zakup auta

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Toldi
Posty: 75
Rejestracja: 2010-11-11, 14:02
Lokalizacja: wa-wa
Płeć:
Kontakt:

zakup auta

Post autor: Toldi »

Jeśli w złym miejscu zadaje pytanie - przepraszam.....
czy ktoś z Was może wie jakie bolączki mogą mieć te silniki: http://tnij.org/skomrfu w tych budach A6
napęd quattro - na co zwracać uwagę ?
może lepiej szukac 2.4 w manualu i ośce.
Auto ma być jakos dupowóz który specjalnie nie będzie generował kosztów.
dziekuje za ewentualną pomoc.
VW Golf 7R Tornado Red
www.vag-racing.pl
Arti
Posty: 174
Rejestracja: 2013-12-16, 03:02
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Arti »

ten link to jakieś gówno ci sie wkleiło :roll:
Toldi
Posty: 75
Rejestracja: 2010-11-11, 14:02
Lokalizacja: wa-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Toldi »

nie wkleiło się gówno, tylko to co miało być :)
po prostu myslalem ze ktoś cos będzie mógł powiedzieć o silnikach i modelach innych jak "S", bądź "RS"
;)
VW Golf 7R Tornado Red
www.vag-racing.pl
urban
Posty: 39
Rejestracja: 2011-09-14, 10:37
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: urban »

Arti w prawym górnym rogu "Skip This Ad" lub bezpośrednio http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... res=EXPORT .
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Re: zakup auta

Post autor: RooS »

Toldi pisze:Jeśli w złym miejscu zadaje pytanie - przepraszam.....
czy ktoś z Was może wie jakie bolączki mogą mieć te silniki: http://tnij.org/skomrfu w tych budach A6
napęd quattro - na co zwracać uwagę ?
może lepiej szukac 2.4 w manualu i ośce.
Auto ma być jakos dupowóz który specjalnie nie będzie generował kosztów.
dziekuje za ewentualną pomoc.
Uszczelki, uszczelki i jeszcze raz uszczelki. Chyba, że kupisz po generalnym remoncie :P Jak ma nie generować kosztów to kup 1.9 Q albo 1.8 T (i wirusować) na pewno wyjdzie lepiej sprawnościowo i kosztowo jak utrzymywanie niezbyt mocarnej V6 z dużym przebiegiem. Jak ma jeździć i generować koszty to S6 4.2.

Dziękuje
Arti
Posty: 174
Rejestracja: 2013-12-16, 03:02
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Arti »

faktycznie działa ale u mnie odrazu dziadostwo coś chciało zciągać....,nie dało sie tego normalnie wkleić jak Urban ??

dobra ,nieważne ;-)

nie wiem dlaczego interesuje cie akurat 3,0 bo pali to niewiele mniej od pancernego 4,2 a jedzie raczej słabo..
koles mial to w a4 i sząłu nie robiło ,pomijając juz fakt że miał wieczny problem z lambdami i elektroniką silnika...może akurat taki egzemplarz mu sie trafił.

tak czy siak wydaje mi sie ze zwykłe 4,2 bedzie tańsze w zakupie bo wyszlo ich dużo więcej,mocniejsze +lepszy dżwięk, spalanie niedużo wyższe, spory asortyment zamienników...

nie wiem jakie plusy miałyby byc po stronie 3,0 :roll:
kolesia pytalem co tylko audi handluje i powiedział ze słabo sie ten silnik sprzedaje...
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Omijac 3,0 ASN szerokim lukiem!! Tfu tfu a kysz złooo
Obrazek
Toldi
Posty: 75
Rejestracja: 2010-11-11, 14:02
Lokalizacja: wa-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Toldi »

diesel odpada, silniki z turbo w ogóle raczej odpadają - chodzi o to aby jeździł, spalał paliwo a nie stał na naprawach :)
nie musi być 3.0.
4.2 - z ubezpieczeniem trochę będzie srogo....
który motor VW (Audi) był udanym silnikiem? 2.4 , 2.8, ( 3.0 omijamy ) 4.2 ?
a może po prostu 2.0? ;)
nie bijcie ;-)
VW Golf 7R Tornado Red
www.vag-racing.pl
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

E tam ubezpieczenie, 450 zł przy -60% :-)

Najtańszym w utrzymaniu będzie pewnie najmniejsza benzyna z najmniejszą ilością cylindrów :)

Pozdrawiam,
Arti
Posty: 174
Rejestracja: 2013-12-16, 03:02
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Arti »

ubezpieczenie za 4,2 płace z NW chyba 670zł wiec tragedii nie ma
z tego co słyszałem z w miare udanych silnikow to jeszcze 2,4 bylo :roll:
Toldi
Posty: 75
Rejestracja: 2010-11-11, 14:02
Lokalizacja: wa-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Toldi »

nosb pisze:Omijac 3,0 ASN szerokim lukiem!! Tfu tfu a kysz złooo
bo? :)
jeśli masz jakies konkretne informacje to bym poprosił.
bo na a4-klub sam silnik raczej chwalą, o awariach nic nie mówią, tylko ze przy poganianu go ostrzej podpija trochę oleju - ale który nie pije :)
VW Golf 7R Tornado Red
www.vag-racing.pl
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Toldi poczytaj dokladniej a4-klub forum, bo z mojego odczucia raczej ASN jest odradzany.. + jest kilka watkow gdzie wlasciciele maja z nim problemy :|
Toldi
Posty: 75
Rejestracja: 2010-11-11, 14:02
Lokalizacja: wa-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Toldi »

wiem ze maja. wypadanie zapłonu, braki mocy w górnych partiach obrotów, natomiast o pekających blokach raczej się pisze, niż ma to miejsce faktycznie.
ale ok-pozytam sobie jeszcze.
thx.
VW Golf 7R Tornado Red
www.vag-racing.pl
aro51
Posty: 82
Rejestracja: 2013-05-24, 07:08
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aro51 »

Jako byly posiadacz 3.0 ASN powiem tak, silnik mialem w bdb kondycji swiezutko wymieniony rozrzad robiony na blokadach, ladnie chodzil zaplony nie wypadaly, ale 3.0 i 220 nie jadacych w ogole KM i wieczny check engine za sprawa katalizatorow i ich sond, olej od 100-600ml / 1000km standard, pewnie uszczelniacze do roboty. Ja miałem i nigdy wiecej bym nie kupil, nie tego spodziewalem sie po tym silniku. Znam ludzi co laduja w niego grube pieniadze nowe cewki swiece i wszystko , a on wiecznie jakies bolaczki ma mowa o wypadaniu zaplonow gubieniu mocy przy pewnych obrotach :evil: ja nie polecam ;-)
ODPOWIEDZ