Jak sprawdzic dvki?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Jak sprawdzic dvki?

Post autor: xxlobo »

Na vagu brak bledow, po wymianie egt auto jedzie lepiej, ale to chyba dalej nie to. W okolicy 3500-4000rpm jakos tak muli, moga miec wplyw na to te zaworki?
Ktos pisal chyba na forum jak sprawdzic czy funkcjonuja prawidlowo.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

a jaki boost??
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Wykrec je i spróbuj dmuchnac w jeden z grubych końców. Jak przepuszcza to zjebana. Inna opcja to od góry podlacz wezyk i dmuchnij ale nie kompresorem tylko plucami ;) jeśli tam przepuszcza to ma peknietą membrane na 100%
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

tak samo jak kolega wyżej sprawdzałem swoje, sprawdź jak buba pisze jaki ma boost wymagany, a jaki ci pompuje(VAG)
Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xxlobo »

dzieki za pomoc, boost na 115 kanale na vagu tak?
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

xxlobo pisze:dzieki za pomoc, boost na 115 kanale na vagu tak?
Tak jest.
Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xxlobo »

porobilem logi, moze ktos cos z tego rozumie? :)
Monday,01,November,2010,12:43:41
8D0 907 551 C ,,2.7l V6/5VT G 0002,

,Group A:,'115,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Engine load,Spec'd Boost,Actual Boost,,,,,,,,,,
,TIME,,,990-1800 mbar,<=1800 mbar,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min,%, mbar, mbar,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.02,760,18.0,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,0.45,760,18.0,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,0.85,760,18.0,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,1.25,760,18.0,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,1.65,800,18.8,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,2.05,760,18.8,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,2.56,800,18.8,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,2.96,800,18.8,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,3.36,760,18.0,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,3.86,760,18.0,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,4.26,760,18.0,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,4.67,760,18.0,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,5.17,760,18.0,990.0,990.0,,,,,,,,,,
,5.57,1800,57.9,1230.0,980.0,,,,,,,,,,
,5.98,3760,54.1,990.0,1040.0,,,,,,,,,,
,6.40,4800,10.5,990.0,1330.0,,,,,,,,,,
,6.81,4000,12.8,990.0,1140.0,,,,,,,,,,
,7.21,3360,12.8,990.0,1090.0,,,,,,,,,,
Monday,01,November,2010,12:48:44
8D0 907 551 C ,,2.7l V6/5VT G 0002,

,Group A:,'115,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Engine load,Spec'd Boost,Actual Boost,,,,,,,,,,
,TIME,,,990-1800 mbar,<=1800 mbar,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min,%, mbar, mbar,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.47,1800,53.4,1270.0,1060.0,,,,,,,,,,
,0.86,1880,65.4,1790.0,1120.0,,,,,,,,,,
,1.36,2000,68.4,1750.0,1200.0,,,,,,,,,,
,1.76,2120,70.7,1780.0,1240.0,,,,,,,,,,
,2.16,2200,72.2,1810.0,1290.0,,,,,,,,,,
,2.56,2320,81.2,1710.0,1350.0,,,,,,,,,,
,2.97,2440,88.0,1710.0,1450.0,,,,,,,,,,
,3.37,2600,93.2,1740.0,1550.0,,,,,,,,,,
,3.87,2760,100.0,1780.0,1670.0,,,,,,,,,,
,4.38,3000,103.8,1810.0,1750.0,,,,,,,,,,
,4.78,3160,104.5,1810.0,1790.0,,,,,,,,,,
,5.20,3320,106.0,1800.0,1800.0,,,,,,,,,,
,5.69,3520,103.0,1790.0,1790.0,,,,,,,,,,
,6.19,3720,94.0,1800.0,1760.0,,,,,,,,,,
,6.59,3800,94.7,1770.0,1800.0,,,,,,,,,,
,7.01,3960,93.2,1740.0,1780.0,,,,,,,,,,
,7.50,4120,93.2,1730.0,1740.0,,,,,,,,,,
,8.01,4280,93.2,1700.0,1730.0,,,,,,,,,,
,8.43,4400,91.0,1680.0,1660.0,,,,,,,,,,
,8.96,4560,91.0,1660.0,1630.0,,,,,,,,,,
,9.49,4680,91.0,1640.0,1630.0,,,,,,,,,,
,9.93,4800,89.5,1630.0,1610.0,,,,,,,,,,
,10.37,4920,88.7,1620.0,1620.0,,,,,,,,,,
,10.82,5040,89.5,1630.0,1620.0,,,,,,,,,,
,11.25,5160,88.7,1620.0,1610.0,,,,,,,,,,
,11.71,5280,87.2,1620.0,1610.0,,,,,,,,,,
,12.16,5360,86.5,1610.0,1590.0,,,,,,,,,,
,12.62,5480,85.7,1600.0,1590.0,,,,,,,,,,
,13.08,5560,85.0,1600.0,1580.0,,,,,,,,,,
,13.56,5680,84.2,1580.0,1580.0,,,,,,,,,,
,14.04,5800,82.7,1570.0,1560.0,,,,,,,,,,
,14.52,5880,82.0,1550.0,1560.0,,,,,,,,,,
,15.00,5880,24.1,990.0,1760.0,,,,,,,,,,
,15.49,5760,10.5,990.0,1250.0,,,,,,,,,,
,15.95,5360,11.3,990.0,1140.0,,,,,,,,,,
,16.44,5240,12.0,990.0,1110.0,,,,,,,,,,
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

xxlobo pisze:porobilem logi, moze ktos cos z tego rozumie? :)
Monday,01,November,2010,12:43:41
8D0 907 551 C ,,2.7l V6/5VT G 0002,

wklejone logi powinny wyglądać tak:
http://www.postimage.org/image.php?v=aV1P95zJ

Jak nie masz konwertera do logów to wrzuć maila to Ci wyśle.
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

BKMM pisze:Wykrec je i spróbuj dmuchnac w jeden z grubych końców. Jak przepuszcza to zjebana. Inna opcja to od góry podlacz wezyk i dmuchnij ale nie kompresorem tylko plucami ;) jeśli tam przepuszcza to ma peknietą membrane na 100%

Zdejmujesz wezyk nie z dv-ki tylko od stony magistrali podcisnieniowej i zaciagajac powietrze z wezyka powinno kliknac i trzymac podcisnienie:d Jezli nie trzyma to wiadomo OUT:D
Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xxlobo »

tutaj jest bardziej porzadnie TABELKA LOGOW BOOST
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

napisz jeszcze czy masz serie??
Z logów jeśli się nie mylę to w okolicach 3500-4000 obr masz max doladowanie (takie jak powinno być w serii i takie jakie sobie tego życzy komp)
Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xxlobo »

Autko jest seryjne, tak ma byc? Szczerze mowiac dosc irytujaca charakterystyka.
Niedlugo beda nowe coolery i program ale chcialbym najpierw zeby auto bylo calkowicie sprwne.
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

może się jeszcze wypowie jakiś szpec, albo poszukaj jeszcze logów innych S4 na innych forach i sobie porównaj,
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Według mnie ołkej.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Jak dla mnie to cos nie tak

Wychodzi ze masz w serii doladowanie 0.8 bara ktore przy 4tys rpm zaczyna spadac. boost za duzy jak na serie i za szybko leci w dol

takie moje zdanie

sprawdz DV i szczelnosc dolotu

u mnie bylo 0.8 z wielka dziura w rurce F
ODPOWIEDZ