Kuman pisze:Dokładnie, pod względem mechanicznym spokojnie wejdzie zawieszenie z S6tki lub choćby A6 Quattro.
Od a6quattro z miejszym silnikiem niż 4.2(np.2.8 lub 2.5tdi) wysrają się amorki,bo auto jest za ciężkie.Jedynie ori amory s6(a6 4.2) lub bilstein b6 i ori sprężyna s6 może być.
przede wszystkim za ciężkie ,trzeba by było środek wypruć i odelżyć co sie da...
waga ponad 2 tony skutecznie uniemożliwia mu bycie torowym pędzidłem...
póki co powiedziałbym że to mistrz autostrad
No dobra, ale nie porównuj auta seryjnego ze zmienionym zawieszeniem z budowanym od podstaw autem wyścigowym, które tylko przypomina wyglądem standardowe rs6.
RS6 torowe, a to ciekawe. Dajcie spokój z takimi bredniami, ludzie to czytają i myślą że nie wiadomo co można z tym robić. RS jest niezły na autostrady, ale upalanie go na torze to głupota, chyba że z ceramiką, ale i tak nawet mając najlepszy gwint i mnóstwo udogodnień sportowych (typu odpowiednie opony, sportowe stabilizatory, polibusze itd itd) wszystko to zabije masa, z ciężkiej krowy nikt nie zrobi sportowego konia. Byle stary Evo z dużooooo mniejszą mocą zrobi z tego wiatrak w warunkach torowych i bez żadnych udogodnień (no może tylko z zawiechą)
No dobra, ale nie porównuj auta seryjnego ze zmienionym zawieszeniem z budowanym od podstaw autem wyścigowym, które tylko przypomina wyglądem standardowe rs6.
Nie porównuje, RS6 nie zostal stworzony na tor, choc jak sie chce to mozna tylko to chcialem pokazac tym linkiem.
Pozatym zadne auto nie jest torowe od salonu nawet auto posiadajace potencjal wymaga wielu zmian zanim na tor pojedzie.
co do wagi to u mnie gotowy do jazdy z pełnym bakiem 1950 kg
Ale to jest sportowa limuzyna,a nie auto do wyścigów.
Pewnie choćby dlatego nie było manuali....
W s6 po lifcie też zrezygnowali z manuala który i tak przed liftem był w opcji.
Tym autem mozesz wozić dzieci do przedszkola,jechać na weekend z rodziną lub depnąć gdy masz ochotę