AUDI S6 5.2 V10 przeróbka wydechu

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

AUDI S6 5.2 V10 przeróbka wydechu

Post autor: Kamil_D »

http://www.youtube.com/watch?v=z8CrnzuAq40

chyba nieźle brzmi, co? :) a tylko końcowe zastąpione rurką
i nie potrzeba kilku tysiecy na millteki wydawac...
koszt modyfikacji 100zł :)
Ostatnio zmieniony 2013-07-16, 23:30 przez Kamil_D, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

A ile jest tłumików? Nie lepiej wywalić środkowe i katy?
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

tłumiki własnie tylko na koncu byly, zostały jeszcze 4 rezonatory po dwa na strone.
ale jakby je wycial i zostawil koncowe to by brzmiala tak:
http://www.youtube.com/watch?v=kbIlnQGrQ9c
czyli niezbyt fajnie
a katow nie ruszamy bo tu za duzo elektroniki, pozniej by bledy pokazywała ciagle ;p
w wolnossacym musi troche wydech byc przytkany, bo by mocy ubylo na niskich i srednich obrotach
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

Dźwięk wypaśny, podobny do serii tylko głośniejszy :-P A jak jest z głośnością? W środku jest duża różnica? Ja się zastanawiałem nad przelotem podwójnym w klapką/przepustnicą na jednej rurze żeby nie było za głośno. Chętnie bym tego posłuchał w środku...
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Surveyor pisze:Dźwięk wypaśny, podobny do serii tylko głośniejszy :-P A jak jest z głośnością? W środku jest duża różnica? Ja się zastanawiałem nad przelotem podwójnym w klapką/przepustnicą na jednej rurze żeby nie było za głośno. Chętnie bym tego posłuchał w środku...
pare tygodni temu widzialem Twoja eSke na parkingu w Piotrze i Pawle na Ursynowie ;-)
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

Flyer pisze:
Surveyor pisze:Dźwięk wypaśny, podobny do serii tylko głośniejszy :-P A jak jest z głośnością? W środku jest duża różnica? Ja się zastanawiałem nad przelotem podwójnym w klapką/przepustnicą na jednej rurze żeby nie było za głośno. Chętnie bym tego posłuchał w środku...
pare tygodni temu widzialem Twoja eSke na parkingu w Piotrze i Pawle na Ursynowie ;-)
To dlaczego na mnie nie poczekałeś? ;-)
Może w końcu jakiś spot zrobić, chyba że się spotykacie i nic nie piszecie? :evil:
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Surveyor pisze:To dlaczego na mnie nie poczekałeś? ;-)
Może w końcu jakiś spot zrobić, chyba że się spotykacie i nic nie piszecie? :evil:
jak wyszedlem ze sklepu to Ciebie juz nie bylo :) spotow nie ma... ale niektorych z tego forum mozna spotkac na spotach a4-klubu :)
majlo
Posty: 214
Rejestracja: 2012-07-07, 10:09
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: majlo »

no właśnie można by było ogarnąć jakiś spot
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

ja jestem otwarty, jest od tego odpowiedni dzial :)
SiwyRSC
Posty: 1
Rejestracja: 2013-12-17, 17:38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SiwyRSC »

Witam co trzeba usunąć z układu wydechowego żeby uzyskać taki dźwięk ?
http://www.youtube.com/watch?v=OCh931QXp_Y
Awatar użytkownika
DeVi
Posty: 33
Rejestracja: 2012-10-06, 11:40
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: DeVi »

wyciąć kata ale jazda stanie sie nie do zniesienia w środku i napewno wyrzuci błąd
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

masz napisane, że wycięli rezonatory. Czyli katy i koncowe tlumiki zostaly, reszta zwykla rurka
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

a przy okazji WITAMY
Obrazek
posadzka
Posty: 6
Rejestracja: 2014-04-26, 02:32
Lokalizacja: LBN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: posadzka »

Koledzy chłopaki w S4 2,7 wycinali katy i prekaty i zastapili rurką nie było chyba tragedi?
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

posadzka pisze:Koledzy chłopaki w S4 2,7 wycinali katy i prekaty i zastapili rurką nie było chyba tragedi?
1. Poczytaj trochę forum przed pisaniem, bo klepiesz jak byś z Marsa przyleciał...
2. Nie porównuj N/A z turbo :evil:
3. Zerknij na kolektor(y) w 5.2 V10 i w 2.7biT, jest mała różnica :mrgreen: Tam nie ma co ruszać katów, kolektory schodzą się dopiero po ok 1,5 m w jeden przewód za katami, moim zdaniem niezłe wykonanie dla N/A jak na fabryczne auto :-P

Jedyna możliwa przeróbka, to sam końcowy na przelocie lub zwiększenie średnicy od katów do końca z przelotem...
ODPOWIEDZ