Założenie gazu do S4 z tego co wiem, to prosta sprawa :), którą oczywiście jakiś kowal może spierdolić po całości ;D 
Trzeba tylko porządnie wystroić instalację i można śmigać bezawaryjnie. EOT ;)
			
			
									
						
							Audi s4 400KM - 500KM - 600KM - na co dzień?
Tomek_RS pisze:I tu się możesz mylić, taka nowa Panda może sprawić dużo więcej problemów przy montażu i strojeniu instalacji jak stare proste S4 - to nie jest statek kosmicznyRadzio0808 pisze:Ale założenie gazu do fiata pandy a do S4 310KM to są dwie różne rzeczy
nie statek kosmiczny ani też nie kuchenka gazowa. Gaz morduje stare silniki i nikt mnie nie przekona, że dla 13 letniej motorowni gaz jest zdrowy.
Amen :)skalarx pisze:Tomek_RS pisze:I tu się możesz mylić, taka nowa Panda może sprawić dużo więcej problemów przy montażu i strojeniu instalacji jak stare proste S4 - to nie jest statek kosmicznyRadzio0808 pisze:Ale założenie gazu do fiata pandy a do S4 310KM to są dwie różne rzeczy
nie statek kosmiczny ani też nie kuchenka gazowa. Gaz morduje stare silniki i nikt mnie nie przekona, że dla 13 letniej motorowni gaz jest zdrowy.
używam 400 KM na codzień, byłoby idealnie tylko wydech męczy dupę. Powyżej 3 tys. niech sobie ryczy, tylko na wolnych obrotach mogło by być cicho. 
Doprowadzenie auta do ładu - w ciągu roku poszło 13tys. plus opony, gaz ok, można zakładać ale mój gazownik załamał ręce, że taką moc obsłuży tylko do 4000 obrotów a potem przełączy na benzynę ale koniec końców się nie podjął bo nie znalazł miejsca na reduktory pod maską :)
			
			
									
						
										
						Doprowadzenie auta do ładu - w ciągu roku poszło 13tys. plus opony, gaz ok, można zakładać ale mój gazownik załamał ręce, że taką moc obsłuży tylko do 4000 obrotów a potem przełączy na benzynę ale koniec końców się nie podjął bo nie znalazł miejsca na reduktory pod maską :)
Ja sam mialem s4 na gazie i sobie chwalilem. Tylko musi to wystroic kumata osoba z szerokopasmowka itd. wtryski benzynowe musza byc z zapasem aby nie petlily, bo potem bedzie kupa z gazem. Jezeli zrobi sie 2 mapy w ecu pod PB i Gaz to na gazie musi byc mocniejszy przy dostoswanej mapie zaplonu. Co do miejsca pod maska. jest ciasno i jak widze reduktory w s4 pod maska centralnie to mnie szlak trafia. Ci ktorzy maja te silniki opanowane nie montuja ich tam. Montuje sie je w nadkolach lub podszybiu. Ja mialem w nadkolach i wszystie weze w otulinach itd.
Co do fachowca od gazowania tej motorwni znam tylko 1. I moge polecic z czystym sumieniem.
Seba ze zbroslawic. Instalacja u niego to ok 5tys. Sterownik STAG, wtryski w zaleznosci od mocy hana badz magic, 2 badz 3 reduktory w zaleznie od mocy. Chlopaki gazuja same mocne fury. miedzy innymi AMG, Porsche, Audi roznej maci i pospolite dupowozy. I maja o tym pojecie. przedewszystkim jezeli chodzi o strojenie z sonda pod obciazeniem itd.
			
			
									
						
							Co do fachowca od gazowania tej motorwni znam tylko 1. I moge polecic z czystym sumieniem.
Seba ze zbroslawic. Instalacja u niego to ok 5tys. Sterownik STAG, wtryski w zaleznosci od mocy hana badz magic, 2 badz 3 reduktory w zaleznie od mocy. Chlopaki gazuja same mocne fury. miedzy innymi AMG, Porsche, Audi roznej maci i pospolite dupowozy. I maja o tym pojecie. przedewszystkim jezeli chodzi o strojenie z sonda pod obciazeniem itd.
Frog Racing
			
						Eks kaska fura byla ogarnieta u mnie na lpg na 420 ps z wykresem na gazie u GTO ;) 
moc benzyna/gaz bez zmian. na gazie zero stukow ;)
viewtopic.php?t=1389&postdays=0&postorder=asc&start=75
			
			
									
						
							moc benzyna/gaz bez zmian. na gazie zero stukow ;)
viewtopic.php?t=1389&postdays=0&postorder=asc&start=75





