
Audi S4 "MOCNA SERIA"
580 KM jest zmierzone przy ~25*C
Waga swoje robi, ponad 1600kg + ja 125kg
nie ma tez tego uderzenia niuta, bo zrobiony "na płasko", doladowanie 1,4bar, bez kosmicznych overboostow
auto do jazdy na codzien, pelny srodek, avant, a Lambo i inne super szpanerskie sportowe auta i tak dostaną po dupie :) a i motocykle ponizej 1000cm3 nie maja szans, z tymi mocniejszymi mozna juz powalczyc :D
Na filmiku biegi zmieniane na spokojnie i nie krecone do odcinki "lajtowy przejazd".
Pewnie, ze moge nagrac zegary jak jade z gorki, mocny program, start z procedury itp. Tylko po co... ;)
Jest dobrze...
Waga swoje robi, ponad 1600kg + ja 125kg
nie ma tez tego uderzenia niuta, bo zrobiony "na płasko", doladowanie 1,4bar, bez kosmicznych overboostow
auto do jazdy na codzien, pelny srodek, avant, a Lambo i inne super szpanerskie sportowe auta i tak dostaną po dupie :) a i motocykle ponizej 1000cm3 nie maja szans, z tymi mocniejszymi mozna juz powalczyc :D
Na filmiku biegi zmieniane na spokojnie i nie krecone do odcinki "lajtowy przejazd".
Pewnie, ze moge nagrac zegary jak jade z gorki, mocny program, start z procedury itp. Tylko po co... ;)
Jest dobrze...
Z tymi motorami to chyba przesadziłeśKamil_D pisze:580 KM jest zmierzone przy ~25*C
Waga swoje robi, ponad 1600kg + ja 125kg
nie ma tez tego uderzenia niuta, bo zrobiony "na płasko", doladowanie 1,4bar, bez kosmicznych overboostow
auto do jazdy na codzien, pelny srodek, avant, a Lambo i inne super szpanerskie sportowe auta i tak dostaną po dupie :) a i motocykle ponizej 1000cm3 nie maja szans, z tymi mocniejszymi mozna juz powalczyc :D
Na filmiku biegi zmieniane na spokojnie i nie krecone do odcinki "lajtowy przejazd".
Pewnie, ze moge nagrac zegary jak jade z gorki, mocny program, start z procedury itp. Tylko po co... ;)
Jest dobrze...

Gratulacje projektu. Potężny!
Poka wykresy jak masz.
No nie żartuj 600tki to odkurzacze, a nie motocykle ;pkenpachi pisze:Z tymi motorami to chyba przesadziłeśKamil_D pisze:580 KM jest zmierzone przy ~25*C
Waga swoje robi, ponad 1600kg + ja 125kg
nie ma tez tego uderzenia niuta, bo zrobiony "na płasko", doladowanie 1,4bar, bez kosmicznych overboostow
auto do jazdy na codzien, pelny srodek, avant, a Lambo i inne super szpanerskie sportowe auta i tak dostaną po dupie :) a i motocykle ponizej 1000cm3 nie maja szans, z tymi mocniejszymi mozna juz powalczyc :D
Na filmiku biegi zmieniane na spokojnie i nie krecone do odcinki "lajtowy przejazd".
Pewnie, ze moge nagrac zegary jak jade z gorki, mocny program, start z procedury itp. Tylko po co... ;)
Jest dobrze...nie widzę możlwości żebyś objechał nawet CBR600RR (0-200 poniżej 10s) :)
Gratulacje projektu. Potężny!
Poka wykresy jak masz.
r6, cbr600 to robiłem 400konnym evo
S4ką mało jeżdżę(brak czasu), ale już kilka moto objechałem: 2xzx6r, r6 i zx9r, dlatego mysle że z 1000 moglbym dopiero nawiązywać walkę(nie mówię, że na 100%wygraną) :)
PS. Motocyklem ruszyc tak, żeby mieć te 3s do 100, to nie mała filozofia, musi być dobry driver
A i patrząc na licznik moto to owszem idzie dobrze, tyle, że strasznie te liczniki zawyżają prędkość, np. przy licznikowym 299kmh na GPSie masz koło 260-270kmh