Cofanie zapłonów i sondy - logi

Moderatorzy: buba, Mod-Team

edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Cofanie zapłonów i sondy - logi

Post autor: edi_nt »

Koledzy wyciąłem katy i zrobiłem logi. Auto zaczęło mi cięzko palić na zimnym (nie wiem czy to jest coś powiązane ze sobą, ale stało się tak po przejechaniu jakiś 200km). Teraz zrobiłem logi i widze że mi dość znacznie cofa zapłony i sondy nie mieszczą się w widełkach zadanych przez VAG-a.

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2014-05-06, 20:33 ]
koledzy nikt nie pomoże?? Bo nie wiem czy te zapłony są dobrze czy źle...

Auto bardzo ciężko zapala, na początku strzela w wydechu, nie chce wejść na obroty. Po jakiejś minucie wszsytko wraca do normy i auto normalnie jedzie...
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

jak bylo dobrze a po naprawie cos nie dziala tzn ze cos zostalo zjebane :)))

[ Dodano: 2014-05-07, 21:19 ]
odepnij testowo przeplywke :)
Obrazek
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

nosb pisze:jak bylo dobrze a po naprawie cos nie dziala tzn ze cos zostalo zjebane :)))

[ Dodano: 2014-05-07, 21:19 ]
odepnij testowo przeplywke :)
odepne zaraz jak wróce z trasy w piątek. Wg logów powinno być nią ok.

Jeśli chodzi o sondy i kąty zapłonów to nie wiem czy stało się to dokładnie po wycięciu katów, bo ostatnio robiłęm logi z pół roku temu... Więc teoretycznie mogło być już wcześniej coś nie tak, ale silnik nie dawał po sobie nic poznać...

Logi zrobiłem bo nie chce palić i zaczynam szukać przyczyny:)
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

edi_nt pisze:
nosb pisze:jak bylo dobrze a po naprawie cos nie dziala tzn ze cos zostalo zjebane :)))

[ Dodano: 2014-05-07, 21:19 ]
odepnij testowo przeplywke :)
odepne zaraz jak wróce z trasy w piątek. Wg logów powinno być nią ok.

Jeśli chodzi o sondy i kąty zapłonów to nie wiem czy stało się to dokładnie po wycięciu katów, bo ostatnio robiłęm logi z pół roku temu... Więc teoretycznie mogło być już wcześniej coś nie tak, ale silnik nie dawał po sobie nic poznać...

Logi zrobiłem bo nie chce palić i zaczynam szukać przyczyny:)
A sondy dobrze pracują oscyloskopem? Bo może sraka się stała przy cięciu katów i któraś sonda poszła bye bye.
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

oki, już wiem. Na zimnym silniku VAG pokazuje 80 st. Odpiąłem czujnik i pali od kopa.

Może ktoś wie jaki powinien być numer czujnika. Bo mi jeden brat brat przywiózł (059 919 501 A) ale zły...
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

edi_nt pisze:oki, już wiem. Na zimnym silniku VAG pokazuje 80 st. Odpiąłem czujnik i pali od kopa.

Może ktoś wie jaki powinien być numer czujnika. Bo mi jeden brat brat przywiózł (059 919 501 A) ale zły...
jak z A jest nie dobry to musi być bez 059 919 501... niebieski prostokątna wtyczka z tyłu z lewej między grodzią a silnikiem szukaj po zamienniku toprana 109 245 będą mieli w każdym sklepie.
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

oki, temat ogarnięty. Czujnik temperatury wymieniony, auto zaczęło normalnie palić, zapłony wróciły do normy. Tylko chyba sonda jedna do wymiany. Nie wywala błędu ale pokazuje wartości nawet do 25.
ODPOWIEDZ