[AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy - rozwiązany

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

[AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy - rozwiązany

Post autor: gustav »

Witam.

Pacjent to AGB po mocnym programie na blisko 400 PS i 560Nm.

Auto ma IC'ki i turbosprężarki od RS'a.

Wymienione w aucie:

-N75
-Nowa przepływka
-Nowe turbosprężarki
-kompletny rozrząd
-komplet świec zapłonowych na rs'owe.
- Stalowe DV'ki
- wymienione 2 z 6 cewek - przyjadą pewnie jutro.

Auto pomimo nowych częsci dalej nie jedzie powyżej 3500rpm.

co ciekawe przy 3000 rpm generuje już ponad 480Nm.

Turbosprężarki trzymają ciśnienie 1.3 bar'.

Wydajnośc przepływomierza przy obciążeniu 6000rpm sięga ponad 215g/ cykl

W czym problem ?

Czy program w tym aucie się wysypał ?

z błędó sypie tylko EVAP - on chyba nic wspólnego nie ma z tymi spadkami mocy.
Ostatnio zmieniony 2014-06-07, 15:06 przez gustav, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Logi, co innego mozna powiedziec?
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Które grupy zalogować ? Które grupy odpowiadają za sprawdzenia zapłonu i rozrządu ?

Dodam że nie mam podglądu wypadania zapłonu dla grupy 15 i 16. Nie mam także podglądu temperatury gazów spalinowych.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Zaplon to 22 23 24 z tego co pamietam
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

a wtryski i pompa zmieniona względem serii? bo nie jest napisane :) chodź wydaję się oczywistą oczywistością :P
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

I tu niestety zonk. Dowiedziałem się iż auto ma seryjne wtryski i pompę.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

to dziwne ze to ktoś dał rady to wystroić na 400KM na ori wtryskach i pompie
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Auto było robione w Sportmile
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

gustav pisze:I tu niestety zonk. Dowiedziałem się iż auto ma seryjne wtryski i pompę.
Powiedz że to żart :mrgreen: :shock: no to graty wyniku i masz rozwiązanie swojego problemu :)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Auto przed awarią jeździło dobrze. Rok temu zimą wypluło na vagu 560 NM. Mogą to być wtryskiwacze ? lub pompa paliwa ?
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

na vagu?
aro51
Posty: 82
Rejestracja: 2013-05-24, 07:08
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aro51 »

Jesli wtryski i pompa zapidalaly na 101% mozliwosci to zdecydowanie mogly wyzionac ducha.
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

buba pisze:na vagu?
Tak buba na VAGu... ECU robi sobie kalkulacje i pokazuje moment wymagany i aktualny...
ile to ma wspólnego z rzczywistością to nie wiem ;-)

tutaj przykład :

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -Group-120
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

aro51 pisze:Jesli wtryski i pompa zapidalaly na 101% mozliwosci to zdecydowanie mogly wyzionac ducha.
I to może być przyczyną braku mocy od 3500 rpm ?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Wrzuć wykres po sofcie
ODPOWIEDZ