RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg
proponuje sprawdzić czy przewody nie maja zwarcia z masa to pierwszegoSID pisze:ogólnie auto odpalone ale problemy te same jak zmieniłem wiązkę silnika (poprzednia się spaliła i miała zwarcie)
Teraz pytania do fachowców od "prądów" bo jak nie uzyskam odpowiedzi to pcham auto dalej.
W tej chwili po odpaleniu świeci na liczniku mi się (mam kilka liczników i to samo jest ) :
- temp. oleju full, po nagrzaniu silnika temp. spada do około 90-110st
- temp. wody jest full, po nagrzaniu silnika spada do typowej 90 st
- wskazania allternatora na liczniku jest prawie 16V ( na mierniku na akku jest typowe 14,4 V)
- pokazuje minimum układu chłodzenia ale to pewnie wada spalonego czujnika płynu w zbiorniczku (zbiorniczek do wymiany)
Ktoś ma jakieś pomysły czemu to ? Czy podczas opaleniu przewodów i ich zwarciu uszkodziły się poszczególne moduły i itp ?
Czy ich wymiana załatwi sprawę ? (mam wszystko na podmianę)
Wiązki elektr silnika różnią się ale nie znaczniem, mam w tej chwili kilka silników i wiązek do sprawdzenia / podmiany.
można tez podpiąć poszczególne czujniki na nowych kablach
olej g266 nr 1 zasilanie 15a 2 masa 3 licznik T32a (zielona) /15
woda G2 1 na T32 /8 (niebieska) 2 masa . 3 i 4 to piny temperatury do silnika mozna tez sprawdzić czy temperatura na silniku pokrywa sie z temperatura w instrumentach jak nie to czujnik padnięty ( vag / VCDS bloki wartosci)
alternator niebieski kabel na t32/12 rok 1999 i t32a/12 rok 2000
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
"szewc w dziurawych butach chodzi" bo nie ma czasu dla swoich zabawek,
rok stała w garażu no i wreszcie nadszedł czas by coś porobić w wolnej chwili,
powoli co tydzień coś tam będę się do przodu posuwał
maska carbon leży w drugim pomieszczeniu
poprzedni silnik 552ps (obecnie na większych hybrydach ale nie wystrojony) i po lewej 3,0L
garrett i trochę carbonu
i coś do przodu

za tydzień chyba uzbroję silnik 3L w sprzęgło i skrzynie biegów, potem podmiana
rok stała w garażu no i wreszcie nadszedł czas by coś porobić w wolnej chwili,
powoli co tydzień coś tam będę się do przodu posuwał
maska carbon leży w drugim pomieszczeniu

poprzedni silnik 552ps (obecnie na większych hybrydach ale nie wystrojony) i po lewej 3,0L


garrett i trochę carbonu


i coś do przodu

za tydzień chyba uzbroję silnik 3L w sprzęgło i skrzynie biegów, potem podmiana
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
małe update projektu ...
po 6 latach budowania silnika, wyeliminowania wszelkich słabych elem dziś okazało się, że blok silnika jest zjebany,
tzn :
rozwiert pod tłoki 82,5mm został zjebany, zalecane pasowanie producenta zostało zachowane tylko na 2 cylindrach a pozostałe po 100% szczeliny, poza tym owale i inne cuda
czemu to pisze bo mnie szlak trafia na robotę polskich fachowców
auto było już tak blisko strojenia na święta a tu hu$* !
pewnie można znowu walczyć , nowy blok RS itp ale nie wiem czy mam już siły na to i nie wjebie silnika który ma mam półce bo rok 2015 miał należeć do zrobienia perfekt lekkiego body i środka a nie walkę o moc
jeśli chodzi o wagę auta to na pewno będzie bezkonkurencyjna z zachowaniem wyglądu i używalności publicznej
po 6 latach budowania silnika, wyeliminowania wszelkich słabych elem dziś okazało się, że blok silnika jest zjebany,
tzn :
rozwiert pod tłoki 82,5mm został zjebany, zalecane pasowanie producenta zostało zachowane tylko na 2 cylindrach a pozostałe po 100% szczeliny, poza tym owale i inne cuda
czemu to pisze bo mnie szlak trafia na robotę polskich fachowców
auto było już tak blisko strojenia na święta a tu hu$* !
pewnie można znowu walczyć , nowy blok RS itp ale nie wiem czy mam już siły na to i nie wjebie silnika który ma mam półce bo rok 2015 miał należeć do zrobienia perfekt lekkiego body i środka a nie walkę o moc
jeśli chodzi o wagę auta to na pewno będzie bezkonkurencyjna z zachowaniem wyglądu i używalności publicznej