Moderatorzy: buba , Mod-Team
skalarx
Posty: 746 Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: skalarx » 2010-10-06, 11:15
Odgrzeję temat sprzęgła RS4. Które z poniższych elementów wymienić przy wymianie sprzęgła? I czym np. dla tarczy różni się tarcza z końcówką "S" i "SX". Słyszałem że "SX" to elementy regenerowane.
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-10-06, 11:36
wymieniasz
- docisk
- lozyko
- tarcze
elementy oddajesz w celu znizki wtedy sprzeglo kosztuje 1200-1300 zl zamiast 1700
skalarx
Posty: 746 Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: skalarx » 2010-10-06, 12:10
sportmile pisze: wymieniasz
- docisk
- lozyko
- tarcze
elementy oddajesz w celu znizki wtedy sprzeglo kosztuje 1200-1300 zl zamiast 1700
to chyba nie są ceny z ASO
Inni sprzedawcy też przyjmują stare graty?
A co z S czy SX? A i jeszcze jedno. Czy dwumas jest identyczny w S4 i RS4?
JohnyBI
Posty: 122 Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: JohnyBI » 2010-10-06, 12:41
Odnośnie sprzęgła :moje robił Radzikowski trwało to troszkę długo około 2 miesięcy czekałem ale do czego dąże otóż podczas wyboru docisk i tarcza (czyli produkcji) ważną sprawą jest waga pojazdu.Moje sprzęgło po ułożeniu ślizgało się już po kilku strzałach ma A6 (418kM i 516Nm) waga 2040kg.Więc wyjmujemy i wkładamy do A4 1500kg około moc porównywalna(1.8 T)i co i się nie ślizga.
Wniosek prosty dane np.ceramik ma tyle i tyle wytrzymałości to dla mnie tylko teoria.
JohnyBI
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2010-10-06, 13:52
Ja sprzeglo + docisk + tarcze kupilem za 850PLN po dobrych znizkach poza ASO.
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-10-06, 14:09
Flyer pisze: Ja sprzeglo + docisk + tarcze kupilem za 850PLN po dobrych znizkach poza ASO.
Strzelisz parę razy z 4000 rpm to będziesz wymieniał
The Rice Power
skalarx
Posty: 746 Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: skalarx » 2010-10-06, 14:30
deSigner pisze: Flyer pisze: Ja sprzeglo + docisk + tarcze kupilem za 850PLN po dobrych znizkach poza ASO.
Strzelisz parę razy z 4000 rpm to będziesz wymieniał
za taką cenę można zmieniać
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-10-06, 17:12
850 to zamiennik a nie oryginal
skalarx
Posty: 746 Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: skalarx » 2010-10-06, 18:35
sportmile pisze: 850 to zamiennik a nie oryginal
za zamiennik dziękuję
oryginał to jakiej firmy LUK, SACHS??
nosb
Posty: 1370 Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: nosb » 2010-10-06, 19:59
O ile dobrze pamietam bylo to sprzeglo LUK
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2010-10-06, 21:22
A niby w czym rozni sie LUK z IC od LUK'a z ASO ?
Gracjan
Posty: 433 Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Gracjan » 2010-10-06, 21:23
Ceną
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2010-10-06, 21:24
Tym na pewno
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-10-06, 21:49
Dlatego ja tym razem pakuję FX400, bo mam dość obaw o to czy wytrzyma czy nie. Adaś mam nadzieję że szybko mi go załatwisz, bo jak nie to zostaje mi ASO....
The Rice Power
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2010-10-06, 23:38
Jaki koszt FX400?