Moderatorzy: buba , Mod-Team
y0p5
Posty: 79 Rejestracja: 2013-06-27, 21:43
Lokalizacja: Łęczyce
Kontakt:
Post
autor: y0p5 » 2013-12-14, 02:40
Mam skrzynie na stole i zastanawiam sie nad zalepienien otworow w skrzyni?
Ktos kiedys przerabial to?
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2013-12-14, 02:53
Musisz zamknąć obieg a nie zaslepic dziury
tomachi
Posty: 39 Rejestracja: 2013-01-22, 11:13
Lokalizacja: świdnica
Płeć:
Post
autor: tomachi » 2013-12-22, 03:02
Zaślepienie = koniec skrzyni, zamknij obieg żeby olej krążył najlepiej przez chłodnice.
tomachi
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2013-12-22, 12:37
mam zrobiony obieg miedzy jednym a drugim wyjsciem sprytnie wyspawana rurke, działa i skrzynia ma się dobrze
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2013-12-22, 12:41
Ma to też plus, szybciej wyciągnąć i włożyć silnik
tomachi
Posty: 39 Rejestracja: 2013-01-22, 11:13
Lokalizacja: świdnica
Płeć:
Post
autor: tomachi » 2013-12-22, 13:16
No i przy swapie dobre bo chłodnica nie musi być z 2,7 wystarczy z jakiejś vki
tomachi
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2013-12-22, 14:09
a tak na poważnie, to nie jest chłodnica tylko podgrzewacz oleju w skrzyni biegów
panowie :)
tyrkal
Posty: 148 Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: tyrkal » 2013-12-22, 14:17
aw69 pisze: a tak na poważnie, to nie jest chłodnica tylko podgrzewacz oleju w skrzyni biegów
panowie :)
dokładnie :)
killerwik
Posty: 149 Rejestracja: 2010-05-17, 10:08
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: killerwik » 2013-12-22, 14:37
Ja u siebie wyjalem naped tej pompy ze skrzyni i mozna zaslepic otwory
tomachi
Posty: 39 Rejestracja: 2013-01-22, 11:13
Lokalizacja: świdnica
Płeć:
Post
autor: tomachi » 2013-12-23, 00:09
tyrkal pisze: aw69 pisze: a tak na poważnie, to nie jest chłodnica tylko podgrzewacz oleju w skrzyni biegów
panowie :)
dokładnie :)
no comments
tomachi
nosb
Posty: 1370 Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: nosb » 2013-12-23, 01:38
To nawet nie tyle podgrzewacz co wymiennik ciepla , ma po prostu utrzymac temperature w skrzyni oleju na poziomie plynu w chlodnicy :)
Tez mostkowalem we/wy i smiga spoko : skzynie z s4 na rynek usa np nie maja tego obiegu.
tomachi
Posty: 39 Rejestracja: 2013-01-22, 11:13
Lokalizacja: świdnica
Płeć:
Post
autor: tomachi » 2013-12-23, 09:35
Zgadzam się z nosbem choć etka podaje że jest to chłodnica skrzyni.
tomachi
tyrkal
Posty: 148 Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: tyrkal » 2013-12-23, 12:25
no wiadome Panowie :) najpierw ogrzewa, pożniej chłodzi.
Ja u siebie też mam zaślepione wyjścia i śmiga.
W drugiej skrzyni nie miałem wyjścia na chłodniczke, są rózne typy.
Kolega w a6 2.7TT też niema wyjścia na chłodniczke.
Najlepiej było by wpiąć czujnik temp. w miejsce wyjścia przewodu ze skrzyni do chłodnicy i zbadać jak zmienia sie temp. przy bucie w większych mocnach.
I może dlatego nazywa sie chłodnica skrzyni, bo połączona jest z chłodnica tylko, że wody?
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2013-12-23, 14:03
z jednej strony rozgrzewa a z drugiej chłodzi więc można nazwać wymiennikiem ciepła
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2013-12-23, 20:02
z tym sprawdzeniem temp oleju w skrzyni to nie głupi pomysł
sam jestem ciekaw do ilu st się on rozgrzeje pod wpływem "buta"