Audi s4 400KM - 500KM - 600KM - na co dzień?
Panowie chyba rzeczywiście nie ma co na razie porywać się z motykom na słońce (mówię tu rzecz jasna o rs4) bo nie sztuka kupić trupa i trupem jeździć - oglądałem zresztą wszystkie kieszenie w spodniach w szafie i niestety w żadnej worka pieniędzy nie znalazłem:)
Teraz co do S4. Nie będę chyba zbyt oryginalny żeby stwierdzić, że wolał bym sedana. Choć jak oglądam niektóre tu umieszczone projekty caravanów to muszę przyznać, że prezentują się zacnie:) i może bym się ostatecznie przekonał.
Jak dobrze zrozumiałem wasze opinie co do cen aut i napraw to w zasadzie za moje obecne auto spokojnie powinienem Eske w serii kupić i doprowadzić ją do tip top stanu?
Czy może szukać jakiejś zmodzonej na zamianę (mój przynajmniej jest odsprzedawalny)?
Teraz co do S4. Nie będę chyba zbyt oryginalny żeby stwierdzić, że wolał bym sedana. Choć jak oglądam niektóre tu umieszczone projekty caravanów to muszę przyznać, że prezentują się zacnie:) i może bym się ostatecznie przekonał.
Jak dobrze zrozumiałem wasze opinie co do cen aut i napraw to w zasadzie za moje obecne auto spokojnie powinienem Eske w serii kupić i doprowadzić ją do tip top stanu?
Czy może szukać jakiejś zmodzonej na zamianę (mój przynajmniej jest odsprzedawalny)?
Zależy co kto lubi i do czego potrzebuje. Mi się akurat tylko 3d w serii 1 podoba i takiej szukałem.BurnOuT pisze:Szkoda że tej BMki nie masz 4/5d to chętnie bym przygarnął
[ Dodano: 2014-06-27, 23:29 ]
Od czasu do czasu będę się przypominał o zamianie auta. A jak nic z tego nie wyjdzie to we wrześniu S4 w serii jako 2-gie auto kupie a BMW żonie zostawię (jak w końcu prawo jazdy zrobi! - :)Telo pisze:Szukaj zmodzonej! U nas chłop kupił taką w sedanie i ma w niej bodajże 460ps zapier...a az miło! Na ćwiartkę na zawodach widziałem same niskie 12-ki
Panowie nie zapominajcie też o skuterze który czeka na nowego właściciela!!! :)
Panie i Panowie :)
Wiem już dokładnie dlaczego RS4 trzyma cenę. Wygląda po prostu zaje...ście. I muszę przyznać szczerze, że wygląda zupełnie inaczej niż S4.
S4 to po prostu ładne combi tudzież caravan jak kto woli. RS4 to czysty sport!!!
Coś pięknego - zazdroszczę wszystkim posiadaczom.
Czerwony wygląda bajecznie na żywo!
Zdjęcia z dzisiaj z raceism 2014 - Wrocław - miałem jedynie 20 minut czasu:(
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fa ... 7bbd4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbf ... 3bcd6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86d ... da378.html
i w doborowym towarzystwie :)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/767 ... a896e.html
Wiem już dokładnie dlaczego RS4 trzyma cenę. Wygląda po prostu zaje...ście. I muszę przyznać szczerze, że wygląda zupełnie inaczej niż S4.
S4 to po prostu ładne combi tudzież caravan jak kto woli. RS4 to czysty sport!!!
Coś pięknego - zazdroszczę wszystkim posiadaczom.
Czerwony wygląda bajecznie na żywo!
Zdjęcia z dzisiaj z raceism 2014 - Wrocław - miałem jedynie 20 minut czasu:(
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fa ... 7bbd4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbf ... 3bcd6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86d ... da378.html
i w doborowym towarzystwie :)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/767 ... a896e.html
Hehe wiem, ze avant ale chciałem być bardzie oryginalny:)Kornetto pisze:to prawda, RS4 w budzie B5 jest jedyny w swoim rodzaju :)
Tez myślałem o czerwonej B8 z czarnymi dodatkami ^^
W roli sprostowania Panie Kierownik to audi "caravan" zwie sie avant :p
Jak skończę swoją robić to dam ci znac ile wszystko wyszło. Idę w ORI!
Pozdrro
racja, zapomniałem o niej, bo mam od dawna.duffy pisze:chłodnicę oleju bym jeszcze dopisał
- turbiny - 4000-5000 używane (nadajace sie do zalozenia)
- glowice 2,4/2,8 po remoncie - 1500-2000
- paliwo (pompa, wtryski), oczywiscie nowe - 1800-2000
- sprzeglo (RS4/FX400) - 900/3000
- chlodnica oleju, podstawka + węże - 1300-1500
- wszelkie uszczelki, sruby etc. potrzebne do nowych turbin i zmiany glowic - 1000+
- rozrzad, olej, filtry, swiece - 1200-1500
- kompletny wydech od turbin - 2500-4000
- inlet pipe - 500-1000
- fmic z orurowaniem - 1500-2500
- robocizna - XXXX
- potencjalny remont dolu silnika - XXXX
- strojenie - XXXX
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2014-05-14, 17:26
- Lokalizacja: Andrychów
- Płeć:
- Kontakt:
S4
Mam pytanie co do s4 mam przykładowo w niej ok 400 KM i chce jeździć na podtlenku LPG czy jest z tym jakiś problem ? 

Nie znam się więc pytam :)
Re: S4
Przede wszystkim taki problem kto Ci to porządnie wystroi,bo na pewno nie pierwszy lepszy gaziarz.Dobrać części,wystroić na sondzie afr i będzie latać.Radzio0808 pisze:Mam pytanie co do s4 mam przykładowo w niej ok 400 KM i chce jeździć na podtlenku LPG czy jest z tym jakiś problem ?
Są osoby na forum które temat lpg ogarniają bez problemu.