Sprzeglo RS4 - czy aby napewno?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

OK 3k
The Rice Power
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

deSigner pisze:Dlatego ja tym razem pakuję FX400, bo mam dość obaw o to czy wytrzyma czy nie. Adaś mam nadzieję że szybko mi go załatwisz, bo jak nie to zostaje mi ASO.... :-|
jak widać po S4 Nikiego i aw69 sprzęgło FX400 jest dobrym mocnym zawodnikiem ale u Ciebie będzie "na wyrost" chyba
Obrazek
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

deSigner pisze:OK 3k
Tarcza i docisk a Kolo jednomasowe?? Czy zakladasz na oryginalny dwumas?
Pytam bo na stronie jest informacja ze sprzeglo nie pasuje do oryginalnego dwumasu...
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Jak zakladac drozsze porzadnego sprzeglo, to i jednomas lekki do tego jakis.
Dwumas to kibel... sam zaluje, ze od razu nie pomyslalem o tym.
Nawet w glupim dieslu o niebo lepiej jezdzi sie na jednomasie.
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

ja bym powiedział że przede wszystkim w dieslu się lepiej jeździ bo tam są mega drgania - turbobenzyna jest pod tym względem "spokojniejsza" chociaż może 2.7 bt nie jest najlepszym przykładem bo na wolnych to każdemu terepie samochodem czy to s-ka czy allroad ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Nie mowie o drganiach, ale przenoszeniu mocy na kola. Przepinanie biegow etc... Jednomas guruje.
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

SID pisze:
deSigner pisze:Dlatego ja tym razem pakuję FX400, bo mam dość obaw o to czy wytrzyma czy nie. Adaś mam nadzieję że szybko mi go załatwisz, bo jak nie to zostaje mi ASO.... :-|
jak widać po S4 Nikiego i aw69 sprzęgło FX400 jest dobrym mocnym zawodnikiem ale u Ciebie będzie "na wyrost" chyba
Nie byłem, nie jestem i nie będę takim "zawodnikiem" jak Nik czy AW, ale jak od czasu do czasu będę chciał się ścignąć, to nie chcę się zastanawiać czy sprzęgło się przyjara tym razem czy nie. I stąd ta decyzja, ale jak będzie duży problem terminowy to zakładam ori z ASO, bo sprzęgło nie jest dla mnie tematem kluczowym....
The Rice Power
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

fx 400 jest mieksze niz seria s4 i rs4 . Pedal chodzi poprostu w szoku. Wlasnie zakladam tez do Jacka rs4 to sprzeglo. Sid co to znaczy na wyrost ? nie ogarniam ni chuja . To co lepiej zakladac ori co 2 mc zamiast raz a porzadnie ? . Zero drgan na tarczy 8 spiekow . Zakladam je u Nika i Jacka i siebie na dwumas i jakos chodzi.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Takie pytanie

Czy ten FX400 nie jest że tak powiem za lajtowy do aut takich jak Nikolas i Jacek ? pewnie w normalnej jeździe ok ale jak się zacznie mocne napierdalanie, starty z procedury itp nie będzie kłopotu ?
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

Jigsaw pisze:Takie pytanie

Czy ten FX400 nie jest że tak powiem za lajtowy do aut takich jak Nikolas i Jacek ? pewnie w normalnej jeździe ok ale jak się zacznie mocne napierdalanie, starty z procedury itp nie będzie kłopotu ?
No przecież i Nik i AW niejednokrotnie startowali i sprzęgła żyją :mrgreen:
The Rice Power
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Trochę źle się wyraziłem :-P bardziej mi chodzi o RSa Jacka tam będzie więcej mocy ( chyba oficjalnie będzie to najmocniejsze 2.7 w PL ) i nie wiem czy na styl jazdy Jacka itp itp czy aby wyda to sprzęgło ;-) ;-) czas pokarze ;-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ale na 2 juz nie postartuja chyba z tego co kojaze :) Jak kupowac tego clutchmastersa to do niego jakis dobry jednomas a to juz koszt ok 1500-2000usd :)
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Ciekawe jak się mają ceny dwu tarczy i jak działają czy jest dosłownie on-off czy jest troche ,,luzu" ;-) ,,duże" warszawskie firmy które zajmują się modami krzyczą sobie dość sporą kasę za te dwu tarcze, ciekawe czy jest opcja taniej ;-)


Adam Ty znasz rynek w USA jak tam z cenami dwu tarczy?
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

dwu tarcz lepiej kupic helixa od Jacka
koszt na organiku ok 5600 zl z kolem
na spieku czyli on - off jak daniel ok 4800 pln

Nika autem startowalem z odcinki 10 razy bez przerwy jak nagrywalem i zyje :)
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

bracus pisze:ja bym powiedział że przede wszystkim w dieslu się lepiej jeździ bo tam są mega drgania - turbobenzyna jest pod tym względem "spokojniejsza" chociaż może 2.7 bt nie jest najlepszym przykładem bo na wolnych to każdemu terepie samochodem czy to s-ka czy allroad ;-)
a i mam pytanie że tak lekko odgrzeję sprawę telepania. na wolnych obroty mi trzyma idealnie lecz auto lekko drga. co to takiego bo nie ogarniam tematu..cos się zesrało?
ODPOWIEDZ