B6 2.7

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

ja nie mialem nic takiego jak piszesz fly, ale jak sobie wymienilem skrzynie na ta od S4 B6 (swoja droga jest za krotka ;) ) to mi sie pojawilo buczenie i lekkie drgania powyzej 3tys obrotow, ale to akurat stawiam na poduszke skrzyni, okaze si enie bawem ;)

ghost, wg mnie pierwsze w co powinienes zainwestowac to zderzak tylny od S4 B6 :) te koncowki za daleko wystaja wg mnie, aaale w sumie o gustach sie nie gada :D
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

no czyli zle mnie odebrales , taki na wyrost i troche bez sensu wydana kasa :) Ale kazdy co lubi dla mnie mozesz je pozłocic nawet :)

Kiedy beda jakies kreski ? :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Bieniek wspominal, ze ma lekkie wibracje na silniku przy przyspieszaniu... nie wiem wlasnie, czy przypadkiem u mnie tez tego nie ma stad takie rozne odczucia na 4-5 biegu :)
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Bieniek to i przed swapem je mial z powodu walu gwoli wyjasnienia bo zaraz bedzie lament ze auta popsulem 8-)
Obrazek
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

Nie,nie wal wymienilem i jest juz git.
Na drodze tego praktycznie nei czuc.
Objawilo sie mocniej przy hamowaniu na Maha.

wychodzi na to,ze tak zachowuje sie skrzynia od 2.5tdi przy tych mocach.
Nosbowy przeciez nikt do Ciebie nie pije :lol:
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

A ja nie mam wibracji żadnych... na starym dwumasie czasem lubiło coś minimalnie zatrząść autem gdy był max Nm ale po wymianie wszystko wróciło do normy. Jak dla mnie skrzynia raczej nie może powodować wibracji... prędzej przeguby wewnetrzne,półosie,przeguby zewnętrzne,wał,dyfer,dwumas lub brudne felgi :-)

quadysz - zderzaka s-line / S4 nie będzie :) To auto ma zostać takie jak teraz... do szczescia mi on nie potrzebny :)

Nosb kreski będą na 100% ... max miesiąc i będzie update
Ostatnio zmieniony 2014-01-08, 13:20 przez ghost, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Luz chlopaki ja tylko prostuje :) Tam kawal przerobek jest , na uzywanych czesciach przeciez zazwyczaj i w kazdym przypadku roznie moze byc .
Obrazek
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

ghost pisze:. prędzej przeguby wewnetrzne,półosie,przeguby zewnętrzne,wał,dyfer,dwumas lub brudne felgi :-)
I to jest najgorsze :-) :-)
Traf z diagnozą.
stasiek
Posty: 100
Rejestracja: 2012-07-09, 23:28
Lokalizacja: Łask
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stasiek »

Ghost powiedz jak tam auto śmiga, pomiary zrobiłeś? Powiedz jeszcze bo jak dobrze pamiętam to jesteś gazownikiem - ogarnąłeś tą moc na LPG?
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

stasiek pisze:Ghost powiedz jak tam auto śmiga, pomiary zrobiłeś? Powiedz jeszcze bo jak dobrze pamiętam to jesteś gazownikiem - ogarnąłeś tą moc na LPG?
Auto śmiga i ma się bardzo dobrze :-) Nie jestem gazownikiem... mam bardzo dobrego kolegę który zajmuje się tym zawodowo ma warsztat który zajmuje się tylko montażem LPG. Chłopak montuje instalki tak jak trzeba i doradzi co wsadzić za komponenty aby było ok w danym aucie+ mogę poręczyć za jego fachowy montaż a ja bawię się w strojenie. Nie jest to żadną tajemnicą ,że gazownikom nie chce się/ nie mają czasu/ nie wiedzą jak i nie mają narzedzi aby prawidłowo wystroić takie auto. Wbrew pozorom czasem zajmuje to trochę czasu. Wiadomo ,że takie S4 nie robi się codziennie i głównie z trudnymi przypadkami współpracujemy. Bo z standardowymi autami powinien poradzić sobie "każdy" ;-) Parę osób z forum miało okazje go poznać i z tego co wiem są zadowolone.

Tak szczerze to nie widzę problemu aby ogarnąć 500ps w silniku 2,7 na LPG :-)
Bardzo ważny jest dobór komponentów instalacji i wyeliminowanie wąskich gardeł a potem idzie już z górki.

Aktualnie u mnie moc bankowo przekracza 400 ps - na hamowni nie byłem. To co jest zrobione teraz spokojnie wystarcza aby zamknąć zakres ori przepływki -> 5V i grubo ponad 340 g/s czekajcie ciepliwie na dalszy rozwój sytuacji. Tak jak wcześniej pisałem pomiar na rolkach będzie na 100%

wtryski Hana niebieskie vs Bosch 550 CC ... da się?

Obrazek
jezyk_05
Posty: 64
Rejestracja: 2012-11-11, 22:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jezyk_05 »

Ogarniaj tą przepływke ! i będzie idealne auto po bułki :mrgreen:
Awatar użytkownika
siwydh
Posty: 125
Rejestracja: 2013-09-03, 16:43
Lokalizacja: lodz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: siwydh »

jedzie dobrze na gazie jak i na pb tylko skrzynia taka autostradowa ;)
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

siwydh pisze:jedzie dobrze na gazie jak i na pb tylko skrzynia taka autostradowa ;)
O to chodzi, tyle że ma to sens na K04 bo na k03 to był muł .
W zasadzie od 1 do 4 biegu ma skrzynię krótszą od s4 ,
5 i 6 to idealne biegi na autostradę z tym że 6 bieg to prawie jak nadbieg :mrgreen: taki mega ekonom
jezyk_05
Posty: 64
Rejestracja: 2012-11-11, 22:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jezyk_05 »

6 bieg jest na 300 + przy 4tys rpm :mrgreen: :mrgreen:
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Mniej więcej by się to zgadzało :-)

Ciekawostka - teoretycznie na tej konkretnej skrzyni przy 7000rpm:
6 bieg - 384km/h :mrgreen:
5 bieg - 301
4 bieg - 208

a dla porównania skrzynia s4 przy 7000rpm:
6 - 297
5 - 251
4 - 209
ODPOWIEDZ