B6 2.7
ja nie mialem nic takiego jak piszesz fly, ale jak sobie wymienilem skrzynie na ta od S4 B6 (swoja droga jest za krotka ;) ) to mi sie pojawilo buczenie i lekkie drgania powyzej 3tys obrotow, ale to akurat stawiam na poduszke skrzyni, okaze si enie bawem ;)
ghost, wg mnie pierwsze w co powinienes zainwestowac to zderzak tylny od S4 B6 :) te koncowki za daleko wystaja wg mnie, aaale w sumie o gustach sie nie gada :D
ghost, wg mnie pierwsze w co powinienes zainwestowac to zderzak tylny od S4 B6 :) te koncowki za daleko wystaja wg mnie, aaale w sumie o gustach sie nie gada :D
A ja nie mam wibracji żadnych... na starym dwumasie czasem lubiło coś minimalnie zatrząść autem gdy był max Nm ale po wymianie wszystko wróciło do normy. Jak dla mnie skrzynia raczej nie może powodować wibracji... prędzej przeguby wewnetrzne,półosie,przeguby zewnętrzne,wał,dyfer,dwumas lub brudne felgi
quadysz - zderzaka s-line / S4 nie będzie :) To auto ma zostać takie jak teraz... do szczescia mi on nie potrzebny :)
Nosb kreski będą na 100% ... max miesiąc i będzie update

quadysz - zderzaka s-line / S4 nie będzie :) To auto ma zostać takie jak teraz... do szczescia mi on nie potrzebny :)
Nosb kreski będą na 100% ... max miesiąc i będzie update
Ostatnio zmieniony 2014-01-08, 13:20 przez ghost, łącznie zmieniany 2 razy.
Auto śmiga i ma się bardzo dobrzestasiek pisze:Ghost powiedz jak tam auto śmiga, pomiary zrobiłeś? Powiedz jeszcze bo jak dobrze pamiętam to jesteś gazownikiem - ogarnąłeś tą moc na LPG?


Tak szczerze to nie widzę problemu aby ogarnąć 500ps w silniku 2,7 na LPG

Bardzo ważny jest dobór komponentów instalacji i wyeliminowanie wąskich gardeł a potem idzie już z górki.
Aktualnie u mnie moc bankowo przekracza 400 ps - na hamowni nie byłem. To co jest zrobione teraz spokojnie wystarcza aby zamknąć zakres ori przepływki -> 5V i grubo ponad 340 g/s czekajcie ciepliwie na dalszy rozwój sytuacji. Tak jak wcześniej pisałem pomiar na rolkach będzie na 100%
wtryski Hana niebieskie vs Bosch 550 CC ... da się?
