a po cenzura to?
Czarna suuuucz by Buba
Daj znac jak skonczysz czy robota jest warta zachodu, myslalem nad tym dlugo ale po przeczytaniu tu i tam ze niby ok ale nie warte wsadzonej pracy zrezygnowałem. Czekam na opiniebuba pisze:Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.
Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
kumpel ma też matami i pianką oklejone i mówi że jest różnica. nie mam porównania bo nie słyszałem jak wcześniej było. podobno głównie pianka robi robotę jeśli chodzi o wygłuszenie z zewnątrz.Jachyr pisze:Daj znac jak skonczysz czy robota jest warta zachodu, myslalem nad tym dlugo ale po przeczytaniu tu i tam ze niby ok ale nie warte wsadzonej pracy zrezygnowałem. Czekam na opiniebuba pisze:Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.
Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej
ta mata z folia ponoc sprawia ze blacha nie drzy a pianka pochlania dzwiek ogolnie, ze tak powiembuba pisze:kumpel ma też matami i pianką oklejone i mówi że jest różnica. nie mam porównania bo nie słyszałem jak wcześniej było. podobno głównie pianka robi robotę jeśli chodzi o wygłuszenie z zewnątrz.Jachyr pisze:Daj znac jak skonczysz czy robota jest warta zachodu, myslalem nad tym dlugo ale po przeczytaniu tu i tam ze niby ok ale nie warte wsadzonej pracy zrezygnowałem. Czekam na opiniebuba pisze:Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.
Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej
taka przynajmniej teoria :)
sam jestem ciekaw jak to jest z tymi matami bo na audio mi nie zalezy tak jak na ciszy
Wygląda tak
sama mata nic nie daje jeśli chodzi o wyciszenie z zewnątrz, dlatego stosuje się filce/pianki. Na tych wykresach widać jak to działa.
Maty same w sobie usztywniają blachę i tworzą zamkniętą powierzchnię ale nie pochłaniają dzwięków za bardzo.
Pianki/filce są od tego. Dlatego oryginalnie w autach widać przyklejone filcowe płaty na różnych elementach. Jednak żeby te pianki działały trzeba najpierw usztywnić matami.
Tyle z teorii. Co z tego wyjdzie to zobaczymy



sama mata nic nie daje jeśli chodzi o wyciszenie z zewnątrz, dlatego stosuje się filce/pianki. Na tych wykresach widać jak to działa.
Maty same w sobie usztywniają blachę i tworzą zamkniętą powierzchnię ale nie pochłaniają dzwięków za bardzo.
Pianki/filce są od tego. Dlatego oryginalnie w autach widać przyklejone filcowe płaty na różnych elementach. Jednak żeby te pianki działały trzeba najpierw usztywnić matami.
Tyle z teorii. Co z tego wyjdzie to zobaczymy
Będziesz zadowolony :) wyciszałem jedno a4 b6 sedan GMSem i STP na drzwiach przednich.
Drzwi stały się takie "głuche" pozbawione dźwięku brzęczenia i bas fajny zaczął być .
Podłoga bagażnika, nadkola, klapa i pod kanapą, półka w której są głośniki, wszystko było wytłumiony zwykła mata dekarską, do tego pianka GMS przyklejona od wewnątrz tapicerek.
Efekt naprawdę super, tapicerki przestały trzeszczeć, zmniejszony szum powietrza, słabiej słyszalny dyfer i kamienie obijające się o nadkola a w bagażniku bas jakby tube ktoś zamontował
Drzwi stały się takie "głuche" pozbawione dźwięku brzęczenia i bas fajny zaczął być .
Podłoga bagażnika, nadkola, klapa i pod kanapą, półka w której są głośniki, wszystko było wytłumiony zwykła mata dekarską, do tego pianka GMS przyklejona od wewnątrz tapicerek.
Efekt naprawdę super, tapicerki przestały trzeszczeć, zmniejszony szum powietrza, słabiej słyszalny dyfer i kamienie obijające się o nadkola a w bagażniku bas jakby tube ktoś zamontował
