Regulacja docisku rs4 b5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

KaszpiK
Posty: 24
Rejestracja: 2013-12-23, 00:07
Lokalizacja: WSZEDZIE
Płeć:
Kontakt:

Regulacja docisku rs4 b5

Post autor: KaszpiK »

Doszly mnie sluchy iz przy wymianie tarczy w s4 b5 reguluje sie/ cofa docisk. Czy to prawda? jak tak prosilbym o jakies instrukcje najlepiej na foto, po wymianie tarczy na kevlar jest jeszcze gorzej a mechanicy zmieniajacy tarcze na nowa o wiele grubsza na docisku nie znalezli zadnych cudow mimo updzedzen moich by cofnac docisk.
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

To w końcu docisk z rs4 czy s4? bo można sie pogubić ...
Ale nie ważne, bo czynności w tym i w tym wykonuje sie tak samo:
- W KAŻDYM (nie tylko s4, rs4) zacisku trzeba cofnąć tłoczek (tłoczki) - po prostu go wepchać do środka :lol:
żeby założyć nową tarcze i nowe klocki. Ew, tylnie sie wkręca ale nie bede sie rozpisywał.
Nie ma w tym żadnej filozofii, chyba, że docisk jest zapieczony.
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

Tyrkal Ty piszesz o hamulcach :D a chodzi o sprzęgło ;-)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Zgadza sie przy wymianie tarczy powinno sie cofnac samoregulacje do pozycji początkowej. I naczej sprzeglo bedzie dramat. Z tego co pamietam trzeba docisk wlozyc pod prase by go mocno scisnac.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Tomek
Posty: 30
Rejestracja: 2014-03-04, 15:21
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Tomek »

Docisk sprzęgła z samoregulacją to jakaś zemsta inżynierów AUDI heh. Zmiana grubości tarczy nic Ci nie daje a wręcz przeciwnie pogarsza sprawę bo docisk nie ma miejsca żeby sie doregulować . Nie wiem jak jest w 2.7bt ale ja w 4.2 zrobiłem tarczę na zamówienie o seryjnej grubości coś ok 8mm i to jest max. A propo cofania ( zerowania) docisku jest to dość proste, jak będziesz miał go już w ręku to musisz podczas jego wyciskania cofnąć takie blaszki ze sprężynkami które są na nim widoczne, te blaszki musisz cofnąć tak żeby maksymalnie ścisnąć te sprężynki. Najlepiej wycisnąć go na wiertarce stołowej albo na jakiejś prasie tylko musisz coś podłożyć pod docisk w miejscu gdzie przykręca się go śrubami do koła zamachowego( nie podkładaj nic pod płaszczyznę docisku). Docisk musi też być dokładnie wyczyszczony bo czasami siedza tam jakieś resztki z seryjnej tarczy i nie można go cofnąć . Brzmi to może troszkę skomplikowanie ale w zasadzie jest banalnie proste. Tak w ogóle to do montażu takiego docisku powinno używać się specjalnego przyrządu ale podejrzewam że nikt tego nie robi bo taki wyciskasz do montażu kosztuje więcej niż seryjny docisk. I jeszcze jedno najważniejsze zastanów się czy koniecznie chcesz zamontować tam ten docisk :lol: , jak wyjmiesz jeszcze ze 3 razy skrzynie to zrozumiesz co miałem na myśli.
KaszpiK
Posty: 24
Rejestracja: 2013-12-23, 00:07
Lokalizacja: WSZEDZIE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: KaszpiK »

Jeszcze powiedzcie jaki olej wlac do skrzyni S4 (wymiana) bo przy wyjeciu skrzyni dolali jakis olej i wsteczny słabo wchodzi po rozgrzaniu, i jaki płyn do hamulcow/sprzegla zalac ?
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

cos znanego lej 75 w90 do skrzyni ja mam od mana ciezarowego olej zalany o takich parametrach i sprawuje sie super . ale najlepiej coś znanego lać motul miller .

Co do hamulcowego to jesli mocno cisniesz auto to zalej motula tego co ma wyższą temperature wrzenia . jest jeszcze catrol typowo sportowy ja stosuje ale cena jeszcze dwukrotnie wieksza. a ze zwykłych to K2 miało najlepsze parametry jesli chodzi chodzi stosunek jakośc cena bo najlepiej wytrzymywał temperature . To że dot 4 musi być to wiadomo :-)
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

Wojt3q pisze:Tyrkal Ty piszesz o hamulcach :D a chodzi o sprzęgło ;-)
haha :D faktycznie, sorki :D
silverS
Posty: 5
Rejestracja: 2013-06-25, 22:02
Lokalizacja: PO
Kontakt:

Post autor: silverS »

Możesz zalać DOT 5.1 np TRW. Ma wyższą temp. wrzenia.

Co do docisku:

Obrazek

Obrazek
KaszpiK
Posty: 24
Rejestracja: 2013-12-23, 00:07
Lokalizacja: WSZEDZIE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: KaszpiK »

Wojt3q pisze:cos znanego lej 75 w90 do skrzyni ja mam od mana ciezarowego olej zalany o takich parametrach i sprawuje sie super . ale najlepiej coś znanego lać motul miller .

Co do hamulcowego to jesli mocno cisniesz auto to zalej motula tego co ma wyższą temperature wrzenia . jest jeszcze catrol typowo sportowy ja stosuje ale cena jeszcze dwukrotnie wieksza. a ze zwykłych to K2 miało najlepsze parametry jesli chodzi chodzi stosunek jakośc cena bo najlepiej wytrzymywał temperature . To że dot 4 musi być to wiadomo :-)
ile do skrzyni wchodzi oleju ?
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

3.4 l
ODPOWIEDZ