Olej do eSy

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

No ok,ale jakie parametry???
bugta
Posty: 212
Rejestracja: 2014-04-04, 19:42
Lokalizacja: małopolska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bugta »

CHARAKTERYSTYKA MILLERS 0w40 XF :

ACEA A3/B4-10
API SN/CF
Spełnia bądź przewyższa wymagania: BMW Longlife 01, MB 229.3, MB 229.5, VW 502.00, 505.00, Porsche A40, Renault RN 0700, 0710.

SAE klasa lepkości: 0W40
Ciężar właściwy przy 15 C 0,845
Lepkość kinematyczna przy 100 C 13,5 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C 84,6 cSt
Indeks lepkości 162
Temperatura krzepnięcia -51 C
Temperatura zapłonu >200 C
Lepkość niskotemperaturowa przy -30 C 6,200 cP max
mam jedną zasadę - nie mieć żadnych zasad.
małolat
Posty: 21
Rejestracja: 2014-03-16, 19:57
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: małolat »

Jeździł ktoś moze na oleju Liqui Molly?, słyszałem ze dobry ale nie znam opinii
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

małolat pisze:Jeździł ktoś moze na oleju Liqui Molly?, słyszałem ze dobry ale nie znam opinii
Dobre jakościowo oleje ale nie wszędzie da się je kupić. Ja bym polecał Valvoline 5W50 VR1 Racing z tych normalnie dostępnych.

Klasa lepkości SAE 5W-50
Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC.
18.0
Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC.
109
Wskaźnik lepkości
183

Trzeba patrzeć na stronach w karty charakterystyki który najlepiej znosi przegrzewanie i no który ma najwyższy wskaźnik lepkości. Wszyscy producenci muszą to mieć na stronach. Motul super sprawa ale za dużo go podrabianego do nas trafia. Kupować z pewnego źródła a nie najtaniej na allegro.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Podrabiaja juz Motula i Millersa z tego co slyszalem.No jasne ze lepiej kupic z pewnego zrodka troszke drozej ale chociaz pewne ze to bedzie Motul a nie slonecznikowy
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

hehe dokładnie MOTUL to MOTUL lej 300V competition jest sprawdzony kiedyś pamiętam zalałem castrola jak nie było motula do dość mocno wysilonego motoru i nie dal rady mimo sporej chłodnicy oleju smarzyl się jak we frytownicy. A motul ani razu nie dał ciała
??
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

W intercars motul kosztuje 99zl za 2 litry... i jest ori.... 300v 5w40 ... latam tylko na nim... co 5-8 tys wymiana...
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

co 5 tys? hahahah przesadzasz i to kuźwa grubo!!! :mrgreen:

[ Dodano: 2014-05-11, 22:23 ]
małolat pisze:Jeździł ktoś moze na oleju Liqui Molly?, słyszałem ze dobry ale nie znam opinii
ja śmigam na 10w60 i sobie chwalę. Na motulu 300v competition 15w50 dolewałem na 10 tys gdzieś 0.8l, teraz wychodzi gdzieś 0,5l i spadła temp oliwy przy ostrej jeździe. U mnie co druga wymiana jest zapodawana płukanka też z liqui molly.
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

nie no spoko najlepiej wcale nie wymieniac tylko dolewać.... :-P
??
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Barton66 pisze:co 5 tys? hahahah przesadzasz i to kuźwa grubo!!! :mrgreen:

[ Dodano: 2014-05-11, 22:23 ]
małolat pisze:Jeździł ktoś moze na oleju Liqui Molly?, słyszałem ze dobry ale nie znam opinii
ja śmigam na 10w60 i sobie chwalę. Na motulu 300v competition 15w50 dolewałem na 10 tys gdzieś 0.8l, teraz wychodzi gdzieś 0,5l i spadła temp oliwy przy ostrej jeździe. U mnie co druga wymiana jest zapodawana płukanka też z liqui molly.
Nooo moze moze ale lubie tak ... u mnie nie ciagnie grama oleju...
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

vwmariusz pisze:nie no spoko najlepiej wcale nie wymieniac tylko dolewać.... :-P
skoro tak mówisz to chwała twemu nabytkowi ;-)

[ Dodano: 2014-05-11, 23:04 ]
Papol pisze:
Barton66 pisze:co 5 tys? hahahah przesadzasz i to kuźwa grubo!!! :mrgreen:

[ Dodano: 2014-05-11, 22:23 ]
małolat pisze:Jeździł ktoś moze na oleju Liqui Molly?, słyszałem ze dobry ale nie znam opinii
ja śmigam na 10w60 i sobie chwalę. Na motulu 300v competition 15w50 dolewałem na 10 tys gdzieś 0.8l, teraz wychodzi gdzieś 0,5l i spadła temp oliwy przy ostrej jeździe. U mnie co druga wymiana jest zapodawana płukanka też z liqui molly.
Nooo moze moze ale lubie tak ... u mnie nie ciagnie grama oleju...
nie no Papol na 5 tys też nie ciągnie ;-) ale ja wymieniam co 10 tys, staram się nie przekraczać tej bariery, póki co się udaję, a co 20 tys jest płukanka. NO :->
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Ja obecnie valvoline vr1 5w50 i jestem zadowolony.
Awatar użytkownika
jurexx
Posty: 16
Rejestracja: 2011-02-02, 13:35
Lokalizacja: mazowsze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jurexx »

Podbiję troszkę. Zamierzam zmienić olej na Motula 8100 5W40 i teraz moje pytanko, który wybrać X-cess czy X-clean? Czytałem że kilka osób poleca X-cessa natomiast od sprzedawcy otrzymałem info że do S4 B5 Motul rekomenduje X-clean (miniaturka).
Czy jest między nimi jakaś znacząca różnica, czy jeden i drugi będzie ok?


Obrazek
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

A masz serie czy jakas dlubnieta eske?
Awatar użytkownika
jurexx
Posty: 16
Rejestracja: 2011-02-02, 13:35
Lokalizacja: mazowsze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jurexx »

Jedynie program 320/470
ODPOWIEDZ