Audi s4 400KM - 500KM - 600KM - na co dzień?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Założenie gazu do S4 z tego co wiem, to prosta sprawa :), którą oczywiście jakiś kowal może spierdolić po całości ;D

Trzeba tylko porządnie wystroić instalację i można śmigać bezawaryjnie. EOT ;)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Flyer chyba wydrukuje to co napisales i przykleje na scianie :-D
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

Tomek_RS pisze:
Radzio0808 pisze:Ale założenie gazu do fiata pandy a do S4 310KM to są dwie różne rzeczy
I tu się możesz mylić, taka nowa Panda może sprawić dużo więcej problemów przy montażu i strojeniu instalacji jak stare proste S4 - to nie jest statek kosmiczny

nie statek kosmiczny ani też nie kuchenka gazowa. Gaz morduje stare silniki i nikt mnie nie przekona, że dla 13 letniej motorowni gaz jest zdrowy.
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

skalarx pisze:
Tomek_RS pisze:
Radzio0808 pisze:Ale założenie gazu do fiata pandy a do S4 310KM to są dwie różne rzeczy
I tu się możesz mylić, taka nowa Panda może sprawić dużo więcej problemów przy montażu i strojeniu instalacji jak stare proste S4 - to nie jest statek kosmiczny

nie statek kosmiczny ani też nie kuchenka gazowa. Gaz morduje stare silniki i nikt mnie nie przekona, że dla 13 letniej motorowni gaz jest zdrowy.
Amen :)
Kierownik
Posty: 29
Rejestracja: 2014-06-15, 19:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kierownik »

Jak w kiepskim stanie motorownia to i na benzynie klęknie. Dbać dbać i jeszcze raz dbać o motor, to i dlugo bedzie służył:)
ovvero
Posty: 6
Rejestracja: 2011-10-11, 23:21
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ovvero »

używam 400 KM na codzień, byłoby idealnie tylko wydech męczy dupę. Powyżej 3 tys. niech sobie ryczy, tylko na wolnych obrotach mogło by być cicho.

Doprowadzenie auta do ładu - w ciągu roku poszło 13tys. plus opony, gaz ok, można zakładać ale mój gazownik załamał ręce, że taką moc obsłuży tylko do 4000 obrotów a potem przełączy na benzynę ale koniec końców się nie podjął bo nie znalazł miejsca na reduktory pod maską :)
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

Ja sam mialem s4 na gazie i sobie chwalilem. Tylko musi to wystroic kumata osoba z szerokopasmowka itd. wtryski benzynowe musza byc z zapasem aby nie petlily, bo potem bedzie kupa z gazem. Jezeli zrobi sie 2 mapy w ecu pod PB i Gaz to na gazie musi byc mocniejszy przy dostoswanej mapie zaplonu. Co do miejsca pod maska. jest ciasno i jak widze reduktory w s4 pod maska centralnie to mnie szlak trafia. Ci ktorzy maja te silniki opanowane nie montuja ich tam. Montuje sie je w nadkolach lub podszybiu. Ja mialem w nadkolach i wszystie weze w otulinach itd.

Co do fachowca od gazowania tej motorwni znam tylko 1. I moge polecic z czystym sumieniem.
Seba ze zbroslawic. Instalacja u niego to ok 5tys. Sterownik STAG, wtryski w zaleznosci od mocy hana badz magic, 2 badz 3 reduktory w zaleznie od mocy. Chlopaki gazuja same mocne fury. miedzy innymi AMG, Porsche, Audi roznej maci i pospolite dupowozy. I maja o tym pojecie. przedewszystkim jezeli chodzi o strojenie z sonda pod obciazeniem itd.
Frog Racing
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Eks kaska fura byla ogarnieta u mnie na lpg na 420 ps z wykresem na gazie u GTO ;)

moc benzyna/gaz bez zmian. na gazie zero stukow ;)

viewtopic.php?t=1389&postdays=0&postorder=asc&start=75
Obrazek
ODPOWIEDZ