Przekładka RS6 = S6 A6 C5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

auto wstępnie rozkręcę, może się coś urodzi w między czasie
może zrobie swapa lub może sprzedam to w pierony :-x
Obrazek
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

robertukf pisze:Kup s6 i Zrob mi 500 koni za 3dychy.
taki jest plan ;) pewnie będzie to przekroczone ale niedużo....pochwale się jak się uda...na razie kończę temat wyglądu auta żeby wstydu nie było, stage2 to biturbo i jedziemy z koksem... będę informować Szanowne forum w temacie. Pozdrowionka
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

Ale Ty mówisz o 30tys zł + zakup Audi s6... tak?

4.2 już uturbiali w Polsce nie raz, nawet S4ke b6 zrobili na jednej turbinie w Proturbo chyba
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

prnit pisze:
robertukf pisze:Kup s6 i Zrob mi 500 koni za 3dychy.
taki jest plan ;) pewnie będzie to przekroczone ale niedużo....pochwale się jak się uda...na razie kończę temat wyglądu auta żeby wstydu nie było, stage2 to biturbo i jedziemy z koksem... będę informować Szanowne forum w temacie. Pozdrowionka
Jak wczoraj się przyjrzałem w RS6 jak tam wszystko jest ciasno i wiem jak jest ciasno w S6 bo znajomy też ma
to będziesz miał mocno pod górkę oj mocno
Obrazek
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

Kamil_D pisze:Ale Ty mówisz o 30tys zł + zakup Audi s6... tak?
Z tego co ja rozumiem to On chce kupić S6 + zrobić go na ~500 koni za 30 koła łącznie. no chyba że przez S6 rozumie zwykłą a6 z 4.2 :-/

Również życzę powodzenia bo będzie ciężko nie tylko z budżetem ale i fizycznie do zrobienia.
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Nie chce kupic, bo juz kupilem S6 z przytartym bokiem i juz by jezdzilo ale bawie sie z kilkoma pierdolami.od rs6 i dlatego auto wyjedzie za dwa tygodnie...a chce sie zamknac w 30 ze wszystim tak jak pisalem...mysle ze bedzie to troche wiecej ale nie tak duzo...zabawa bedzie na wiosne.
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

prnit, no to życzę powodzenia :D
Zabawe zacznij od skrzyni, jesli masz automat. Bo to ona najbardziej trzyma auto
Moja babcia szybciej zmienia biegi niż ten tip 5-biegowy :lol: a o startach to juz nawet nie mówie ;p
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

W komorze silnikowej Rs6 miejsca jest prawie na styk :)
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Kamil_D pisze:prnit, no to życzę powodzenia :D
Zabawe zacznij od skrzyni, jesli masz automat. Bo to ona najbardziej trzyma auto
Moja babcia szybciej zmienia biegi niż ten tip 5-biegowy :lol: a o startach to juz nawet nie mówie ;p
To nie jest auto do ścigania i nigdy nim nie będzie, miałem już takie auta typu np. evo 9 i wiem ze to auto nigdy nie będzie mega szybie tak samo skrzynia w S6 nigdy nie będzie DSG. Założenie to szybki dupowóz i nawet seryjne S6 daje jakiś tam fun, na razie zbieram graty i zobaczymy czym to się skończy. Mam do tego podejscie ze z gówna bata nie ukrecisz a 12 letnie audi niestety to już powoli youngtimer :lol:...ale jak można coś poprawić to trzeba spróbować ;-)
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

Też miałem evo9, ale co z tego.
Miałem też S6, a Ty piszesz o modzeniu S6. To Ci odpisuję, że największy sens ma taki mod, żeby zrobić konwersje na manual. Bardziej bedziesz zadowolony niż jakbyś dołozył jej 100KM, chociaż tego ten tip i tak by nie wytrzymał

Kończę OT.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w modyfikacjach S6
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

W dupowozie musi być automat bo inaczej to nie dupowóz. Także pozdrawiam.
mitr
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mitr »

Kamil_D pisze:Też miałem evo9, ale co z tego.
Miałem też S6, a Ty piszesz o modzeniu S6. To Ci odpisuję, że największy sens ma taki mod, żeby zrobić konwersje na manual. Bardziej bedziesz zadowolony niż jakbyś dołozył jej 100KM, chociaż tego ten tip i tak by nie wytrzymał
Ten Tip wytrzymuje 800nm, moc tu nie ma nic do rzeczy. Ze zmienionym torque converter'em daje radę na ponad 900nm. Zmiana na manuala i zrobienie tego porządnie to byłby koszt całości kwoty jaką założył prnit. Ciekawe czy 01e zniesie 800nm.
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

a świstak siedzi i zawija to w te sreberka
mitr
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mitr »

Bardzo rzeczowo piszesz.

MRC zrobiło kilka projektów z momentem pod 800nm. Twierdzili, że jest to górna granica wytrzymałości skrzyni. Takich projektów jest dużo.

Po modyfikacji skrzyni, 950nm przy 3000rpm:
http://audisrs.com/archive/c5-rs6-..... ... 23556.html
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

a iloma z nich jeździles? Pokaz mi jedna s6 z momentem 800nm na seryjnym tipie
ODPOWIEDZ