Podmiana silnika audi z RS6 do S6

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Podmiana silnika audi z RS6 do S6

Post autor: prnit »

Mam pytanko czy ktoś to kiedyś robił? czy ktoś wsadzał silnik z RS6 C5 do S6? co będzie pasować a co nie? jak skrzynia? czy wiązki itd też są inne ? wiadomo że komputer też będzie do wymiany. Ktoś się w to bawił w PL? pozdrawiam
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Takie SWAPO auta pojawiały sie na allegro ale raczej były to produkcje z DE
Na forum SR chyba dawno temu był poruszany ten temat.

W tym tygodniu przyjeżdża mi RS6 C5 i bede wydzieral z niej silnik właśnie na swapa do Rzeszowa
Pomoge na tyle ile będę mógł
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

takie tematy to chyba guzior ma najlepiej ogarnięte
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Dzieki za info, tak już z Guziorem się kontaktowałem także będe u niego kombinował ale pytanie czy lepszy swap czy uturbianie. Koszty podobne a chyba jednak silnik od RS6 ma mocniejsze graty seryjnie....
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Poszukaj na rf.pl

tam opisali wszystkie V8 które uturbili i pisali który jest najlepszy do uturbienia
martin_wml
Posty: 53
Rejestracja: 2013-04-29, 22:16
Lokalizacja: wml
Płeć:
Kontakt:

Post autor: martin_wml »

prnit pisze:Dzieki za info, tak już z Guziorem się kontaktowałem także będe u niego kombinował ale pytanie czy lepszy swap czy uturbianie. Koszty podobne a chyba jednak silnik od RS6 ma mocniejsze graty seryjnie....
Myślę,że ładowanie silnika z rs6 nie ma sensu. Oprócz silnika musisz zmienić wzmocnienie czołowe,kilka chłodnic(np.wspomagania) dołozyć doloty,ic,przenieść zbiorniczek w podszybie i akumulator do bagażnika.Poza tym skrzynia biegów+sterownik.Należałoby też heble założyć większe...
Więc jak skończysz wydasz więcej niż byś kupił ori rs6,z tą różnicą,że to nigdy nie będzie rs6 i nie wyłozysz kasy na raz tylko stopniowo...Ale czy warto?
Nie sądzę.
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Pasi
Posty: 183
Rejestracja: 2013-06-25, 17:44
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pasi »

to jest uturbione 4.2 z c5. był to wolnnossak.
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

czyli DA SIĘ :lol: :lol: :lol: Pięknie się rok zapowiada ;-)
Pasi
Posty: 183
Rejestracja: 2013-06-25, 17:44
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pasi »

Panowie, w tym s4 nie jest jednostka z RSA ! to 40v 4.2 zwykłe.
pisi
Posty: 20
Rejestracja: 2011-01-11, 11:34
Lokalizacja: Zakopane
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pisi »

ale kolektor napewno ma z RS'a :D
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Czekaj masz s6 C5 i chcesz wpakowac silnik z rs6 c5 ?

Ten z rs6 ma zostac na ori automacie czy przerobiony na manual?

Jak oem tip to generalnie prawie P&P
Obrazek
martin_wml
Posty: 53
Rejestracja: 2013-04-29, 22:16
Lokalizacja: wml
Płeć:
Kontakt:

Post autor: martin_wml »

nosb pisze: Jak oem tip to generalnie prawie P&P
Tak jeśli ma skrzynię komputer skrzyni i silnika,doloty,ic,zbiorniczki,pompę abs,turbiny+wydech i gromadę innych dupereli i węży np. zbiorniczek wyrównawczyczy podstawka akumulatora do bagażnika
Czyli oprócz body rs6,hebli i karoserii musi mieć całą resztę...
Bez sensu jest taki swap.
ODPOWIEDZ