Moderatorzy: buba , Mod-Team
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2010-02-07, 11:09
Ja w temacie, nie udało mi się znaleźć, jakie mogą być orientacyjne moce?
pm-motorsport
Posty: 97 Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: pm-motorsport » 2010-02-07, 11:42
No i tu jest zagadka zalezy od stanu zuzycia.Napewno powina spokojnie wytrzymac 400KM +ale akurat to mozna szybko wymienic na mocniejsza.
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2010-02-07, 11:46
a jaką najlepiej jest zastosować do mocy ok 460 KM ? (Bosch/Walbro?)
kosiniak
Post
autor: kosiniak » 2010-02-07, 11:57
Bosh :)
pm-motorsport
Posty: 97 Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: pm-motorsport » 2010-02-07, 12:00
Tak jak odpowiedział kolega Bosch napewno jest wydajniejsza.Lepiej jest jak zostaje zapas.
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2010-02-09, 13:51
pomp walbro wogole nie polecam....one niby sie nie psują ale po jakims czasie bardzo mocno tracą na wydajności...do tego hałasują jak wściekłe....tylko Bosch 044
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-02-09, 17:23
dobra jest tez pompa bosch 040 (wydajna do chyba 500-540 KM) no i tania
tylko jej wielkość jest taka sama jak 044
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-02-10, 08:25
bo nie umiecie podlaczac walbro ....
.... juz sie nauczylem ze trzeba do niej doprowadzic mocnego + po przekazniku. Wtedy dziala nawet 450-460 koni jak zla. Ostatnio wkladam same bosche poza gabarytami nic mi w niej nie przeszkadza
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2010-02-10, 10:46
własnie działa na granicy mozliwości i po jakims czasie szlag ją trafia i juz nie jest tak super wydajna
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2010-02-21, 23:29
kto może podać pełny numer pompy bosch 040?
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2010-02-22, 06:40
0 580 254 040
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2010-02-22, 14:25
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2010-02-24, 22:27
tak jest nieco tańsza od 044
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2010-04-05, 15:44
tak z ciekawości.....pompa z audi rs6 biT pasuje do s4? jaką ogarnia moc?i czy pasuje do Ski?
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-04-05, 16:11
pompa z RS6 4,2bi powinna dac rady do 550-600ps, nie widzialem jej budowy,
z tego co wiem pracuje ona na duzo wyzszym cisnieniu niz w 2,7bi,
trzeba sprawdzic w Etka