Turbo Timer Apexi - jak podłączyć??
Turbo Timer Apexi - jak podłączyć??
Założyłem już dawno TT ale mam pewnien irytujący problem. Otóż działa ale mogę zamknąć auto tylko z kluczyka, czy ktoś może wie jak zrobić żeby działał z pilota??
Przesyłkę ogarnia mi znajomy, dam linka później. U kolegi z A4 klubu działa to zajebiście.
Panowie mam dziwną przypadłość z moim turbo timerem STRI.
Po załączeniu go tzn po wyciągnięciu kluczyka i opuszczeniu ręcznego auto przygasa na chwile,żeby ponownie zacząć pracować na ustalone 1.30min.
Taka sama sytuacja jest kiedy normalnie gaszę auto, po wyciągnięciu kluczyków auto gaśnie, ale nie do końca, bo po ułamku sekundy znowu na krótką chwilę silnik odpala.
O co kamanuje?
Panowie mam dziwną przypadłość z moim turbo timerem STRI.
Po załączeniu go tzn po wyciągnięciu kluczyka i opuszczeniu ręcznego auto przygasa na chwile,żeby ponownie zacząć pracować na ustalone 1.30min.
Taka sama sytuacja jest kiedy normalnie gaszę auto, po wyciągnięciu kluczyków auto gaśnie, ale nie do końca, bo po ułamku sekundy znowu na krótką chwilę silnik odpala.
O co kamanuje?
Gdzieś słyszałem że można to zrobić jakimiś dwoma przekaźnikami, ale nie wiem dokładnie jak...Norbi pisze:Przesyłkę ogarnia mi znajomy, dam linka później. U kolegi z A4 klubu działa to zajebiście.
Panowie mam dziwną przypadłość z moim turbo timerem STRI.
Po załączeniu go tzn po wyciągnięciu kluczyka i opuszczeniu ręcznego auto przygasa na chwile,żeby ponownie zacząć pracować na ustalone 1.30min.
Taka sama sytuacja jest kiedy normalnie gaszę auto, po wyciągnięciu kluczyków auto gaśnie, ale nie do końca, bo po ułamku sekundy znowu na krótką chwilę silnik odpala.
O co kamanuje?
Ja u siebie mam tak że jak nie zaciągne ręcznego to mi zgaśnie od razu, żeby zaczął odliczanie musi być zaciągnięty ręczny. Też mam tak jakby auto przygasło przy zaczęciu odliczania. Jest to chyba wina braku napięcia przez ułamek sekundy. Przerwa między rozłączeniem kluczykiem a ponownym załączeniu przez TT.
Tylko ,że w S4 tego nie miałem, przy TT Apexi, tylko nie pamiętam, czy tak samo podłączyłem.edi_nt pisze:Gdzieś słyszałem że można to zrobić jakimiś dwoma przekaźnikami, ale nie wiem dokładnie jak...Norbi pisze:Przesyłkę ogarnia mi znajomy, dam linka później. U kolegi z A4 klubu działa to zajebiście.
Panowie mam dziwną przypadłość z moim turbo timerem STRI.
Po załączeniu go tzn po wyciągnięciu kluczyka i opuszczeniu ręcznego auto przygasa na chwile,żeby ponownie zacząć pracować na ustalone 1.30min.
Taka sama sytuacja jest kiedy normalnie gaszę auto, po wyciągnięciu kluczyków auto gaśnie, ale nie do końca, bo po ułamku sekundy znowu na krótką chwilę silnik odpala.
O co kamanuje?
Ja u siebie mam tak że jak nie zaciągne ręcznego to mi zgaśnie od razu, żeby zaczął odliczanie musi być zaciągnięty ręczny. Też mam tak jakby auto przygasło przy zaczęciu odliczania. Jest to chyba wina braku napięcia przez ułamek sekundy. Przerwa między rozłączeniem kluczykiem a ponownym załączeniu przez TT.
U Cantony w RS4 też lekko przygasa jak u Ciebie, ale u mnie jest to za mocno widoczne. Problem tak naprawdę jest gdy nie zaciągnę ręcznego i gaszę auto, a ono na chwilę po wyciągnięciu kluczyka odpala ponownie na 0.5sek

Gdzieś mi się instrukcja zapodziała, ale...
Były 4 przewody, jeżeli nie korzystam z sondy lambda.
czerwony- podłączamy 12+
czarny -masa
zielony -(IG1) ign. ON
niebieski - (IG2) ACC
czerwony wiadomo, czarny również, zielony jak zrozumiałem po zapłonie, a niebieski został włączony po stacyjce, również po zapłonie ,czyli w zasadzie tak samo jak zielony, z tym że po Twojej sugestii mister Poź, podłączony zaraz po stacyjce w kolumnie kier.
To co chcesz żeby zmieniać, jak do tej pory pamiętam jak ACC w maluchach i innych starszych konstrukcjach oznaczało zapłon.
Były 4 przewody, jeżeli nie korzystam z sondy lambda.
czerwony- podłączamy 12+
czarny -masa
zielony -(IG1) ign. ON
niebieski - (IG2) ACC
czerwony wiadomo, czarny również, zielony jak zrozumiałem po zapłonie, a niebieski został włączony po stacyjce, również po zapłonie ,czyli w zasadzie tak samo jak zielony, z tym że po Twojej sugestii mister Poź, podłączony zaraz po stacyjce w kolumnie kier.
To co chcesz żeby zmieniać, jak do tej pory pamiętam jak ACC w maluchach i innych starszych konstrukcjach oznaczało zapłon.
Podłączałem taki u siebie w A4 B5. Jest mały myk w skrzynce bezpieczników i po sprawie działa zamykanie. Zaraz poszukam w moich zasobach. Chyba że to nie to...
Mam:
W skrzynce bezpieczników (z tyłu), kabelek podłączony do bezpiecznika numer 6 (Central Locking), kolor niebiesko czarny, ucinasz i podłączasz do zacisku pod kierownicą, najlepiej tego oznaczonego 75x. I wszystko gra.
Mam:
W skrzynce bezpieczników (z tyłu), kabelek podłączony do bezpiecznika numer 6 (Central Locking), kolor niebiesko czarny, ucinasz i podłączasz do zacisku pod kierownicą, najlepiej tego oznaczonego 75x. I wszystko gra.
Może nawet nie trzeba ucinać tylko wpiąć się w ten kabel i wyciągnąć bezpiecznik.skalarx pisze:Podłączałem taki u siebie w A4 B5. Jest mały myk w skrzynce bezpieczników i po sprawie działa zamykanie. Zaraz poszukam w moich zasobach. Chyba że to nie to...
Mam:
W skrzynce bezpieczników (z tyłu), kabelek podłączony do bezpiecznika numer 6 (Central Locking), kolor niebiesko czarny, ucinasz i podłączasz do zacisku pod kierownicą, najlepiej tego oznaczonego 75x. I wszystko gra.
kurde jak to zadziała to to duże PIWO.
Zadziała zadziałaedi_nt pisze:Może nawet nie trzeba ucinać tylko wpiąć się w ten kabel i wyciągnąć bezpiecznik.skalarx pisze:Podłączałem taki u siebie w A4 B5. Jest mały myk w skrzynce bezpieczników i po sprawie działa zamykanie. Zaraz poszukam w moich zasobach. Chyba że to nie to...
Mam:
W skrzynce bezpieczników (z tyłu), kabelek podłączony do bezpiecznika numer 6 (Central Locking), kolor niebiesko czarny, ucinasz i podłączasz do zacisku pod kierownicą, najlepiej tego oznaczonego 75x. I wszystko gra.
kurde jak to zadziała to to duże PIWO.
