S4 agb problem z 1 i 2 biegiem

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Grigori
Posty: 73
Rejestracja: 2013-07-26, 21:45
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

S4 agb problem z 1 i 2 biegiem

Post autor: Grigori »

hej chłopy, wczoraj dałem się namówić na ustawkę z subarkami sti żekomo jedna 450hp a druga 350hp, ta mocniejsza do 3 szła równo a od 4 nie miały czego szukać, zarówno z roki jak i ze stojącego. Morał chcesz szybką fure nie kupuj subaru :) . Ale do rzeczy: po 2 rolkach i 1 z zatrzymanego, chciałem ruszyć z zatrzymanego po raz kolejny, nie weszła mi 2ka, kolejne światła i nie wchodzi ani 1 ani 2. Reszta biegów jest. Pojechaliśmy odpowietrzyć sprzęgło, i teraz 1 i 2 wchodzą ale bardzo ciężko, reszta biegów dużo lżej ale też ciężej niż przedtem. Skrzynia chodzi cicho, auto jeździ na każdym biegu, sprzęgło ok, bierze w połowie skoku. Wtf?
si turbo nobiscum, quis contra nos?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

może synchronizatory
jerzyk
Posty: 175
Rejestracja: 2013-06-05, 19:02
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jerzyk »

mi sie tak działo z dwójką ostawiłem auto na 2 dni do garażu, wyjechałem i skrzynia jak nowa :mrgreen:
Grigori
Posty: 73
Rejestracja: 2013-07-26, 21:45
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Grigori »

ale u mnie nic nie zgrzyta Buba przy zmianie biegów, cisza spokój, lewarek ciężko chodzi tylko, i to zarówno na zgaszonym aucie jak na odpalonym

[ Dodano: 2013-12-13, 13:43 ]
jerzyk pisze:mi sie tak działo z dwójką ostawiłem auto na 2 dni do garażu, wyjechałem i skrzynia jak nowa :mrgreen:
ok, mam nadzieje że może i tak tu będzie, ale chciałbym zrozumieć mechaniczną przyczynę tego zjawiska
si turbo nobiscum, quis contra nos?
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Sprawdz czy przy szarpnieciu lewarka nie przesunelo sie ciegno od skrzyni co zmienia biegi.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
jerzyk
Posty: 175
Rejestracja: 2013-06-05, 19:02
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jerzyk »

ja właśnie miałem ten obiaw ale pojezdzilem troche spokojnie auto postało 2 dni i sie wytarło
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

jerzyk pisze:mi sie tak działo z dwójką ostawiłem auto na 2 dni do garażu, wyjechałem i skrzynia jak nowa :mrgreen:
nie no patent na naprawę pierwsza klasa ;)
Ostatnio zmieniony 2013-12-13, 16:06 przez bracus, łącznie zmieniany 1 raz.
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
jerzyk
Posty: 175
Rejestracja: 2013-06-05, 19:02
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jerzyk »

Nie no poprostu ta dwójka jest bardzo delikatna w skach jak szarpniesz za mocno to niestety albo synchronizator albo ciegno sie przesuneło..

Ja narazie nie narzekam jeszcze tylko czeka mnie kupno nowych dv i powinno śmigać jak ta lala na sofcie :).
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

bracus pisze:
jerzyk pisze:mi sie tak działo z dwójką ostawiłem auto na 2 dni do garażu, wyjechałem i skrzynia jak nowa :mrgreen:
nie no patent na naprawę pierwsza klasa ;)
:lol: :mrgreen:
jerzyk
Posty: 175
Rejestracja: 2013-06-05, 19:02
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jerzyk »

spokojnie chłopaki to taki żarcik sytuacyjny był :mrgreen:..
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

w każdej s4ce 2-jka wchodzi z lekkim oporem ale jak sie odda skrzynie do przeglądnięcia to różnica jest kolosalna
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
BurnOuT
Posty: 41
Rejestracja: 2012-06-18, 22:42
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BurnOuT »

Skrzynie w S4 podłubanych używanych zgodnie z przeznaczeniem czytaj rezaniem do odcięcia są elementem eksploatacyjnym jak klocki. Po prostu raz na jakiś czas trzeba ją wymienić/zrobić ;)
Grigori
Posty: 73
Rejestracja: 2013-07-26, 21:45
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Grigori »

doszliśmy ostatnio, zgiął się wodzik... wyprostowaliśmy, ale ostatnio miałem start z evo X i znów mi się zgiął...zatem jutro biorę się za wyciąganie i wymianę na nowy, ktoś ma jakieś podpowiedzi czy trzeba mi skrzynię spuszczać aby wyciągnąć wszystkie wodziki?
si turbo nobiscum, quis contra nos?
arielmax
Posty: 22
Rejestracja: 2013-12-18, 01:02
Lokalizacja: pomorze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arielmax »

da rade bez wyciągania skrzyni sam robiłem musisz ściągnąć gume z kanału odkręcić drążek od wybieraka śruba z góry od środka w kabinie imbus 6 ,odkręcić osłone przegubu zlewej i z prawej strony zlewej masz nakrętke na klucz 13 z prawej śruba na klucz 13 dobre dojście jak na s4 chyba że masz dłonie jak bochen chleba to ciężko bedzie powodzenia
Awatar użytkownika
killerwik
Posty: 149
Rejestracja: 2010-05-17, 10:08
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: killerwik »

Grigori pisze:doszliśmy ostatnio, zgiął się wodzik... wyprostowaliśmy, ale ostatnio miałem start z evo X i znów mi się zgiął...zatem jutro biorę się za wyciąganie i wymianę na nowy, ktoś ma jakieś podpowiedzi czy trzeba mi skrzynię spuszczać aby wyciągnąć wszystkie wodziki?
Wyprostowaliscie wodzik bez rozbierania skrzyni ??? ja wogole nie wiem o czy wy piszecie przeciez w tych skrzyniach to normalne ze jak zgrzytnie na 2-ce to sie przesowka zacina i dlatego nie mozna 1-2 lekko przełaczyć, rozbieralem 3 skrzynie i jakos niewyobrazam sobie tego bez wyjecia naprawic...
ODPOWIEDZ