
Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
- Tytuł użytkownika: Arek_HB
- Lokalizacja: Bremen/Ger
- Płeć:
- Kontakt:
konkretnie :Daw69 pisze:Niema takiej pierdolonej opcji !!!!!Ale 500+ na 98'mce to powinno się udać, nie? :)
[ Dodano: 2014-07-17, 12:25 ]
btw. ile to forum ma lat i ile opisanych jest tutaj 2,7 Bit na 500 KM i więcej KM ? :) I wtedy zrozumiecie że to nie takie proste jak się wydaje :)
kenpachi tu nikt nie zyczy Ci zle, chlopaki juz swoje widzieli.
i popieram bube zeby najpierw doprowadzic samochod do dobrego stanu, ogarnac wszystkie bolaczki a nie myslec o grubych modach. mozna sie zdrowo przejechac.
jak samochod bedzie zdrowy modzic ile wlezie.
a Ty tak sam wszystko grzebiesz przy twojej suni czy masz jakiegos znachora mechanika co Ci podpowiada co i jak? bym proponowal zeby ktos samochod obejrzal kto sie na nich zna, zaoszczedzi Ci pewnie troche niepotrzebnie wydanej kasy i straconych nerwow.
trzymam kciuki zebys doprowadzil projekt do konca ;)
Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy.
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Spoko, pewnie, że wiem ;)Arek_HB pisze:konkretnie :Daw69 pisze:Niema takiej pierdolonej opcji !!!!!Ale 500+ na 98'mce to powinno się udać, nie? :)
[ Dodano: 2014-07-17, 12:25 ]
btw. ile to forum ma lat i ile opisanych jest tutaj 2,7 Bit na 500 KM i więcej KM ? :) I wtedy zrozumiecie że to nie takie proste jak się wydaje :)
kenpachi tu nikt nie zyczy Ci zle, chlopaki juz swoje widzieli.
i popieram bube zeby najpierw doprowadzic samochod do dobrego stanu, ogarnac wszystkie bolaczki a nie myslec o grubych modach. mozna sie zdrowo przejechac.
jak samochod bedzie zdrowy modzic ile wlezie.
a Ty tak sam wszystko grzebiesz przy twojej suni czy masz jakiegos znachora mechanika co Ci podpowiada co i jak? bym proponowal zeby ktos samochod obejrzal kto sie na nich zna, zaoszczedzi Ci pewnie troche niepotrzebnie wydanej kasy i straconych nerwow.
trzymam kciuki zebys doprowadzil projekt do konca ;)
Racja, racja. Samochód na razie dobrze jeździ i nie narzekam poza tym poceniem się i buczeniem. Więc zrobię plecionkę, odmę, gumę przy skrzyni i wiskoze i się na tym zatrzymam. Zbieram kasę i powoli będę kolekcjonował artefakty mocy hahahaha :D Mam nadzieję, że uda mi się części wszystkie zebrać do końca przyszłego miesiąca. Potem będę zbierał kase na robociznę.
Niestety sam ani nie mam know-how ani nie mam garażu więc jestem zdany na "pomoc zewnętrzną" ;)
Wiem coś o tym!kurpiu pisze:Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy.
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.

Będzie trzeba tak zrobić. Najpierw klamoty i bufor kasy na ewentualne niespodzianki. Pytanie tylko jaki duży ten bufor powinien być?Telo pisze:Wiem coś o tym!kurpiu pisze:Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy.
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.
Tak wogóle, to jak tu to wszystko jakoś sprytnie uargumentować dla drugiej połówki

[ Dodano: 2014-07-18, 16:38 ]
Co się dzieje z wiatrakiem na chłodnicy jak się tam wpakuje centralny IC?

-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt: