Audi S4 single turbo

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Audi S4 single turbo

Post autor: kurpiu »

Pare osob mnie meczylo abym projekt opisal. Mam chwile to cos tam wyklepe.


Silnik
AGB ori przebieg 160tys
Glowice z walkami 2.4
Dol seria ( jak narazie )
Turbo GT35
Kolektory praca wlasna
Wydech 3 cale na dwoch przelotowych tlumikach
Dolot duzy centralny IC ( daje rade )
Chlodnica oleju
Pompa paliwa bosch 044
Wtryski siemens 630
Sprzeglo skladak wlasnego pomyslu ( daje rade)
Hamulce przod Q7 345mm tyl RS4 b5 312mm
Zawias H&R

Tak dla rozweselenia systuacji zamontowany jest jeszcze wtrysk podtlenku azotu:) hehe

Softowo zostala wywalona jedna sonda i dolozony LC i flat shit coby nudno nie bylo:)

Ogolnie lista innych modyfikacji jest dosc dluga:)
Auto jezdz juz rok czasu i ma sie dobrze. Wkoncu zabralem sie za strojenie tego przyjemniaczka.
Turbo wstaje troche wczesniej jak k04 z RS6. Max boost 1.7b jest przy 4.5tys.
Przy 0.95b zamyka sie seryjna przeplywka na 364 a ori RS4 przy 1.65b 499 Czyli jest wesolo.
Auto nie bylo na hamowni. Jakos mi sie nie pali jedzie fajnie:) Wszystko na paliwe ze stacji zero cofania zaplonu:)

Na chwile obecna auto wyglada tak:
Obrazek
Obrazek

Pod maska jakos tak:) :
Obrazek

Oglnie proa wziasc sie troche za wyglad. W wolnej chwil skadam drugi kuty motor i dokladamy doladowania:)
Na chwile obecna rozlecial sie alternator wiec czekam na nowy i ogien:)

Bedzie pogoda to machne jakis filmik.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mogi90 »

Gratulacje ! Świetny projekt. Coś innego :-D
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Są jakieś foty FMICa bez zderzaka? :mrgreen:
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Cos tam jest:) On jest wielkosci chinola do biturbo tylko ze grubszy:)
Obrazek
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

pod belką są halogeny ? :shock:
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

Jestem laikiem, więc mam prawo tego nie wiedzieć :p. Jak wygląda ze strony mechanicznej przerobienie 2.7 na single turbo?
Vorsprung durch technik
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Tak pod belka w zderzaku poliftowym w przedliftowym sa w zderzaku.:D

Co rozumiesz od strony mechanicznej??:) Silnik zostaje ten sam:) hhehe trzeba przerobic doplywy olej woda caly dolot, kolektory wydechowe i klika innych rzeczy:) Jest co robic:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
gowor86
Posty: 647
Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gowor86 »

kolejny sedanik ładny :-D
=Tomi=
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-02, 21:09
Lokalizacja: Zielona G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: =Tomi= »

Szkoda że nie hamowałeś auta, ja też już latam swoim Single Turbo.. tylko jeszcze nie miałem czasu wystroić ;)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

A jakie masz turbo??
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
=Tomi=
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-02, 21:09
Lokalizacja: Zielona G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: =Tomi= »

GT35 z antisurge
stasiek
Posty: 100
Rejestracja: 2012-07-09, 23:28
Lokalizacja: Łask
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stasiek »

Widzę, że w końcu pokazałeś co tam upchnąłeś:) Ze swojej strony mogę dodać, że jedna dmuchawka ma trochę zalet... wstaje minimalnie wcześniej niż moje k04 rs6 , ma do tego dużo większy potencjał i nie grzeje tak dolotu. Są jeszcze inne zalety o których przypomniałem sobie jak kilka dni temu wyciągałem silnik, jak padła turbinka... tu było by 30min i wyjęta...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Dla mnie auto nie strojone nie powinno być w ogóle użytkowane
No ale DUZY Plus za odwagę 1 turbo, jak i dla Bola z podobnym rozwiazaniem
Obrazek
Awatar użytkownika
siwydh
Posty: 125
Rejestracja: 2013-09-03, 16:43
Lokalizacja: lodz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: siwydh »

czym pomalowales IC i jaka jest różnica temperatury przez to ?
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Odziwo seryjny soft to wmiare ogarnia do pewnego stopnia.
Tomi to masz gt35 z AR 63 to musi szybko wstawac tylko max moc na gornych obr bedzie ciezko. Jak Ci to wstaje??

Mysle ze jest okolo 500+ chociaz mam nadzieje ze blizej do 600:) ALe kiedys sie wybiore na hamownie:)

[ Dodano: 2014-08-01, 22:06 ]
IC czarny mat. A czy jest roznica niewnikam. Oglnie w necie sa filmiki z testami czy czarny IC jest wydajniejszy i odziwo jest:) hehe
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ODPOWIEDZ