RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

Nie mam głosu w robocie ale wnioskuję ze chcesz wywalić aku i wsadzić baterie z "latarki" ?
zawsze kilkanaście kg mniej :mrgreen: to jeszcze musisz schudnąć i będzie poniżej 1300 z kierownikiem.... :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ta, a świastak siedzi i zawija sreberka ...
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Zobacz ile byś z masy zszedł ;-)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

mam już żelowy mały lekki akku który działa
Ostatnio zmieniony 2013-04-18, 20:49 przez SID, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
_Grześ_
Posty: 2
Rejestracja: 2012-03-08, 00:17
Lokalizacja: maz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: _Grześ_ »

SID pisze:ogólnie auto odpalone ale problemy te same jak zmieniłem wiązkę silnika (poprzednia się spaliła i miała zwarcie)

Teraz pytania do fachowców od "prądów" bo jak nie uzyskam odpowiedzi to pcham auto dalej.
W tej chwili po odpaleniu świeci na liczniku mi się (mam kilka liczników i to samo jest ) :
- temp. oleju full, po nagrzaniu silnika temp. spada do około 90-110st
- temp. wody jest full, po nagrzaniu silnika spada do typowej 90 st
- wskazania allternatora na liczniku jest prawie 16V ( na mierniku na akku jest typowe 14,4 V)
- pokazuje minimum układu chłodzenia ale to pewnie wada spalonego czujnika płynu w zbiorniczku (zbiorniczek do wymiany)

Ktoś ma jakieś pomysły czemu to ? Czy podczas opaleniu przewodów i ich zwarciu uszkodziły się poszczególne moduły i itp ?
Czy ich wymiana załatwi sprawę ? (mam wszystko na podmianę)
Wiązki elektr silnika różnią się ale nie znaczniem, mam w tej chwili kilka silników i wiązek do sprawdzenia / podmiany.
proponuje sprawdzić czy przewody nie maja zwarcia z masa to pierwszego
można tez podpiąć poszczególne czujniki na nowych kablach

olej g266 nr 1 zasilanie 15a 2 masa 3 licznik T32a (zielona) /15
woda G2 1 na T32 /8 (niebieska) 2 masa . 3 i 4 to piny temperatury do silnika mozna tez sprawdzić czy temperatura na silniku pokrywa sie z temperatura w instrumentach jak nie to czujnik padnięty ( vag / VCDS bloki wartosci)
alternator niebieski kabel na t32/12 rok 1999 i t32a/12 rok 2000
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

dzięki, jak niebawem znajdę czas to będę działać, mam obok 2 inne silniki to mogę na szybko podmieniać to i owo,
narazie działam przy 2 innych autach ... i powoli je kończę 8-)
skorupa czeka w kolejce
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

"szewc w dziurawych butach chodzi" bo nie ma czasu dla swoich zabawek,
rok stała w garażu no i wreszcie nadszedł czas by coś porobić w wolnej chwili,
powoli co tydzień coś tam będę się do przodu posuwał

maska carbon leży w drugim pomieszczeniu
Obrazek

poprzedni silnik 552ps (obecnie na większych hybrydach ale nie wystrojony) i po lewej 3,0L
Obrazek Obrazek

garrett i trochę carbonu
Obrazek Obrazek

i coś do przodu
Obrazek

za tydzień chyba uzbroję silnik 3L w sprzęgło i skrzynie biegów, potem podmiana
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

czekam na nowe śrubeczki do sprzęgła bo nie chciało mi się dziś jechać na firmę
odkurzyłem moją zapasową wzmocnioną skrzynię z RS4 co stałą 3 lata na półce,
w środę nast progres
Obrazek
Obrazek
bialas11
Posty: 53
Rejestracja: 2014-04-24, 19:50
Lokalizacja: płock
Kontakt:

Post autor: bialas11 »

cudowne autko
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

SID i jak tam waga samochodu na chwile obecną?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

małe update projektu ...
po 6 latach budowania silnika, wyeliminowania wszelkich słabych elem dziś okazało się, że blok silnika jest zjebany,
tzn :
rozwiert pod tłoki 82,5mm został zjebany, zalecane pasowanie producenta zostało zachowane tylko na 2 cylindrach a pozostałe po 100% szczeliny, poza tym owale i inne cuda

czemu to pisze bo mnie szlak trafia na robotę polskich fachowców

auto było już tak blisko strojenia na święta a tu hu$* !

pewnie można znowu walczyć , nowy blok RS itp ale nie wiem czy mam już siły na to i nie wjebie silnika który ma mam półce bo rok 2015 miał należeć do zrobienia perfekt lekkiego body i środka a nie walkę o moc

jeśli chodzi o wagę auta to na pewno będzie bezkonkurencyjna z zachowaniem wyglądu i używalności publicznej
Obrazek
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Andriu bierz nowy blok od RSa i buduj. ;-)
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

Polscy "fachowcy", ehh.... szkoda gadać czasem
marko
Posty: 205
Rejestracja: 2011-11-30, 23:12
Lokalizacja: niemcy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marko »

wierze w ciebie sid masz ty chlopie werwe w sobie tak jak bolo dasz rade
ODPOWIEDZ