z założenia miał to być dupowóz ... A za sprawą Nosb'a
a jest w nim aktualnie serduszko z S4 B5 2.7 AGB +skrzynia 6bieg manual z TDI 2.5 b6
Akumulator w bagażniku
Koła S5 17 cali + opony 235/45/17
W silniku w zasadzie zmienił się tylko osprzęt :
Doloty turbo 63mm-51mm Y seria S4
FMIC
kompletne sprzegło RS4 SACHS
świece RS4 PFR7Q NGK
DP 3'+uniwersalne flansze rs4/rs6 turbo + wydech całkowity przelot 2x3'+ koncówki 76mm
Nowy rozrząd+pasek gates racing+napinacz klimy
Skrzynia manual 6 bieg B6 2.5 TDI 180 PS ENV
pompa paliwa RS4 b5
chłodnica oleju z termostatem 19 rzedow
wtryski 550cc bosch
zawory DV 710N
silikony Turboworks/FMIC
wkładka K&N
głowice,kol ssący,przepływka oraz Y seria

Kolektory wydechowe Gekon Garage
Zaciski przód S4 b6 + 345 mm zimmerman sport + kierownice powietrza vw phaeton + klocki zimmerman
heble tył S4 B6 300x22 PAGID/Zimmerman
do tego przewody stalowy oplot HEL przód + tył+nowe linki ręcznego
komplet nowych wahaczy Meyle HD oraz amortyzatory Koni STR.T
Z zewnatrz :
CB RADIO


Pomalowane dokładki zderzaków
wszystko co sie dało zostało pomalowane proszkowo+odświeżone felgi też proszkowo metalic+dekle felg czarny mat
bixenony czarny środek
Ori led tylniej rejestracji
Zdemontowany znaczek a4 i 3.0 Quattro
lotka na klape+kolor auta
auto jest wytłumione matami STP+pianka GMS
podczas swapa na k04 zostało gruntownie zakonserwowane i powinien być z nim spokój na jakiś czas...
Masa ok 1725 kg

jak znajde więcej zdjec to wstawie :P
Podziękowania dla Nosb Performance i Genowefa Garage
































































cd....















































Tak się zbiera na 0,8bar
http://youtu.be/33c-XTU-Md8
w tygodniu dmuchnie się ją mocniej/więcej

Seryjne głowice:
