprawidlowych info. Trzeci przypadek to glowica do 1,8T uszkodzona w podobny sposob jak te tyle ze nie zalatwiana przez Ciebie a robiona w tej samej firmie a nie glowic grzanka tylko info od niego zreszta to zaslyszane przez przeslyszane wiec uznajmy ze inna bajka . Andrzej jak mowie nie uderzam do Ciebie i twojej niefachowosci w tym temacie : nie ty ja robiles , chodzi o to ze najwyrazniej Ci goscie robia nie do konca dobrze a efekty sa takie ze auto nie przezywa strojenia/jazd probnych , wraca na lawecie , generuje koszty i dodatkowy czas.

Wiec sie nie denerwuj bo przeciez takie rzeczy sie ciagle zdarzaja w modyfikowanych grubiej autach.
Obrazek
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

O kurva jaka tu dyskusja.Lukasz co zrobisz...stalo sie i huuj...nic nie poradzisz...niestety do kazdego projektu liczac wszystko zawsze trzeba dolicyc pewne kwoty jakby cos sie spierdolilo.Przykra sprawa ze tak sie stalo.Do silnika nie wejdziesz,do glowic nie zajrzysz...
Co do frenkenow to chyba pare projektow lata w usa...ale u nich jakies te projekty zawsze tymi konmi najebane.Pewnie po fastfoodach.tak czy inaczej trzymam kciuki zeby auto znowu wrocilo do Wawy.Co do wyniku 400 koni takze da rade i bedziesz mial dobre sprawne auto.Nie martw sie Lukanio :mrgreen:
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

nosb tak w skrócie jakiego typu MOŻE to być usterka i co ze wszystkich składowych spowodowało awarię?
piszę MOŻE świadomie bo prawdę będziemy znali po ściągnięciu góry..
pytanie z rodzaju "ciekawość"
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

bartek75 pisze:nosb tak w skrócie jakiego typu MOŻE to być usterka i co ze wszystkich składowych spowodowało awarię?
piszę MOŻE świadomie bo prawdę będziemy znali po ściągnięciu góry..
pytanie z rodzaju "ciekawość"
Pewnie jak zwykle jak skrecal wszystko do kupy to zabraklo kilku srubek i zaczal sie zastanawiac gdzie je zgubil a zostaly w cylindrach :-D
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

heh no tak :-D
ODPOWIEDZ