a6 2.7t - rodzine kombi z bonusem by emzinio

Moderatorzy: buba, Mod-Team

emzinio
Posty: 29
Rejestracja: 2011-07-20, 18:41
Lokalizacja: polska
Płeć:
Kontakt:

a6 2.7t - rodzine kombi z bonusem by emzinio

Post autor: emzinio »

Heja

Autko mam ponad dwa lata( dotychczas jeździło na 322/344 km), kupione z niemieckiego aso.

quattro, manual, wnętrze sportowe bananowe fotele(po kompleksowej regeneracji) kseny itd

waga bez kierowcy 1760 km ( z lpg na pokładzie i paliwami w bakach), z kierowca 1870- (czesto uważa sie że a6 jest mega cieżkie;)a jest tylko jakies 80 kg cieższe od s4 w kombi;) Wiec po dołożeniu instalki różnica jakieś 60 kg

Moc 381 i 509 nm (lepsza seria rs4 b;) moc podytkowana chęciami - Prosiłem witka o dobre 370 km ;)

wg strojącego jeszcze spokojnie paręnaście koni do ugrania...(+ 400km)
wiem, że nie pasuje do forum (wyścigu o każde 10 km) ale mi to starcza aż za nadto. Autko służy do jazdy na codzień, oraz do jazdy na lpg.

Modyfikacje:
- rs6 turbo
-rs4 intercoolery
- 440 wtryski od sida
- valbro pompa
- down pipe 3 cale , przechodzące w 2,75 cala a później 2,5 cala wydech rs6 c5.
wydech pozbawiony katów prekatów. Mega fajny dzwiek ( podobny do rs6 )
P.s ( pomimo ogólnej teorii ze wydech nic nie daje przyrost mocy w stosunku do pierwszego programu 22 km)
- wkładka pipek


modyfikacje wykonane w precision sport service ( dziekuje bardzo za profi robote i doradzctwo)
strojenie Witek (tez dziekuje za profi robote)
Lpg w firmie pitec i tez jestem bardzo zadowolony( jedynie hany czasem sie poddaja ale to wina naszego rodzimego lpg)
sidowi za pare gratów( wtryski tarcze zimmermanki itd)
bkmm / powolnemu za wydech/ lampy rs6 po koleżeńskich kwotach

plany na przyszłość - przedni zderzak rs6 (ale na wąsko, progi rs6/s6, ) widział ktoś kiedyś fote rs6 na wąsko?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Gratulacje projektu i że dotrwałeś do końca.
Obrazek
=Tomi=
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-02, 21:09
Lokalizacja: Zielona G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: =Tomi= »

Robiłeś z ciekawości pomiar mocy na LPG ?
emzinio
Posty: 29
Rejestracja: 2011-07-20, 18:41
Lokalizacja: polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emzinio »

Nie robilem bo po programie trzeba zrobic korekte map lpg(trzeba zobaczyc czy reduktory daja rade)
Ale z doswiadczenia i pomiarow (zgrywanie filmow) ze starego programu - czasy identyczne.

Pozdrawiam
mitr
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mitr »

Całkie ładnie wstają turbiny. Czy nie dało by się założyc intercoolerów od rs6?
emzinio
Posty: 29
Rejestracja: 2011-07-20, 18:41
Lokalizacja: polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emzinio »

Ic od rs6 nie podchodza pod ori zderzak.
Kolega sybastian probowal:)
mitr
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mitr »

emzinio pisze:Ic od rs6 nie podchodza pod ori zderzak.
Kolega sybastian probowal:)
Dzięki za info. Nie wiedzaiałem, że nie pasują. W takim razie zderzak z rs6 i kolejny upgrade, w dodatku za nie dużą kasę ;)
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

Fajny projekt! Taki niepozorny zapindalacz 8-)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

hej oprócz zmiany wydechu coś jeszcze robiłeś ? bo z tego co pamiętam latem auto miało problem z cofaniem zapłonów.
P.s ( pomimo ogólnej teorii ze wydech nic nie daje przyrost mocy w stosunku do pierwszego programu 22 km)
akurat z tym się do końca nie zgodze, znam kilka A6 z seryjnym wydechem bez katów co mają 400 - 400 + KM. Wydech owszem daje, ale nie przy takim setupie. Najwidoczniej coś musiało być nie tak z twoim starym wydechem (przypchany itp.). Dlatego strasznie mnie ciekawi czy coś jeszcze zmieniałeś ?

[ Dodano: 2014-01-31, 21:48 ]
W takim razie zderzak z rs6 i kolejny upgrade, w dodatku za nie dużą kasę ;)
myślę że to nie kwestia samego zderzaka, ale również błotników. aczkolwiek nigdy tego nie sprawdzałem
emzinio
Posty: 29
Rejestracja: 2011-07-20, 18:41
Lokalizacja: polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emzinio »

Heja awu:)

Wydech okazal sie pieta achillesa.
Witek mowil ze auto sie totalnie odkorkowalo. Na tyle ze dol
Przeladowywal i wykres byl sinusojda- turbo wstawalo znacznie wczesniej
, a gora poszla 22 km w gore( i auto zaczelo ciagnac do konca obrotow)

Tak wiec wydech seria od a6( notabene ten sam co w 2.8 i tdi quayro) jest do kitu.
Albo moj byl do kitu w co watpie.

W aucie zrobione jeszcze wzmacniacze cewk - nowki i altek regeneracja
Odpowiadajac na Twoje pytanie kolego:)

Pozdro
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Ciesze sie ze w koncu auto ci podaje. Swoja droga w a6 2,7 bit wydech jest wystarczajaco szeroki na 400 KM. W 2,8 jest o wiele mniejsza srednica i zupelnie inne tlumiki komorowe.
emzinio
Posty: 29
Rejestracja: 2011-07-20, 18:41
Lokalizacja: polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emzinio »

Spoko:)dzieki:) teori duzo wazne ze wydech rs6 wyjasnil temat:)
Set na potrzeby codzienne i zabijanie km rewela.

Ach niskie doladowanie 1,05 pozwoli zyc turbo mam nadzieje dlugo.
Co do rs6 coolery wydaje mi sie ze blotniki nie stanowia problemu.
Msc przede wszystki brak dolem.
Juz rs4 dochodza do konca zderzaka dolem na styk.
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

fajny sleeperek :-D
Rapix
Posty: 193
Rejestracja: 2011-01-25, 18:22
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rapix »

a ja mam pytanie na jakich jest to reduktorach ?
emzinio
Posty: 29
Rejestracja: 2011-07-20, 18:41
Lokalizacja: polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emzinio »

Rapix pisze:a ja mam pytanie na jakich jest to reduktorach ?
narazie mam dwa ac r01( i na starym programie spokojnie wydalały, bez przełączeń a więc i bez spadków ciśnień)

Zobaczymy co gazownik wymyśli. Jak będe po korekcji to dam znać.
O tyle istotne dla lpg, że nie dojechałem do ostatków wtrysków pb bo później łatwo o zapętlenie wtrysków lpg. A wiadomo że wtedy wydajność(jazda na dobrym afr) instalki to loteria.
ODPOWIEDZ