B6 2.7

Moderatorzy: buba, Mod-Team

ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

B6 2.7

Post autor: ghost »

A4 b6 które było 3.0 Quattro tiptronic
z założenia miał to być dupowóz ... A za sprawą Nosb'a
a jest w nim aktualnie serduszko z S4 B5 2.7 AGB +skrzynia 6bieg manual z TDI 2.5 b6


Akumulator w bagażniku
Koła S5 17 cali + opony 235/45/17


W silniku w zasadzie zmienił się tylko osprzęt :
Doloty turbo 63mm-51mm Y seria S4
FMIC
kompletne sprzegło RS4 SACHS
świece RS4 PFR7Q NGK
DP 3'+uniwersalne flansze rs4/rs6 turbo + wydech całkowity przelot 2x3'+ koncówki 76mm
Nowy rozrząd+pasek gates racing+napinacz klimy
Skrzynia manual 6 bieg B6 2.5 TDI 180 PS ENV
pompa paliwa RS4 b5
chłodnica oleju z termostatem 19 rzedow
wtryski 550cc bosch
zawory DV 710N
silikony Turboworks/FMIC
wkładka K&N
głowice,kol ssący,przepływka oraz Y seria :-)
Kolektory wydechowe Gekon Garage



Zaciski przód S4 b6 + 345 mm zimmerman sport + kierownice powietrza vw phaeton + klocki zimmerman

heble tył S4 B6 300x22 PAGID/Zimmerman

do tego przewody stalowy oplot HEL przód + tył+nowe linki ręcznego
komplet nowych wahaczy Meyle HD oraz amortyzatory Koni STR.T

Z zewnatrz :

CB RADIO :-D :-)

Pomalowane dokładki zderzaków
wszystko co sie dało zostało pomalowane proszkowo+odświeżone felgi też proszkowo metalic+dekle felg czarny mat
bixenony czarny środek
Ori led tylniej rejestracji
Zdemontowany znaczek a4 i 3.0 Quattro
lotka na klape+kolor auta

auto jest wytłumione matami STP+pianka GMS
podczas swapa na k04 zostało gruntownie zakonserwowane i powinien być z nim spokój na jakiś czas...

Masa ok 1725 kg :-(



jak znajde więcej zdjec to wstawie :P

Podziękowania dla Nosb Performance i Genowefa Garage
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek ObrazekObrazek

Obrazek ObrazekObrazek


cd....
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ObrazekObrazek

Obrazek Obrazek
ObrazekObrazek ObrazekObrazek[/url]
Obrazek[url=http://postimg.org/image/yn7v9j1bl/]Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek Obrazek Obrazek

Obrazek



Tak się zbiera na 0,8bar
http://youtu.be/33c-XTU-Md8
w tygodniu dmuchnie się ją mocniej/więcej 8-)

Seryjne głowice:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-06-11, 09:19 przez ghost, łącznie zmieniany 27 razy.
jezyk_05
Posty: 64
Rejestracja: 2012-11-11, 22:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jezyk_05 »

Panie co to za końcowe ! Wygląda jak 1.6 ;-)
kasku22
Posty: 132
Rejestracja: 2010-02-03, 11:03
Lokalizacja: włocławek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kasku22 »

to nie u nosba robione bo nie ta melina tamta juz znam na pamiec
:-D
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

No się dzieję, szkoda że odrazu nie wymieniłeś głów na 2,4/2,8l byłoby mniej roboty.
Taka A4 która będzie gromiła S4 B6 i RS4 B7 8-)
Obrazek
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

fajny sleeper :-D
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Ladnie ladnie:)
Trzeba na wiosne zrobic jakiegos spota i zoabczyc jak to 2.7 spisuje sie w budzie B6:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
jerzyk
Posty: 175
Rejestracja: 2013-06-05, 19:02
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jerzyk »

ahh takiego bym chciał właśnie odświeżona buda z sercem 2.7 :roll:
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

po co spawales doloty do przepustnicy? przeciez spokojnie seryjne wystarczaja do k04.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

swap u mnie mody juz nie. Wszystko pieknie tylko troche przeinwestowane mody na k04 (dolot , DP ) a i tak trzymaja inne rzeczy . Nie czepiam sie bron boze ale te orurowania itp to jak pod gt28 :)
Obrazek
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Głowice zostają...na jakiś czas :-) autem jeździ często moja dziewczyna i dlatego nie chce przesadzać zbyt z mocą ... ma być użytkowe :mrgreen: Doloty turbin zmieniłem ponieważ nie uśmiecha mi się pakować zwężki z 51mm na 44mm... to całe 15% mniej... niż RS4 ma z fabryki a tak mam dolot o 35% wiekszej średnicy niż s4 :lol: :-P To tak samo jak Y z RS'a poprawia przepływ... turbo będzie miało lżej , może wcześniej wstanie :lol: może więcej mocy wypluje :roll:

Fabryczne orurowanie S/RS ma wejscie na pieprzoną ekologie która wali oparami i syfem przed wirnik turbo... u mnie jest to wywalone. Jak już spawać to raz ... przyda się na przyszłość a raczej nie zaszkodzi...

A trzymają ją w tej chwili tylko głowice i kolektory... jak się moc znudzi to się będzie myśleć :lol:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

mieć można tylko czy całość projektu jest spójna i ma sens? fizyki nie oszukasz ;-)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

btw, pytanie z innej beczki. Tez masz skrzynie 2,5. Jezdziles juz autem? Zastanawiam sie, czy u innych tez jest tak jak u mnie...

Na 1-2-3 biegu wydech pracuje ladnie, miekko, rasowo, ale jak juz zaczynam isc pelnym ogniem na 4-5 biegu, czyli wtedy kiedy jest najwieksza roznica w przelozeniach miedzy skrzyniami benzyna / diesel + najwieksze cisnienie w ukladzie (od 2200-2400 obr.) to silnik/wydech pracuje inaczej... "brutalniej" (niestety raczej na minus).

Nie jest to kwestia wydechu, bo mialem 3 rozne w aucie i na kazdym silnik zachowuje sie podobnie.

Kazdego innego posiadacza B6 2,7T tez po prosze o info :)
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

Flyer pisze:btw, pytanie z innej beczki. Tez masz skrzynie 2,5. Jezdziles juz autem? Zastanawiam sie, czy u innych tez jest tak jak u mnie...

Na 1-2-3 biegu wydech pracuje ladnie, miekko, rasowo, ale jak juz zaczynam isc pelnym ogniem na 4-5 biegu, czyli wtedy kiedy jest najwieksza roznica w przelozeniach miedzy skrzyniami benzyna / diesel + najwieksze cisnienie w ukladzie (od 2200-2400 obr.) to silnik/wydech pracuje inaczej... "brutalniej" (niestety raczej na minus).

Nie jest to kwestia wydechu, bo mialem 3 rozne w aucie i na kazdym silnik zachowuje sie podobnie.

Kazdego innego posiadacza B6 2,7T tez po prosze o info :)
Podepne sie pod temat. U mnie jest cos takiego w zakresie obrotow miedzy 3500-4000 jest "buczenie" a w innych zakresach obrotow jest rasowy dzwiek V6
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

ADI pisze:Podepne sie pod temat. U mnie jest cos takiego w zakresie obrotow miedzy 3500-4000 jest "buczenie" a w innych zakresach obrotow jest rasowy dzwiek V6
Zaloz temat w dziale diagnostyka, ja sie podpialem pod temat, bo mam auto w dokladnie takiej samej konfiguracji po swapie.
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

buba pisze:mieć można tylko czy całość projektu jest spójna i ma sens? fizyki nie oszukasz ;-)
Buba możesz troche rozwinąć temat tej fizyki ? Bo moja szklana kula słabo łapie sygnał ... :-) Projekt mało spójny ? Bo to nie jest auto które ma uczestniczyć w "forumowym wyścigu szczurów" To daily driver ... Ma cisnąć do przodu w każdych warunkach... Lag ma być jak najmniejszy i ma nie słabnąć na górze jak to było na K03. Myślę ,że to zadanie spełni bez problemu ;-) Każdy ma swoją koncepcje w realizacji swojego projektu.. a cyferki to już dla mnie drugorzędna sprawa.

Nosb... przeinwestowany ?? Myślałem ,że na tym forum to słowo nie istnieje... ??

Flyer - mój wydech zachowuje sie podobnie tylko jeszcze będą małe poprawki więc powinno być ciszej... Masz całkowity przelot czy tłumniki komorowe? Ile tłumników ?
Co do skrzyni 2.5TDI... to auto z taką jest cichsze :-) Na krótkich przełożeniach z S4 auto musi być głosniejsze bo jezdzisz na wyzszych obrotach. Fizyki nie oszukasz :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2014-01-07, 22:02 przez ghost, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ