Czarna suuuucz by Buba

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

buba pisze:Jak mnie plecy napier... od tego klejenia. A to nawet nie 1/4 :-/

Obrazek

Obrazek
a po cenzura to?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Stary jestem i zaczynam doceniac komfort podrozowania :-D
Awatar użytkownika
WhyMe?
Posty: 119
Rejestracja: 2013-01-12, 23:40
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WhyMe? »

Mówisz ocieplenie na zimę robisz :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

buba pisze:Stary jestem i zaczynam doceniac komfort podrozowania :-D
stary to cenzura ja jestem. Czyli, że ciszej?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.

Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej ;-)
Awatar użytkownika
Source
Posty: 56
Rejestracja: 2014-02-22, 23:44
Lokalizacja: KOS
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Source »

buba pisze:Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.

Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej ;-)
Wystarczy że będziesz woził worki z ziemniakami codziennie w bagażniku. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

buba pisze:Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.

Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej ;-)
Daj znac jak skonczysz czy robota jest warta zachodu, myslalem nad tym dlugo ale po przeczytaniu tu i tam ze niby ok ale nie warte wsadzonej pracy zrezygnowałem. Czekam na opinie
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ja wszystko zdarłem do gołej blalchy a on jeszcze dowalił ha ha
Obrazek
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

SID pisze:ja wszystko zdarłem do gołej blalchy a on jeszcze dowalił ha ha
a ja wpierdzieliłem wydech większy żeby mnie było lepiej słychać :mrgreen:

Buba to dziadek.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

mnie też słychać :mrgreen:

powiem Wam że po oklejeniu całej wnęki z subem zajebiście zaczęło to grać. w szoku jestem jak teraz bass słychać. może jeszcze całego suba ojebie jak mi trochę mat zostanie
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Jachyr pisze:
buba pisze:Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.

Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej ;-)
Daj znac jak skonczysz czy robota jest warta zachodu, myslalem nad tym dlugo ale po przeczytaniu tu i tam ze niby ok ale nie warte wsadzonej pracy zrezygnowałem. Czekam na opinie
kumpel ma też matami i pianką oklejone i mówi że jest różnica. nie mam porównania bo nie słyszałem jak wcześniej było. podobno głównie pianka robi robotę jeśli chodzi o wygłuszenie z zewnątrz.
jezyk_05
Posty: 64
Rejestracja: 2012-11-11, 22:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jezyk_05 »

Też wylepiłem bagażnik, ale nadkoli już nie ruszałem, bo tam dużo filcu jest nagicowane. Różnica zdecydowanie na plus, momentalnie słychać inaczej jak sub pyrka. Generalnie robi się po prostu szczelna, zamknięta komora - akustycznie zdecydowanie na +
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

buba pisze:
Jachyr pisze:
buba pisze:Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.

Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej ;-)
Daj znac jak skonczysz czy robota jest warta zachodu, myslalem nad tym dlugo ale po przeczytaniu tu i tam ze niby ok ale nie warte wsadzonej pracy zrezygnowałem. Czekam na opinie
kumpel ma też matami i pianką oklejone i mówi że jest różnica. nie mam porównania bo nie słyszałem jak wcześniej było. podobno głównie pianka robi robotę jeśli chodzi o wygłuszenie z zewnątrz.
ta mata z folia ponoc sprawia ze blacha nie drzy a pianka pochlania dzwiek ogolnie, ze tak powiem
taka przynajmniej teoria :)
sam jestem ciekaw jak to jest z tymi matami bo na audio mi nie zalezy tak jak na ciszy
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Wygląda tak

Obrazek

Obrazek

Obrazek

sama mata nic nie daje jeśli chodzi o wyciszenie z zewnątrz, dlatego stosuje się filce/pianki. Na tych wykresach widać jak to działa.

Maty same w sobie usztywniają blachę i tworzą zamkniętą powierzchnię ale nie pochłaniają dzwięków za bardzo.

Pianki/filce są od tego. Dlatego oryginalnie w autach widać przyklejone filcowe płaty na różnych elementach. Jednak żeby te pianki działały trzeba najpierw usztywnić matami.

Tyle z teorii. Co z tego wyjdzie to zobaczymy
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Będziesz zadowolony :) wyciszałem jedno a4 b6 sedan GMSem i STP na drzwiach przednich.
Drzwi stały się takie "głuche" pozbawione dźwięku brzęczenia i bas fajny zaczął być .
Podłoga bagażnika, nadkola, klapa i pod kanapą, półka w której są głośniki, wszystko było wytłumiony zwykła mata dekarską, do tego pianka GMS przyklejona od wewnątrz tapicerek.
Efekt naprawdę super, tapicerki przestały trzeszczeć, zmniejszony szum powietrza, słabiej słyszalny dyfer i kamienie obijające się o nadkola a w bagażniku bas jakby tube ktoś zamontował :-P
ODPOWIEDZ