Turbo Timer Apexi - jak podłączyć??

Moderatorzy: buba, Mod-Team

edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Turbo Timer Apexi - jak podłączyć??

Post autor: edi_nt »

Założyłem już dawno TT ale mam pewnien irytujący problem. Otóż działa ale mogę zamknąć auto tylko z kluczyka, czy ktoś może wie jak zrobić żeby działał z pilota??
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

O ile dobrze pamiętam to chyba musisz jakiś moduł dołożyć żeby razem z alarmem działało, bo chyba oto Ci chodzi ?
Ale może ktoś coś więcej będzie wiedział na ten temat.
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
Cantona
Posty: 185
Rejestracja: 2010-03-18, 19:50
Lokalizacja: pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Cantona »

mi jak znajomy elektryk zakładał to powiedział żeby chyba powinno się odłączyć moduł komfortu czy coś w tym stylu.
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Żeby wszystko dzałało jak należy, trzeba zakupić moduł 50$ +przesyłka ze stanów.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Norbi pisze:Żeby wszystko dzałało jak należy, trzeba zakupić moduł 50$ +przesyłka ze stanów.
daj lina co to i gdzie ?
Obrazek
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Przesyłkę ogarnia mi znajomy, dam linka później. U kolegi z A4 klubu działa to zajebiście.
Panowie mam dziwną przypadłość z moim turbo timerem STRI.
Po załączeniu go tzn po wyciągnięciu kluczyka i opuszczeniu ręcznego auto przygasa na chwile,żeby ponownie zacząć pracować na ustalone 1.30min.
Taka sama sytuacja jest kiedy normalnie gaszę auto, po wyciągnięciu kluczyków auto gaśnie, ale nie do końca, bo po ułamku sekundy znowu na krótką chwilę silnik odpala.
O co kamanuje?
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

Norbi pisze:Przesyłkę ogarnia mi znajomy, dam linka później. U kolegi z A4 klubu działa to zajebiście.
Panowie mam dziwną przypadłość z moim turbo timerem STRI.
Po załączeniu go tzn po wyciągnięciu kluczyka i opuszczeniu ręcznego auto przygasa na chwile,żeby ponownie zacząć pracować na ustalone 1.30min.
Taka sama sytuacja jest kiedy normalnie gaszę auto, po wyciągnięciu kluczyków auto gaśnie, ale nie do końca, bo po ułamku sekundy znowu na krótką chwilę silnik odpala.
O co kamanuje?
Gdzieś słyszałem że można to zrobić jakimiś dwoma przekaźnikami, ale nie wiem dokładnie jak...

Ja u siebie mam tak że jak nie zaciągne ręcznego to mi zgaśnie od razu, żeby zaczął odliczanie musi być zaciągnięty ręczny. Też mam tak jakby auto przygasło przy zaczęciu odliczania. Jest to chyba wina braku napięcia przez ułamek sekundy. Przerwa między rozłączeniem kluczykiem a ponownym załączeniu przez TT.
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

edi_nt pisze:
Norbi pisze:Przesyłkę ogarnia mi znajomy, dam linka później. U kolegi z A4 klubu działa to zajebiście.
Panowie mam dziwną przypadłość z moim turbo timerem STRI.
Po załączeniu go tzn po wyciągnięciu kluczyka i opuszczeniu ręcznego auto przygasa na chwile,żeby ponownie zacząć pracować na ustalone 1.30min.
Taka sama sytuacja jest kiedy normalnie gaszę auto, po wyciągnięciu kluczyków auto gaśnie, ale nie do końca, bo po ułamku sekundy znowu na krótką chwilę silnik odpala.
O co kamanuje?
Gdzieś słyszałem że można to zrobić jakimiś dwoma przekaźnikami, ale nie wiem dokładnie jak...

Ja u siebie mam tak że jak nie zaciągne ręcznego to mi zgaśnie od razu, żeby zaczął odliczanie musi być zaciągnięty ręczny. Też mam tak jakby auto przygasło przy zaczęciu odliczania. Jest to chyba wina braku napięcia przez ułamek sekundy. Przerwa między rozłączeniem kluczykiem a ponownym załączeniu przez TT.
Tylko ,że w S4 tego nie miałem, przy TT Apexi, tylko nie pamiętam, czy tak samo podłączyłem.
U Cantony w RS4 też lekko przygasa jak u Ciebie, ale u mnie jest to za mocno widoczne. Problem tak naprawdę jest gdy nie zaciągnę ręcznego i gaszę auto, a ono na chwilę po wyciągnięciu kluczyka odpala ponownie na 0.5sek :-/
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

wszystko przez montera :mrgreen:
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

buba pisze:wszystko przez montera :mrgreen:
Jest opcja ;-)
Dlatego piszę, może jakieś sugestje będą zapodane.
poziek
Posty: 32
Rejestracja: 2010-10-26, 12:52
Tytuł użytkownika: salsaevo
Lokalizacja: WPR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: poziek »

Zmieniłeś podpięcie czerwonego i niebieskiego kabla pod te grube przy stacyjce ?
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Gdzieś mi się instrukcja zapodziała, ale...
Były 4 przewody, jeżeli nie korzystam z sondy lambda.
czerwony- podłączamy 12+
czarny -masa
zielony -(IG1) ign. ON
niebieski - (IG2) ACC

czerwony wiadomo, czarny również, zielony jak zrozumiałem po zapłonie, a niebieski został włączony po stacyjce, również po zapłonie ,czyli w zasadzie tak samo jak zielony, z tym że po Twojej sugestii mister Poź, podłączony zaraz po stacyjce w kolumnie kier.
To co chcesz żeby zmieniać, jak do tej pory pamiętam jak ACC w maluchach i innych starszych konstrukcjach oznaczało zapłon.
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

Podłączałem taki u siebie w A4 B5. Jest mały myk w skrzynce bezpieczników i po sprawie działa zamykanie. Zaraz poszukam w moich zasobach. Chyba że to nie to...

Mam:
W skrzynce bezpieczników (z tyłu), kabelek podłączony do bezpiecznika numer 6 (Central Locking), kolor niebiesko czarny, ucinasz i podłączasz do zacisku pod kierownicą, najlepiej tego oznaczonego 75x. I wszystko gra.
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

skalarx pisze:Podłączałem taki u siebie w A4 B5. Jest mały myk w skrzynce bezpieczników i po sprawie działa zamykanie. Zaraz poszukam w moich zasobach. Chyba że to nie to...

Mam:
W skrzynce bezpieczników (z tyłu), kabelek podłączony do bezpiecznika numer 6 (Central Locking), kolor niebiesko czarny, ucinasz i podłączasz do zacisku pod kierownicą, najlepiej tego oznaczonego 75x. I wszystko gra.
Może nawet nie trzeba ucinać tylko wpiąć się w ten kabel i wyciągnąć bezpiecznik.

kurde jak to zadziała to to duże PIWO.
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

edi_nt pisze:
skalarx pisze:Podłączałem taki u siebie w A4 B5. Jest mały myk w skrzynce bezpieczników i po sprawie działa zamykanie. Zaraz poszukam w moich zasobach. Chyba że to nie to...

Mam:
W skrzynce bezpieczników (z tyłu), kabelek podłączony do bezpiecznika numer 6 (Central Locking), kolor niebiesko czarny, ucinasz i podłączasz do zacisku pod kierownicą, najlepiej tego oznaczonego 75x. I wszystko gra.
Może nawet nie trzeba ucinać tylko wpiąć się w ten kabel i wyciągnąć bezpiecznik.

kurde jak to zadziała to to duże PIWO.
Zadziała zadziała :mrgreen: Bajer polega na tym, że na tym bezpieczniku zanika napięcie jak samochów jest uruchomiony. Zmienisz mu źródło sygnału na stałe i po problemie.
ODPOWIEDZ