[AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy - rozwiązany
Witam ponownie. Auto otrzymało wszystkie nowe wężyki podciśnieniowe oraz łączniki dolotu silikonowe. Była spora dziur w elemencie gumowym który jest przy przepustnicy.
Auto odzyskało stabilne doładowanie. Przewody od odmy i inne gumowe także zostały wymienione na nowe. Teraz mamy pewność szczelności dolotu. Niedługo wpada nowy przepływomierz.
Jedyny błąd jaki pozostał to:
17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
P1426 - 35-00 - - Intermittent
Czy EVAP może być przyczyną spadku mocy ?
Auto odzyskało stabilne doładowanie. Przewody od odmy i inne gumowe także zostały wymienione na nowe. Teraz mamy pewność szczelności dolotu. Niedługo wpada nowy przepływomierz.
Jedyny błąd jaki pozostał to:
17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
P1426 - 35-00 - - Intermittent
Czy EVAP może być przyczyną spadku mocy ?
Narazie walczymy sami.
Co zostało zrobione:
- 6x cewki od SID'a
- 6x świece
- n75
- 90% dolotu w silikonach
- Intercoolery RS
- 1 sonda egt i modul egt
- termostat
- sprzęgło RS
- filtr Stożkowy K&N
- prześledzony cały dolot łącznie z odmą przy której było sporo do zrobienia.
dzisiaj zamówiliśmy od SID'a:
- 6x wtryskiwacz 440 cm3
- pompa paliwa bosch 044
- przepływomierz dedykowany do S4 B5
Jak tylko zamontujemy nowy lmm to zrobimy komplet nowych logów do oceny.
RADEK1985, w AGB nie ma możliwość aby sprawdzić EGT , wymieniliśmy 1 sondę EGT i moduł EGT. Błędów z egt bark a wcześniej były.
Został tylko błąd z EVAP'em - też będzie wymieniony na nowy.
Co zostało zrobione:
- 6x cewki od SID'a
- 6x świece
- n75
- 90% dolotu w silikonach
- Intercoolery RS
- 1 sonda egt i modul egt
- termostat
- sprzęgło RS
- filtr Stożkowy K&N
- prześledzony cały dolot łącznie z odmą przy której było sporo do zrobienia.
dzisiaj zamówiliśmy od SID'a:
- 6x wtryskiwacz 440 cm3
- pompa paliwa bosch 044
- przepływomierz dedykowany do S4 B5
Jak tylko zamontujemy nowy lmm to zrobimy komplet nowych logów do oceny.
RADEK1985, w AGB nie ma możliwość aby sprawdzić EGT , wymieniliśmy 1 sondę EGT i moduł EGT. Błędów z egt bark a wcześniej były.
Został tylko błąd z EVAP'em - też będzie wymieniony na nowy.
Przepływomierz nowy a na vagu i tak maks 200g/ cykl ... WTF ? wie ktoś o co kaman ?
Dolot za przepływką szczelny.
aktualny Boost stabilny 1.5 bar'a [2520mbar].
Auto posiada ori katy - czy taki efekt może być spowodowany przez katy ?
Dolot za przepływką szczelny.
aktualny Boost stabilny 1.5 bar'a [2520mbar].
Auto posiada ori katy - czy taki efekt może być spowodowany przez katy ?
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
AW69....
Analizując poszczególne parametry w VAG'u stwierdziłem iż map sensor się zachowuje poprawnie.
Odnoszę wrażenie że najlepiej to wymieniać wszystko po kolei jak leci :(. A chyba nie na tym rzecz polega, mylę się ?
Opcja - wymień wszystko to najlepszy patent dla zakładu:
1. Części się sprzedają
2. Roboczogodzina leci
3. Koszt usługi wyrażony w xxxx PLn ;/
ps: Nie wiedziałem że map sensor z S4 2.7 bi ma zakres pomiaru do 2550 mbar.
Analizując poszczególne parametry w VAG'u stwierdziłem iż map sensor się zachowuje poprawnie.
Odnoszę wrażenie że najlepiej to wymieniać wszystko po kolei jak leci :(. A chyba nie na tym rzecz polega, mylę się ?
Opcja - wymień wszystko to najlepszy patent dla zakładu:
1. Części się sprzedają
2. Roboczogodzina leci
3. Koszt usługi wyrażony w xxxx PLn ;/
ps: Nie wiedziałem że map sensor z S4 2.7 bi ma zakres pomiaru do 2550 mbar.
gustav AW69 czasami ma "delikatnie ujmując" problem z przekazaniem słowem pisanym tego co myśli albo przekazuje w bardzo dosadny sposób (jak to zresztą zrobił powyżej)
A żeby nie była jałowej dyskusji. Auto jest dłubnięte więc nikt Ci tego nie zdiagnozuje przez forum bo nikt nie wie co tam jest zrobione/jak jest zrobione a uwierz mi że mogło się wysrać masa rzeczy plus to że ktoś kto wcześniej dłubał w aucie na etapie rezania doprowadził do uszkodzenia czegoś o czym może wiedział a może nie wiedział.
Moja rada to albo sam będziesz siedział i sprawdzał wszystko albo oddasz komuś kto dłubał ten motór i dobrze sprawdzi co tam siedzi. Jak sam chcesz to uwierz mi że nikt z forum Ci nie pomoże bo to jest niewykonalne (myśle że gdyby było to AW69 wysłałby Ci numer telefonu żebyś do niego zadzwonił po 22 jak kończy swoją robotę i by Cie pokierował )
Tyle w temacie

A żeby nie była jałowej dyskusji. Auto jest dłubnięte więc nikt Ci tego nie zdiagnozuje przez forum bo nikt nie wie co tam jest zrobione/jak jest zrobione a uwierz mi że mogło się wysrać masa rzeczy plus to że ktoś kto wcześniej dłubał w aucie na etapie rezania doprowadził do uszkodzenia czegoś o czym może wiedział a może nie wiedział.
Moja rada to albo sam będziesz siedział i sprawdzał wszystko albo oddasz komuś kto dłubał ten motór i dobrze sprawdzi co tam siedzi. Jak sam chcesz to uwierz mi że nikt z forum Ci nie pomoże bo to jest niewykonalne (myśle że gdyby było to AW69 wysłałby Ci numer telefonu żebyś do niego zadzwonił po 22 jak kończy swoją robotę i by Cie pokierował )
Tyle w temacie
