Olej do eSy
CHARAKTERYSTYKA MILLERS 0w40 XF :
ACEA A3/B4-10
API SN/CF
Spełnia bądź przewyższa wymagania: BMW Longlife 01, MB 229.3, MB 229.5, VW 502.00, 505.00, Porsche A40, Renault RN 0700, 0710.
SAE klasa lepkości: 0W40
Ciężar właściwy przy 15 C 0,845
Lepkość kinematyczna przy 100 C 13,5 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C 84,6 cSt
Indeks lepkości 162
Temperatura krzepnięcia -51 C
Temperatura zapłonu >200 C
Lepkość niskotemperaturowa przy -30 C 6,200 cP max
ACEA A3/B4-10
API SN/CF
Spełnia bądź przewyższa wymagania: BMW Longlife 01, MB 229.3, MB 229.5, VW 502.00, 505.00, Porsche A40, Renault RN 0700, 0710.
SAE klasa lepkości: 0W40
Ciężar właściwy przy 15 C 0,845
Lepkość kinematyczna przy 100 C 13,5 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C 84,6 cSt
Indeks lepkości 162
Temperatura krzepnięcia -51 C
Temperatura zapłonu >200 C
Lepkość niskotemperaturowa przy -30 C 6,200 cP max
mam jedną zasadę - nie mieć żadnych zasad.
Dobre jakościowo oleje ale nie wszędzie da się je kupić. Ja bym polecał Valvoline 5W50 VR1 Racing z tych normalnie dostępnych.małolat pisze:Jeździł ktoś moze na oleju Liqui Molly?, słyszałem ze dobry ale nie znam opinii
Klasa lepkości SAE 5W-50
Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC.
18.0
Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC.
109
Wskaźnik lepkości
183
Trzeba patrzeć na stronach w karty charakterystyki który najlepiej znosi przegrzewanie i no który ma najwyższy wskaźnik lepkości. Wszyscy producenci muszą to mieć na stronach. Motul super sprawa ale za dużo go podrabianego do nas trafia. Kupować z pewnego źródła a nie najtaniej na allegro.
co 5 tys? hahahah przesadzasz i to kuźwa grubo!!!
[ Dodano: 2014-05-11, 22:23 ]

[ Dodano: 2014-05-11, 22:23 ]
ja śmigam na 10w60 i sobie chwalę. Na motulu 300v competition 15w50 dolewałem na 10 tys gdzieś 0.8l, teraz wychodzi gdzieś 0,5l i spadła temp oliwy przy ostrej jeździe. U mnie co druga wymiana jest zapodawana płukanka też z liqui molly.małolat pisze:Jeździł ktoś moze na oleju Liqui Molly?, słyszałem ze dobry ale nie znam opinii
Nooo moze moze ale lubie tak ... u mnie nie ciagnie grama oleju...Barton66 pisze:co 5 tys? hahahah przesadzasz i to kuźwa grubo!!!![]()
[ Dodano: 2014-05-11, 22:23 ]ja śmigam na 10w60 i sobie chwalę. Na motulu 300v competition 15w50 dolewałem na 10 tys gdzieś 0.8l, teraz wychodzi gdzieś 0,5l i spadła temp oliwy przy ostrej jeździe. U mnie co druga wymiana jest zapodawana płukanka też z liqui molly.małolat pisze:Jeździł ktoś moze na oleju Liqui Molly?, słyszałem ze dobry ale nie znam opinii
skoro tak mówisz to chwała twemu nabytkowivwmariusz pisze:nie no spoko najlepiej wcale nie wymieniac tylko dolewać....

[ Dodano: 2014-05-11, 23:04 ]
nie no Papol na 5 tys też nie ciągniePapol pisze:Nooo moze moze ale lubie tak ... u mnie nie ciagnie grama oleju...Barton66 pisze:co 5 tys? hahahah przesadzasz i to kuźwa grubo!!!![]()
[ Dodano: 2014-05-11, 22:23 ]ja śmigam na 10w60 i sobie chwalę. Na motulu 300v competition 15w50 dolewałem na 10 tys gdzieś 0.8l, teraz wychodzi gdzieś 0,5l i spadła temp oliwy przy ostrej jeździe. U mnie co druga wymiana jest zapodawana płukanka też z liqui molly.małolat pisze:Jeździł ktoś moze na oleju Liqui Molly?, słyszałem ze dobry ale nie znam opinii


Podbiję troszkę. Zamierzam zmienić olej na Motula 8100 5W40 i teraz moje pytanko, który wybrać X-cess czy X-clean? Czytałem że kilka osób poleca X-cessa natomiast od sprzedawcy otrzymałem info że do S4 B5 Motul rekomenduje X-clean (miniaturka).
Czy jest między nimi jakaś znacząca różnica, czy jeden i drugi będzie ok?

Czy jest między nimi jakaś znacząca różnica, czy jeden i drugi będzie ok?
