Moderatorzy: buba , Mod-Team
Ekonomiczny
Posty: 95 Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
Lokalizacja: Braniewo
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Ekonomiczny » 2014-07-24, 22:13
Witam. Planuje założyć większe boczne IC do swojej a6 c5 i teraz pytanie czy od rs4 podejdą jeśli tak to dużo trzeba rzeźbić ?czy lepiej nie pchać się w to i założyć odrazu fmic , turbiny na razie seria k03.
baloon
Posty: 42 Rejestracja: 2014-05-11, 10:28
Lokalizacja: Zabrze
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: baloon » 2014-07-24, 22:20
Moim zdaniem lepszą opcją będzie centralny IC na jakimś dobrym rdzeniu. Raz zapłacisz a zostanie na przyszłość :)
bo auto ma dawać frajdę z jazdy
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2014-07-24, 22:20
smic z ebay całe aluminiowe
pasują p&p i działają do +400ps
koszt okolo 1600-1700 zł
kurpiu
Posty: 813 Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: kurpiu » 2014-07-24, 22:34
Odrazu centralny bedzie z zapasem na przyszlosc:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Bucik
Posty: 297 Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Bucik » 2014-07-25, 12:48
jak już robić to robić centralnego IC koszty wyjdą mniej więcej takie same
kurpiu
Posty: 813 Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: kurpiu » 2014-07-26, 20:17
W A6 jest wiecej miejsca z przodu jak w B5 i na oko wydaje sie ze wejdzie.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
WhyMe?
Posty: 119 Rejestracja: 2013-01-12, 23:40
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: WhyMe? » 2014-07-27, 08:01
kurpiu , na oko to chłop w szpitalu umarł
Przymierzałem się pod icka w C5 i miejsca jest podobnie jak w B5. Cięcie zderzaka i belki obowiązkowo
baloon
Posty: 42 Rejestracja: 2014-05-11, 10:28
Lokalizacja: Zabrze
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: baloon » 2014-07-27, 10:39
niestety nie widziałem na żywo jeszcze a6 ze ściągniętym zderzakiem ale obstawiam, że wentylator z klimy jest do wyebania. Co do IC to potrzebowałbyś coś w ten deseń tylko jak już mówiłem wcześniej szukaj czegoś na porządnym rdzeniu, jak zamontujesz chiniola i przy temperaturze 30 C zlogujesz auto to będziesz tylko ch... rzucał tak jak ja.
bo auto ma dawać frajdę z jazdy
WhyMe?
Posty: 119 Rejestracja: 2013-01-12, 23:40
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: WhyMe? » 2014-07-27, 11:02
Z fmic.pl też mają chinole?
Papol
Posty: 1817 Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Papol » 2014-07-27, 12:58
Oe wiem ja latalem w upaly i naprawde bylo super...
nosb
Posty: 1370 Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: nosb » 2014-07-27, 15:18
baloon nie przesadzaj, sa auta na 400 ponad ps na chinolu i lataja.
Ekonomiczny mam luzem polapane rurki pod chinola do A6 . Mozemy ogarnac fmica :)
W a6 sporo wiecej miejca , wentylator klimy ( w sumie drugiego biegu a nie klimy ) wylatuje.
Mozna pokombinowac z dolozeniem jakis mniejszych jesli ktos ma potrzebe chociaz masa aut lata bez nich ;)
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2014-07-27, 21:07
Ja w skorupie na chnolu miałem 552ps przy temp na zewnątrz 30st ciepla
WhyMe?
Posty: 119 Rejestracja: 2013-01-12, 23:40
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: WhyMe? » 2014-07-28, 15:24
nosb , czyli wpadam i ogarniasz mi zestaw
nosb
Posty: 1370 Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: nosb » 2014-07-29, 11:06
jak masz kase to nie widze problemu :P