Audi Rs6 c5

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
leviath
Posty: 107
Rejestracja: 2012-11-28, 14:28
Lokalizacja: K-lin
Płeć:
Kontakt:

Audi Rs6 c5

Post autor: leviath »

Mam pytanko do Wszystkich którzy mieli bądź maja styczność z drc.

W autku ,które niedawno sprowadziłem nie ma gwintu tylko tak jak fabryka wypuszczała drc.
Czytałem wcześniej sporo o wadliwości tego rozwiązania. Jednak obecnie u mnie nie ma żadnych wycieków , więc narazie zostanie tak jak jest.

Jak wygląda kwestia sprawdzenia sprawności amorków , czy można je ~zbadać~ na standardowych "trzepakach" czy nie ?

A jak się ma sprawia serwisowania , czy aso ogarniają temat ?

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Nie wiem gdzie mieszkasz, w Gdańsku ASO ogarnia DRC. Sam mam w swoim Rs6 po dwóch reanimacjach ;-)

Mają jakieś programy serwisowe tego DRC. W jednym na pewno masz wymianę jakiś zaworków, jeszcze w kolejnym wymiane czynnika itp...

Jedź do swojego ASO i popytaj - tylko sie nie zdziw jak zrobią duże oczy :mrgreen: :mrgreen:
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Awatar użytkownika
leviath
Posty: 107
Rejestracja: 2012-11-28, 14:28
Lokalizacja: K-lin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: leviath »

sądzę że k-lin tego nie ogarnie , a do gdańska nie daleko.

a jak wygląda kwestia trzepaków ? daja radę sprawdzić amorki czy inny sprzęt potrzeba ?
Ostatnio zmieniony 2013-02-17, 15:32 przez leviath, łącznie zmieniany 1 raz.
Jacars4
Posty: 201
Rejestracja: 2010-02-02, 20:15
Lokalizacja: Bytów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jacars4 »

Robili mi raz w rs6 c5 i raz w rs4 b7 w serwisie w Sopocie i ogarniali bez problemu . Koszt około 600 pln.
Awatar użytkownika
leviath
Posty: 107
Rejestracja: 2012-11-28, 14:28
Lokalizacja: K-lin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: leviath »

Dzięki za informacje , napewno niebawem odwiedzę trójmiasto
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

Panowie, jak wygląda koszt tego zawieszenia w razie wymiany/koszt eksploatacyjne itd. Jak ktoś zna konkretne kwoty to poproszę. Gwint to świetna i w miarę tania alternatywa, ale ta zawiecha ma mnóstwo plusów.
Awatar użytkownika
leviath
Posty: 107
Rejestracja: 2012-11-28, 14:28
Lokalizacja: K-lin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: leviath »

Nie wiem jak jest u Nas w kraju (słyszałem i czytałem że koszt 4 amorków oscyluje koło 10-12k).
Natomiast kilka miesięcy temu oglądałem jednego rs-a w Niemczech. Lewy przedni amortyzator był niesprawny. Udałem się z handlarzem do aso i tam stwierdzili,że koszt naprawy będzie w okolicach 1000 euro.

[ Dodano: 2013-02-17, 13:56 ]
no i jak Panowie wygląda kwestia sprawdzenia tych amorków :?:

tak sobie gdybam , że teoretycznie można je sprawdzić na standarowej stacji obsługi pojazdów. Z tym , że trzepaki biją na daną oś,

I teraz się zastanawiam czy przypadkiem drs się nie aktywuje w momentach przemiennego bicia na lewe i prawe koło, przez co odczyt nie jest wiarygodny .

Przerabialiście może ten temat :?:
TSzpak
Posty: 7
Rejestracja: 2011-04-24, 20:36
Lokalizacja: Oświęcim
Płeć:
Kontakt:

Post autor: TSzpak »

Witam.

Jedną z pierwszych rzeczy, którą zrobiłem po zakupie było wywalenie DRC i zmiana na bilsteiny. Po wyciągnięciu DRC okazało się, że wylane są praktycznie wszystkie amortyzatory. Wymiana to koszt ok. 10.000 zł w ASO - dane sprzed 2 lat (1.800 zł sztuka plus całą masa operacji serwisowych podpartych jedyną w Polsce pompą). Bez sensu.
Rozwiązanie, na mój gust, w tych modelach wybitnie nieudane. Koledzy gdzieś pisali o akcji serwisowej w USA. W Europie firma się nigdy chyba nie przyznała do błędu w wyborze takiego systemu.
Pzdr,
--
Tomasz
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Mój Rs6 ma około 150 tyś przebiegu i DRC działa jak należy ;-)
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
ArchitekT
Posty: 250
Rejestracja: 2012-12-28, 14:44
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ArchitekT »

U mnie DRC tez ok, bylo robione w ASO - wyeliminowanie bolaczek. Oficjalnie w Polsce jest jedna jedna pompa do tego zawiasu, nieoficjalnie troche wiecej :-D . Przyblizony koszt wymiany 4amory i 2 pompy to okolo 18k.
Tomek_RS
Posty: 35
Rejestracja: 2013-09-09, 08:11
Lokalizacja: St-ce
Kontakt:

Post autor: Tomek_RS »

Panowie, z uwagi na fakt że zakupiłem auto ze świeżo wymienionym zawieszeniem z ori na gwint KW, moje pytanie jest takie:

jakie są szanse że ktoś poza serwisem założy i uruchomi poprawnie seryjne amortyzatory z DRC lub posiada instrukcje serwisową jak i czym napełniać układ itd. krok po kroku...

Na szczęście pompy itd. nie zostały usunięte przy demontażu starych amortyzatorów więc jest szansa że reszta układu jest sprawna.
Ostatnio zmieniony 2014-06-16, 23:34 przez Tomek_RS, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
DeVi
Posty: 33
Rejestracja: 2012-10-06, 11:40
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: DeVi »

Też zalezy jaki masz variant KW wsadzony bo mozna regulowac siłe odbicia i dobicia,moze poprzedni wlasciciel ustawił źle i dlatego jest taki beton.
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Zmien na bilsteina , ori drc bedzie kosztowac tyle co 1/3 auta
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Kolega miał w swoim rs6 bilsteina i też bardzo płakał, że twardo ;-)
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
ArchitekT
Posty: 250
Rejestracja: 2012-12-28, 14:44
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ArchitekT »

Co tam dokladnie masz za KW?
ODPOWIEDZ