Audi Rs6 c5
Audi Rs6 c5
Mam pytanko do Wszystkich którzy mieli bądź maja styczność z drc.
W autku ,które niedawno sprowadziłem nie ma gwintu tylko tak jak fabryka wypuszczała drc.
Czytałem wcześniej sporo o wadliwości tego rozwiązania. Jednak obecnie u mnie nie ma żadnych wycieków , więc narazie zostanie tak jak jest.
Jak wygląda kwestia sprawdzenia sprawności amorków , czy można je ~zbadać~ na standardowych "trzepakach" czy nie ?
A jak się ma sprawia serwisowania , czy aso ogarniają temat ?
pozdrawiam
W autku ,które niedawno sprowadziłem nie ma gwintu tylko tak jak fabryka wypuszczała drc.
Czytałem wcześniej sporo o wadliwości tego rozwiązania. Jednak obecnie u mnie nie ma żadnych wycieków , więc narazie zostanie tak jak jest.
Jak wygląda kwestia sprawdzenia sprawności amorków , czy można je ~zbadać~ na standardowych "trzepakach" czy nie ?
A jak się ma sprawia serwisowania , czy aso ogarniają temat ?
pozdrawiam
Nie wiem gdzie mieszkasz, w Gdańsku ASO ogarnia DRC. Sam mam w swoim Rs6 po dwóch reanimacjach
Mają jakieś programy serwisowe tego DRC. W jednym na pewno masz wymianę jakiś zaworków, jeszcze w kolejnym wymiane czynnika itp...
Jedź do swojego ASO i popytaj - tylko sie nie zdziw jak zrobią duże oczy


Mają jakieś programy serwisowe tego DRC. W jednym na pewno masz wymianę jakiś zaworków, jeszcze w kolejnym wymiane czynnika itp...
Jedź do swojego ASO i popytaj - tylko sie nie zdziw jak zrobią duże oczy


Audi Rs3 8P
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
sądzę że k-lin tego nie ogarnie , a do gdańska nie daleko.
a jak wygląda kwestia trzepaków ? daja radę sprawdzić amorki czy inny sprzęt potrzeba ?
a jak wygląda kwestia trzepaków ? daja radę sprawdzić amorki czy inny sprzęt potrzeba ?
Ostatnio zmieniony 2013-02-17, 15:32 przez leviath, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem jak jest u Nas w kraju (słyszałem i czytałem że koszt 4 amorków oscyluje koło 10-12k).
Natomiast kilka miesięcy temu oglądałem jednego rs-a w Niemczech. Lewy przedni amortyzator był niesprawny. Udałem się z handlarzem do aso i tam stwierdzili,że koszt naprawy będzie w okolicach 1000 euro.
[ Dodano: 2013-02-17, 13:56 ]
no i jak Panowie wygląda kwestia sprawdzenia tych amorków
tak sobie gdybam , że teoretycznie można je sprawdzić na standarowej stacji obsługi pojazdów. Z tym , że trzepaki biją na daną oś,
I teraz się zastanawiam czy przypadkiem drs się nie aktywuje w momentach przemiennego bicia na lewe i prawe koło, przez co odczyt nie jest wiarygodny .
Przerabialiście może ten temat
Natomiast kilka miesięcy temu oglądałem jednego rs-a w Niemczech. Lewy przedni amortyzator był niesprawny. Udałem się z handlarzem do aso i tam stwierdzili,że koszt naprawy będzie w okolicach 1000 euro.
[ Dodano: 2013-02-17, 13:56 ]
no i jak Panowie wygląda kwestia sprawdzenia tych amorków

tak sobie gdybam , że teoretycznie można je sprawdzić na standarowej stacji obsługi pojazdów. Z tym , że trzepaki biją na daną oś,
I teraz się zastanawiam czy przypadkiem drs się nie aktywuje w momentach przemiennego bicia na lewe i prawe koło, przez co odczyt nie jest wiarygodny .
Przerabialiście może ten temat

Witam.
Jedną z pierwszych rzeczy, którą zrobiłem po zakupie było wywalenie DRC i zmiana na bilsteiny. Po wyciągnięciu DRC okazało się, że wylane są praktycznie wszystkie amortyzatory. Wymiana to koszt ok. 10.000 zł w ASO - dane sprzed 2 lat (1.800 zł sztuka plus całą masa operacji serwisowych podpartych jedyną w Polsce pompą). Bez sensu.
Rozwiązanie, na mój gust, w tych modelach wybitnie nieudane. Koledzy gdzieś pisali o akcji serwisowej w USA. W Europie firma się nigdy chyba nie przyznała do błędu w wyborze takiego systemu.
Jedną z pierwszych rzeczy, którą zrobiłem po zakupie było wywalenie DRC i zmiana na bilsteiny. Po wyciągnięciu DRC okazało się, że wylane są praktycznie wszystkie amortyzatory. Wymiana to koszt ok. 10.000 zł w ASO - dane sprzed 2 lat (1.800 zł sztuka plus całą masa operacji serwisowych podpartych jedyną w Polsce pompą). Bez sensu.
Rozwiązanie, na mój gust, w tych modelach wybitnie nieudane. Koledzy gdzieś pisali o akcji serwisowej w USA. W Europie firma się nigdy chyba nie przyznała do błędu w wyborze takiego systemu.
Pzdr,
--
Tomasz
--
Tomasz
Panowie, z uwagi na fakt że zakupiłem auto ze świeżo wymienionym zawieszeniem z ori na gwint KW, moje pytanie jest takie:
jakie są szanse że ktoś poza serwisem założy i uruchomi poprawnie seryjne amortyzatory z DRC lub posiada instrukcje serwisową jak i czym napełniać układ itd. krok po kroku...
Na szczęście pompy itd. nie zostały usunięte przy demontażu starych amortyzatorów więc jest szansa że reszta układu jest sprawna.
jakie są szanse że ktoś poza serwisem założy i uruchomi poprawnie seryjne amortyzatory z DRC lub posiada instrukcje serwisową jak i czym napełniać układ itd. krok po kroku...
Na szczęście pompy itd. nie zostały usunięte przy demontażu starych amortyzatorów więc jest szansa że reszta układu jest sprawna.
Ostatnio zmieniony 2014-06-16, 23:34 przez Tomek_RS, łącznie zmieniany 2 razy.