3 dziwne objawy po rozgrzaniu sie silnika 2.7bt
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2013-07-05, 16:45
- Lokalizacja: Pogorzela
- Płeć:
- Kontakt:
3 dziwne objawy po rozgrzaniu sie silnika 2.7bt
Witam
Problem dotyczy auta a4 b6 z 2.7 biturbo. Mianowicie kiedy silnik jest zimny czy też nie dogrzany do 90 stopni slychać swiszczące turbinki, wspomaganie chodzi jak rzeba nie słychac wichury z pod maski mam na myśli szalejące wisko. Natomiast gdy tylko auto sie rozgrzeje kierownicą kręci sie mega cieżko (nie slychac pompy)wisko momentami jest głosniejsze niz silnik i mam wrażenie że delikatnie spada moc , świst turbin zanika nie słychać ich tak jak do mometu rozgzania sie silnika
Problem dotyczy auta a4 b6 z 2.7 biturbo. Mianowicie kiedy silnik jest zimny czy też nie dogrzany do 90 stopni slychać swiszczące turbinki, wspomaganie chodzi jak rzeba nie słychac wichury z pod maski mam na myśli szalejące wisko. Natomiast gdy tylko auto sie rozgrzeje kierownicą kręci sie mega cieżko (nie slychac pompy)wisko momentami jest głosniejsze niz silnik i mam wrażenie że delikatnie spada moc , świst turbin zanika nie słychać ich tak jak do mometu rozgzania sie silnika
Wspomaganie to kiepski temat, plyn sie grzeje i pompa nie daje rady. Ja zalozylem servotronic, ale w upaly nawet on nie daje rady. Trzeba dorzucic chlodniczke plynu, moze pomoze.
Auto slabnie... bo masz pewnie boczne coolery. One w lato nie daja rady kompletnie, bo w B6 powietrze za ICkami trafia na sciane, nie ma przeplywu. TYLKO FMIC!
Auto slabnie... bo masz pewnie boczne coolery. One w lato nie daja rady kompletnie, bo w B6 powietrze za ICkami trafia na sciane, nie ma przeplywu. TYLKO FMIC!
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2013-07-05, 16:45
- Lokalizacja: Pogorzela
- Płeć:
- Kontakt:
To tak jakbyś zapytał, czy jest możliwość zrobienia z sedana cabrio - jest, ale to zajebista rzeźba, która i tak nie poprawi specjalnie problemu. Za bocznymi IC w B6 jest po prostu blacha (element karoserii), a potem dopiero nadkole [z tym cieciem blotnikow zle sie wyrazilem].buba pisze:No ale jest mozliwosc czy nie ma?
Na oko w B6 po bokach jest mniej miejsca, z jednej strony idą jeszcze przewody od klimy, wszystko to trzebaby przerabiać. Kompletnie bez sensu, a koszt większy niż porządny FMIC z orurowaniem.