[AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy - rozwiązany

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Auto narazie przechodzi rozbiórkę węży do IC i innych pierdół typu N75.

Szukamy nieszczelność - obstawaim że będzie spora dziura z racji brakującego doładowania.
simon23
Posty: 2
Rejestracja: 2013-11-15, 20:40
Lokalizacja: Szwaicaria
Płeć:
Kontakt:

Post autor: simon23 »

ja stawiam na czujniki temperatury spalin mialem podobny Problem, jeszcze troche brakuje ale jest o niebo lepiej. Pozatym jak ci pokazuje na kompie bledy abgaslufttemperatur sensor to napewno czujnigi egt
Swiss edi
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Witam ponownie. Auto otrzymało wszystkie nowe wężyki podciśnieniowe oraz łączniki dolotu silikonowe. Była spora dziur w elemencie gumowym który jest przy przepustnicy.

Auto odzyskało stabilne doładowanie. Przewody od odmy i inne gumowe także zostały wymienione na nowe. Teraz mamy pewność szczelności dolotu. Niedługo wpada nowy przepływomierz.

Jedyny błąd jaki pozostał to:

17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
P1426 - 35-00 - - Intermittent

Czy EVAP może być przyczyną spadku mocy ?
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

podmien moduły egt i zobacz co sie bedzie działo tu sie jakas magia dzieje a jak nie dasz rady to jedz do kogos co ma pojecie o 2.7 daj go do aw na porzadna diagnostykie masz do niego niedaleko
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Narazie walczymy sami.

Co zostało zrobione:

- 6x cewki od SID'a
- 6x świece
- n75
- 90% dolotu w silikonach
- Intercoolery RS
- 1 sonda egt i modul egt
- termostat
- sprzęgło RS
- filtr Stożkowy K&N
- prześledzony cały dolot łącznie z odmą przy której było sporo do zrobienia.


dzisiaj zamówiliśmy od SID'a:

- 6x wtryskiwacz 440 cm3
- pompa paliwa bosch 044
- przepływomierz dedykowany do S4 B5


Jak tylko zamontujemy nowy lmm to zrobimy komplet nowych logów do oceny.

RADEK1985, w AGB nie ma możliwość aby sprawdzić EGT , wymieniliśmy 1 sondę EGT i moduł EGT. Błędów z egt bark a wcześniej były.

Został tylko błąd z EVAP'em - też będzie wymieniony na nowy.
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

a drugi moduł podmieniałes???
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Przepływomierz nowy a na vagu i tak maks 200g/ cykl ... WTF ? wie ktoś o co kaman ?

Dolot za przepływką szczelny.

aktualny Boost stabilny 1.5 bar'a [2520mbar].

Auto posiada ori katy - czy taki efekt może być spowodowany przez katy ?
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

gustav pisze:aktualny Boost stabilny 1.5 bar'a [2520mbar].
Kuźwa to chyba granica tych turbin co? :)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Ale w omawianym aucie nie ma seryjnych sprężarek. Ktoś coś podpowie dlaczego mamy taki niski odczyt na poziomie 200g/cykl ?
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

aktualny Boost stabilny 1.5 bar'a [2520mbar].
tak bardzo stabilny jak na 2,5 barowy map sensor buehehhe :) podepnij zegar w dolot i się możesz ździwić jakie masz faktyczne doładowanie w dolocie :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Map sensora nie sprawdzaliśmy. W takim razie niedługo wpadnie Boost gauge i EGT.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Map sensora nie sprawdzaliśmy
Jałowa dyskusja. Wy tego auta nie naprawicie bo nie znacie podstawowych zasad działania silnika.
Obrazek
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

AW69....

Analizując poszczególne parametry w VAG'u stwierdziłem iż map sensor się zachowuje poprawnie.

Odnoszę wrażenie że najlepiej to wymieniać wszystko po kolei jak leci :(. A chyba nie na tym rzecz polega, mylę się ?

Opcja - wymień wszystko to najlepszy patent dla zakładu:

1. Części się sprzedają
2. Roboczogodzina leci
3. Koszt usługi wyrażony w xxxx PLn ;/

ps: Nie wiedziałem że map sensor z S4 2.7 bi ma zakres pomiaru do 2550 mbar.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

gustav AW69 czasami ma "delikatnie ujmując" problem z przekazaniem słowem pisanym tego co myśli albo przekazuje w bardzo dosadny sposób (jak to zresztą zrobił powyżej) :-P

A żeby nie była jałowej dyskusji. Auto jest dłubnięte więc nikt Ci tego nie zdiagnozuje przez forum bo nikt nie wie co tam jest zrobione/jak jest zrobione a uwierz mi że mogło się wysrać masa rzeczy plus to że ktoś kto wcześniej dłubał w aucie na etapie rezania doprowadził do uszkodzenia czegoś o czym może wiedział a może nie wiedział.

Moja rada to albo sam będziesz siedział i sprawdzał wszystko albo oddasz komuś kto dłubał ten motór i dobrze sprawdzi co tam siedzi. Jak sam chcesz to uwierz mi że nikt z forum Ci nie pomoże bo to jest niewykonalne (myśle że gdyby było to AW69 wysłałby Ci numer telefonu żebyś do niego zadzwonił po 22 jak kończy swoją robotę i by Cie pokierował )

Tyle w temacie ;-)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Dziękuję za odzew w temacie.

Ja tak naprawdę pomagam tylko od strony technicznej. Może nie posiadam takiej rozległej wiedzy jak większość na forum ale staram się jak mogę. Pomagam koledze który jest posiadaczem owego auta bo w zasadzie nie ma kompetentnej osoby w Białej Podlaskiej od 2.7 TT i .
ODPOWIEDZ