Autko mam ponad dwa lata( dotychczas jeździło na 322/344 km), kupione z niemieckiego aso.
quattro, manual, wnętrze sportowe bananowe fotele(po kompleksowej regeneracji) kseny itd
waga bez kierowcy 1760 km ( z lpg na pokładzie i paliwami w bakach), z kierowca 1870- (czesto uważa sie że a6 jest mega cieżkie;)a jest tylko jakies 80 kg cieższe od s4 w kombi;) Wiec po dołożeniu instalki różnica jakieś 60 kg
Moc 381 i 509 nm (lepsza seria rs4 b;) moc podytkowana chęciami - Prosiłem witka o dobre 370 km ;)
wg strojącego jeszcze spokojnie paręnaście koni do ugrania...(+ 400km)
wiem, że nie pasuje do forum (wyścigu o każde 10 km) ale mi to starcza aż za nadto. Autko służy do jazdy na codzień, oraz do jazdy na lpg.
Modyfikacje:
- rs6 turbo
-rs4 intercoolery
- 440 wtryski od sida
- valbro pompa
- down pipe 3 cale , przechodzące w 2,75 cala a później 2,5 cala wydech rs6 c5.
wydech pozbawiony katów prekatów. Mega fajny dzwiek ( podobny do rs6 )
P.s ( pomimo ogólnej teorii ze wydech nic nie daje przyrost mocy w stosunku do pierwszego programu 22 km)
- wkładka pipek
modyfikacje wykonane w precision sport service ( dziekuje bardzo za profi robote i doradzctwo)
strojenie Witek (tez dziekuje za profi robote)
Lpg w firmie pitec i tez jestem bardzo zadowolony( jedynie hany czasem sie poddaja ale to wina naszego rodzimego lpg)
sidowi za pare gratów( wtryski tarcze zimmermanki itd)
bkmm / powolnemu za wydech/ lampy rs6 po koleżeńskich kwotach
plany na przyszłość - przedni zderzak rs6 (ale na wąsko, progi rs6/s6, ) widział ktoś kiedyś fote rs6 na wąsko?


