Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Taka moja rada. Widac ze kupiles auto i za bardzo nie ogarniasz jeszcze tematu 2,7 wiec nie pakuj sie moce 400 czy 500 tylko najpierw wyprowadz auto ze stanu agonalnego i pozniej zacznij myslec o mocy bo wjebiesz sie na taka mine ze bedziesz plakal ;-)
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

buba pisze:Taka moja rada. Widac ze kupiles auto i za bardzo nie ogarniasz jeszcze tematu 2,7 wiec nie pakuj sie moce 400 czy 500 tylko najpierw wyprowadz auto ze stanu agonalnego i pozniej zacznij myslec o mocy bo wjebiesz sie na taka mine ze bedziesz plakal ;-)
Hehehe. Dzięki za przestrogę...
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

aw69 pisze:
Ale 500+ na 98'mce to powinno się udać, nie? :)
Niema takiej pierdolonej opcji !!!!!

[ Dodano: 2014-07-17, 12:25 ]
btw. ile to forum ma lat i ile opisanych jest tutaj 2,7 Bit na 500 KM i więcej KM ? :) I wtedy zrozumiecie że to nie takie proste jak się wydaje :)
konkretnie :D

kenpachi tu nikt nie zyczy Ci zle, chlopaki juz swoje widzieli.
i popieram bube zeby najpierw doprowadzic samochod do dobrego stanu, ogarnac wszystkie bolaczki a nie myslec o grubych modach. mozna sie zdrowo przejechac.

jak samochod bedzie zdrowy modzic ile wlezie.

a Ty tak sam wszystko grzebiesz przy twojej suni czy masz jakiegos znachora mechanika co Ci podpowiada co i jak? bym proponowal zeby ktos samochod obejrzal kto sie na nich zna, zaoszczedzi Ci pewnie troche niepotrzebnie wydanej kasy i straconych nerwow.

trzymam kciuki zebys doprowadzil projekt do konca ;)
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

dokładnie tak jak przedmówcy.
mnie też się wydawało że u mnie mechanicznie wszystko jest ok :-)
step baj step. przeznacz ten szmal na naprawę. później dalsze plany
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Z drugiej strony, jak do naprawy ma wyciągać silnik, a turbiny już kupił... to czemu ma nie modzić? :-P
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

racja Flyer. tylko wiesz jak jest wtedy na pewno motor na jeden dzień nie będzie luzem poza budą :-P
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy.
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Arek_HB pisze:
aw69 pisze:
Ale 500+ na 98'mce to powinno się udać, nie? :)
Niema takiej pierdolonej opcji !!!!!

[ Dodano: 2014-07-17, 12:25 ]
btw. ile to forum ma lat i ile opisanych jest tutaj 2,7 Bit na 500 KM i więcej KM ? :) I wtedy zrozumiecie że to nie takie proste jak się wydaje :)
konkretnie :D

kenpachi tu nikt nie zyczy Ci zle, chlopaki juz swoje widzieli.
i popieram bube zeby najpierw doprowadzic samochod do dobrego stanu, ogarnac wszystkie bolaczki a nie myslec o grubych modach. mozna sie zdrowo przejechac.

jak samochod bedzie zdrowy modzic ile wlezie.

a Ty tak sam wszystko grzebiesz przy twojej suni czy masz jakiegos znachora mechanika co Ci podpowiada co i jak? bym proponowal zeby ktos samochod obejrzal kto sie na nich zna, zaoszczedzi Ci pewnie troche niepotrzebnie wydanej kasy i straconych nerwow.

trzymam kciuki zebys doprowadzil projekt do konca ;)
Spoko, pewnie, że wiem ;)

Racja, racja. Samochód na razie dobrze jeździ i nie narzekam poza tym poceniem się i buczeniem. Więc zrobię plecionkę, odmę, gumę przy skrzyni i wiskoze i się na tym zatrzymam. Zbieram kasę i powoli będę kolekcjonował artefakty mocy hahahaha :D Mam nadzieję, że uda mi się części wszystkie zebrać do końca przyszłego miesiąca. Potem będę zbierał kase na robociznę.

Niestety sam ani nie mam know-how ani nie mam garażu więc jestem zdany na "pomoc zewnętrzną" ;)
Awatar użytkownika
Telo
Posty: 154
Rejestracja: 2013-10-27, 19:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Telo »

kurpiu pisze:Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy.
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.
Wiem coś o tym! ;-)
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Telo pisze:
kurpiu pisze:Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy.
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.
Wiem coś o tym! ;-)
Będzie trzeba tak zrobić. Najpierw klamoty i bufor kasy na ewentualne niespodzianki. Pytanie tylko jaki duży ten bufor powinien być?

Tak wogóle, to jak tu to wszystko jakoś sprytnie uargumentować dla drugiej połówki :-/

[ Dodano: 2014-07-18, 16:38 ]
Co się dzieje z wiatrakiem na chłodnicy jak się tam wpakuje centralny IC? :shock:
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

wywalasz wiatrak i po temacie :mrgreen:
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

kenpachi pisze:Co się dzieje z wiatrakiem na chłodnicy jak się tam wpakuje centralny IC?
Wyrzucasz na szrot... Ty weź poszukaj kogoś kto Ci to ogarnie bo coś kiepsko to widzę. I tak Cię wyjdzie taniej nisz jak sam zaczniesz rzeźbić widzę :-P

btw wiatrak:
Obrazek
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Bufor max 20tys z wszystkimi czesciami i strojeniem powinno wystarczyc.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Nie mam wiatraka z fmic i klima daje rade w upaly....
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

z tego co sie orientuje to ten przed chłodnicą to jest dodtakowy , a klimy jest po lewej w pasie montowany
ODPOWIEDZ