Dolot - co wybrać?
Dolot - co wybrać?
Aktualnie jezdze na stozku ITG przez to, ze ori airbox z S4 nie wszedl do B6 [mniej miejsca z uwagi na dluzsze lampy]. Auto przez najblizszy czas bedzie mialo ledwie ponad 300PS [sam soft, zadnych wiekszych modow].
Rozmawialem z Rogalem i troche mi namieszal, bo stwierdzil, ze ITG to miekkie gowno i dobrze ssace sprezarki potrafia go zassac :) - ale czuje, ze k03 to troche za malo zeby tak sie moglo stac :P
Zastanawiam sie co zrobic z dolotem:
a) szukac ori airboxa z B6, ktory mialby podobna objetosc do tego z S4 ?
b) zostawic ITG, tylko regularnie go czyscic i nawilzac
c) BMC CDA [to sugeruje Rogal, ale minusem jest cena]
Mam swoj stary airbox z 2.5TDI - ale ma wyraznie mniejsza objetosc niz ten z S4.
Rozmawialem z Rogalem i troche mi namieszal, bo stwierdzil, ze ITG to miekkie gowno i dobrze ssace sprezarki potrafia go zassac :) - ale czuje, ze k03 to troche za malo zeby tak sie moglo stac :P
Zastanawiam sie co zrobic z dolotem:
a) szukac ori airboxa z B6, ktory mialby podobna objetosc do tego z S4 ?
b) zostawic ITG, tylko regularnie go czyscic i nawilzac
c) BMC CDA [to sugeruje Rogal, ale minusem jest cena]
Mam swoj stary airbox z 2.5TDI - ale ma wyraznie mniejsza objetosc niz ten z S4.
jak się nie chcesz bawić i jak to ma być rozwiązanie tymczasowe to załóż airboxa z 2.5 tdi i kup wkładkę na wymiar bawełnianą z jakiejś simoty (chinol ale daje rade) i przepływ wyjdzie taki sam jak na ori airboxie a koszty znikome tyle tylko że to rozwiązanie na chwilę jak będziesz chciał coś pomodzić to się nie sprawdzi - ale na zimę w sam raz
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Re: Dolot - co wybrać?
Flyer pisze:Aktualnie jezdze na stozku ITG przez to, ze ori airbox z S4 nie wszedl do B6 [mniej miejsca z uwagi na dluzsze lampy]. Auto przez najblizszy czas bedzie mialo ledwie ponad 300PS [sam soft, zadnych wiekszych modow].
Rozmawialem z Rogalem i troche mi namieszal, bo stwierdzil, ze ITG to miekkie gowno i dobrze ssace sprezarki potrafia go zassac :) - ale czuje, ze k03 to troche za malo zeby tak sie moglo stac :P
Zastanawiam sie co zrobic z dolotem:
a) szukac ori airboxa z B6, ktory mialby podobna objetosc do tego z S4 ?
b) zostawic ITG, tylko regularnie go czyscic i nawilzac
c) BMC CDA [to sugeruje Rogal, ale minusem jest cena]
Mam swoj stary airbox z 2.5TDI - ale ma wyraznie mniejsza objetosc niz ten z S4.
A opcja C ale z tej tańszej wersji BMC DIA ?? one są takie same tylko w obudowie z plastiku i dzięki temu jest lepsza cena.
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
jak bedziesz go kąpał co pare tysiecy km i pryskał olejkiem JDR-2 :Flyer pisze:Dzieki bardzo Panowie, o to mi chodzilo
ITG nie bedzie mi puszczac syfu w silnik? Przeplywka nie zrobi papa [Hitachi] ?
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=1589
to nic sie nie bedzie dziać , w AEB zrobiłem 30.000 na ITG i dziadowska przepływka Boscha wytrzymała
przepływka ma w AGB chyba 89mm wiec pasuje ten :Flyer pisze:A wiekszy jest sens? Bedzie wtedy wiecej powietrza w filtrze, na zapas
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=986
niby do 480KM wiec powinien starczyć , on juz wygląda jak wiadro
moskal jest identyczna jak w AEB, 70mm, sam bylem w szokumoskal pisze:przepływka ma w AGB chyba 89mm wiec pasuje ten :Flyer pisze:A wiekszy jest sens? Bedzie wtedy wiecej powietrza w filtrze, na zapas
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=986
niby do 480KM wiec powinien starczyć , on juz wygląda jak wiadro
nosb mi chyba gadał ze 89mmbuba pisze:moskal jest identyczna jak w AEB, 70mm, sam bylem w szokumoskal pisze:przepływka ma w AGB chyba 89mm wiec pasuje ten :Flyer pisze:A wiekszy jest sens? Bedzie wtedy wiecej powietrza w filtrze, na zapas
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=986
niby do 480KM wiec powinien starczyć , on juz wygląda jak wiadro

