Audi S4 "MOCNA SERIA"
aw69,  no Twoja sztuka zapierd*lała ostro, utwierdziło mnie to w tym że s4 potrafi w fotel wgniatać i wtedy na poważnie zaczęliśmy moją
Narazie nie bede opisywał zeby nie zapeszać, najważniejsze żeby auto zaczęło jeździć i żeby jeździło w miare bezawaryjnie, bo będzie to auto "do jazdy po bułki", nie na wyścigi, ale może kiedyś sprawdze na jakimś ełku czy gdzieś jaki czas zrobi
Jak bedzie skonczona to wykres wrzuce i opisze wiecej
w jaki pułap celuję? Chce żeby auto było już nie tylko szybkim pojazdem, ale zapierd*laczem :) a ile będzie koni to już drugorzędna sprawa. Jak to Mamed mówi "jak Bóg da", tak będzie.
W paliwa racingowe, ani E85(może kiedyś) szedł nie będę, V-power 100 jedynie. Może plus CVL Turbo.
			
			
													Narazie nie bede opisywał zeby nie zapeszać, najważniejsze żeby auto zaczęło jeździć i żeby jeździło w miare bezawaryjnie, bo będzie to auto "do jazdy po bułki", nie na wyścigi, ale może kiedyś sprawdze na jakimś ełku czy gdzieś jaki czas zrobi
Jak bedzie skonczona to wykres wrzuce i opisze wiecej
w jaki pułap celuję? Chce żeby auto było już nie tylko szybkim pojazdem, ale zapierd*laczem :) a ile będzie koni to już drugorzędna sprawa. Jak to Mamed mówi "jak Bóg da", tak będzie.
W paliwa racingowe, ani E85(może kiedyś) szedł nie będę, V-power 100 jedynie. Może plus CVL Turbo.
					Ostatnio zmieniony 2013-12-05, 13:27 przez Kamil_D, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						właśnie, taki lag to nie lag ;p 
Laga to ma ten lancer: http://www.youtube.com/watch?v=IYaqskg3Wh0
gdzie turbo pompuje dopiero przy ostatniej cyferce obrotomierza
			
			
									
						
										
						Laga to ma ten lancer: http://www.youtube.com/watch?v=IYaqskg3Wh0
gdzie turbo pompuje dopiero przy ostatniej cyferce obrotomierza










