zakup auta
zakup auta
Jeśli w złym miejscu zadaje pytanie - przepraszam.....
czy ktoś z Was może wie jakie bolączki mogą mieć te silniki: http://tnij.org/skomrfu w tych budach A6
napęd quattro - na co zwracać uwagę ?
może lepiej szukac 2.4 w manualu i ośce.
Auto ma być jakos dupowóz który specjalnie nie będzie generował kosztów.
dziekuje za ewentualną pomoc.
czy ktoś z Was może wie jakie bolączki mogą mieć te silniki: http://tnij.org/skomrfu w tych budach A6
napęd quattro - na co zwracać uwagę ?
może lepiej szukac 2.4 w manualu i ośce.
Auto ma być jakos dupowóz który specjalnie nie będzie generował kosztów.
dziekuje za ewentualną pomoc.
VW Golf 7R Tornado Red
www.vag-racing.pl
www.vag-racing.pl
nie wkleiło się gówno, tylko to co miało być :)
po prostu myslalem ze ktoś cos będzie mógł powiedzieć o silnikach i modelach innych jak "S", bądź "RS"
;)
po prostu myslalem ze ktoś cos będzie mógł powiedzieć o silnikach i modelach innych jak "S", bądź "RS"
;)
VW Golf 7R Tornado Red
www.vag-racing.pl
www.vag-racing.pl
Arti w prawym górnym rogu "Skip This Ad" lub bezpośrednio http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... res=EXPORT .
Re: zakup auta
Uszczelki, uszczelki i jeszcze raz uszczelki. Chyba, że kupisz po generalnym remoncie :P Jak ma nie generować kosztów to kup 1.9 Q albo 1.8 T (i wirusować) na pewno wyjdzie lepiej sprawnościowo i kosztowo jak utrzymywanie niezbyt mocarnej V6 z dużym przebiegiem. Jak ma jeździć i generować koszty to S6 4.2.Toldi pisze:Jeśli w złym miejscu zadaje pytanie - przepraszam.....
czy ktoś z Was może wie jakie bolączki mogą mieć te silniki: http://tnij.org/skomrfu w tych budach A6
napęd quattro - na co zwracać uwagę ?
może lepiej szukac 2.4 w manualu i ośce.
Auto ma być jakos dupowóz który specjalnie nie będzie generował kosztów.
dziekuje za ewentualną pomoc.
Dziękuje
faktycznie działa ale u mnie odrazu dziadostwo coś chciało zciągać....,nie dało sie tego normalnie wkleić jak Urban ??
dobra ,nieważne
nie wiem dlaczego interesuje cie akurat 3,0 bo pali to niewiele mniej od pancernego 4,2 a jedzie raczej słabo..
koles mial to w a4 i sząłu nie robiło ,pomijając juz fakt że miał wieczny problem z lambdami i elektroniką silnika...może akurat taki egzemplarz mu sie trafił.
tak czy siak wydaje mi sie ze zwykłe 4,2 bedzie tańsze w zakupie bo wyszlo ich dużo więcej,mocniejsze +lepszy dżwięk, spalanie niedużo wyższe, spory asortyment zamienników...
nie wiem jakie plusy miałyby byc po stronie 3,0
kolesia pytalem co tylko audi handluje i powiedział ze słabo sie ten silnik sprzedaje...
dobra ,nieważne

nie wiem dlaczego interesuje cie akurat 3,0 bo pali to niewiele mniej od pancernego 4,2 a jedzie raczej słabo..
koles mial to w a4 i sząłu nie robiło ,pomijając juz fakt że miał wieczny problem z lambdami i elektroniką silnika...może akurat taki egzemplarz mu sie trafił.
tak czy siak wydaje mi sie ze zwykłe 4,2 bedzie tańsze w zakupie bo wyszlo ich dużo więcej,mocniejsze +lepszy dżwięk, spalanie niedużo wyższe, spory asortyment zamienników...
nie wiem jakie plusy miałyby byc po stronie 3,0

kolesia pytalem co tylko audi handluje i powiedział ze słabo sie ten silnik sprzedaje...
diesel odpada, silniki z turbo w ogóle raczej odpadają - chodzi o to aby jeździł, spalał paliwo a nie stał na naprawach :)
nie musi być 3.0.
4.2 - z ubezpieczeniem trochę będzie srogo....
który motor VW (Audi) był udanym silnikiem? 2.4 , 2.8, ( 3.0 omijamy ) 4.2 ?
a może po prostu 2.0? ;)
nie bijcie
nie musi być 3.0.
4.2 - z ubezpieczeniem trochę będzie srogo....
który motor VW (Audi) był udanym silnikiem? 2.4 , 2.8, ( 3.0 omijamy ) 4.2 ?
a może po prostu 2.0? ;)
nie bijcie

VW Golf 7R Tornado Red
www.vag-racing.pl
www.vag-racing.pl
bo? :)nosb pisze:Omijac 3,0 ASN szerokim lukiem!! Tfu tfu a kysz złooo
jeśli masz jakies konkretne informacje to bym poprosił.
bo na a4-klub sam silnik raczej chwalą, o awariach nic nie mówią, tylko ze przy poganianu go ostrzej podpija trochę oleju - ale który nie pije :)
VW Golf 7R Tornado Red
www.vag-racing.pl
www.vag-racing.pl
wiem ze maja. wypadanie zapłonu, braki mocy w górnych partiach obrotów, natomiast o pekających blokach raczej się pisze, niż ma to miejsce faktycznie.
ale ok-pozytam sobie jeszcze.
thx.
ale ok-pozytam sobie jeszcze.
thx.
VW Golf 7R Tornado Red
www.vag-racing.pl
www.vag-racing.pl
Jako byly posiadacz 3.0 ASN powiem tak, silnik mialem w bdb kondycji swiezutko wymieniony rozrzad robiony na blokadach, ladnie chodzil zaplony nie wypadaly, ale 3.0 i 220 nie jadacych w ogole KM i wieczny check engine za sprawa katalizatorow i ich sond, olej od 100-600ml / 1000km standard, pewnie uszczelniacze do roboty. Ja miałem i nigdy wiecej bym nie kupil, nie tego spodziewalem sie po tym silniku. Znam ludzi co laduja w niego grube pieniadze nowe cewki swiece i wszystko , a on wiecznie jakies bolaczki ma mowa o wypadaniu zaplonow gubieniu mocy przy pewnych obrotach
ja nie polecam 

