Wspomaganie w AGB

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

Tez mam problem ze wspomaganiem.
Magiel swiezo po regeneracji (podobno najlepsza firma na pomorzu).
Pompa przekladana z innego auta i dalej to samo.
Na postoju,czy wolnym skrecie szybko zanika wspomagania i odczucie,ze na zmiane jest wspomaganie i go nie ma.
Pompa czy cos z maglem?
Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 51
Rejestracja: 2011-11-10, 09:40
Lokalizacja: NKE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Murzyn »

a ma/miał servotronic ?(bo nie wiem czy w a4 b6 występowały) jak tak to w maglu jest czujnik który czesto potrafi świrować i powodować dziwne działanie układu kierowniczego mimo nowej pompy i magla.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Bieniek pisze:Tez mam problem ze wspomaganiem.
Magiel swiezo po regeneracji (podobno najlepsza firma na pomorzu).
Pompa przekladana z innego auta i dalej to samo.
Na postoju,czy wolnym skrecie szybko zanika wspomagania i odczucie,ze na zmiane jest wspomaganie i go nie ma.
Pompa czy cos z maglem?
na zimnym silniku swiezo po odpaleniu tez kiepsko chodzi?
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

Przeplukalem dzisiaj układ i zapałem nowy płyn. Nie mineralny jak zalecają tylko syntetyczny i narazie jest super. Wymienię jeszcze raz po weekendzie i bede obserwował.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Napisz mi jeszcze, czy jak miales problem z wspomaganiem, to na zimnym bylo spoko, a na rozgrzanym slabo? Bo nie wiem :)

Ja po rozgrzaniu czesciowo trace wspomaganie... nie jest zle, ale na zimnym chodzi duuzo lepiej.
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

Za bardzo nie zwrocilem uwagi,ale chyba na zimnym bylo zawsze ok.

[ Dodano: 2013-10-26, 02:41 ]
Znajomy z warszysztatu ze 3 lata temu zalal ten syntetyk i zauwazylem, duza poprawe dzialania.
Od tamtej pory tylko to wszystkim leje.
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Ta to bolaczka wszystkich esek bo temp wysoka... Ja mam zalany chyba mineral i dziala swietnie... Zero problemow.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Bieniek pisze:Za bardzo nie zwrocilem uwagi,ale chyba na zimnym bylo zawsze ok.

[ Dodano: 2013-10-26, 02:41 ]
Znajomy z warszysztatu ze 3 lata temu zalal ten syntetyk i zauwazylem, duza poprawe dzialania.
Od tamtej pory tylko to wszystkim leje.
To daj jeszcze konkretnie znac co to za plyn jest (firma), to i ja wyprobuje.
Pamietam, ze kiedys z Nosbem zalalalismy do mnie zwykle STP z Orlenu do ukladow hydraulicznych i bylo lepiej niz na OEM Febi.
Awatar użytkownika
cys
Posty: 157
Rejestracja: 2013-02-13, 07:00
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cys »

U mnie też na zimnym jest ok, jak się silnik zagrzeje to troszke kuleje, ale tragedi nie ma.
Winna jest tem płynu?
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

Flyer pisze:
Bieniek pisze:Za bardzo nie zwrocilem uwagi,ale chyba na zimnym bylo zawsze ok.

[ Dodano: 2013-10-26, 02:41 ]
Znajomy z warszysztatu ze 3 lata temu zalal ten syntetyk i zauwazylem, duza poprawe dzialania.
Od tamtej pory tylko to wszystkim leje.
To daj jeszcze konkretnie znac co to za plyn jest (firma), to i ja wyprobuje.
Pamietam, ze kiedys z Nosbem zalalalismy do mnie zwykle STP z Orlenu do ukladow hydraulicznych i bylo lepiej niz na OEM Febi.
Bo FEBI to jakas mega porazka..

W 1.8t pompa po tym plynie wyla jak powalona, przeplukalem i zalalem HIPOL i jak reka odjal...
teraz w v6 tez mam HIPOL i jest git.
Dodam, ze nie tylko ja mialem problemy z FEBI.
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

A ja ganiam na czerwonym mobilu ATF 220 i nie ma żadnych problemów :-)
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Powiem tak jako ze sporo z tych aut z problemami to auta ktore skladalem : ja leje zielony febi bo taki niby leje fabryka . wole zalac oem plyn niz zeby mi ktos potem pier%olil ze zalalem czerwony ( mimo ze z doswiadczenia tez na autach na czerwonym atf -tez mineralny jak febi , wspomaganie dziala wdg mnie lepiej ) . Wiecie potem zajrzy jakis "spec" i napie%doli ze czerowny a powinien byc zielony , pewnie dlatego cos nie dziala i bedzie suszenie łba ze zalalem czerwony i zjebala sie przez to maglownica czy pompa . W dupie mam dla spokoju leje zielen , jak ktos sobie zyczy wleje czerwony albo inny szit.

Raz juz przyjechal ziomek ze swoim 1,8t : uszczelka glowicy do roboty niby, moze to przez to ze ma zielony plyn w chlodnicy a nie czerwony , ogrzewania nie ma , nagadali mu jacys ze to na bank uszczelka albo ze chu^%owa pompe wody mu wstawilem przy rozrzadzie i nie pompuje blabla kur%a bla . Zaraz po tym jak odebral auto odemnie zakladal gaz i kutasy nie odpowietrzyli auta jak nalezy " bo audi sie samo odpowietrza" :shock: łba nasuszyl ze pompa , ze uszczelka zdechla a wystarczylo odpowietrzyc :-x

I tak to dziala z tym wszystkim ... Kazdy sobie jakos wytlumaczy i na kogos zgoni a to po prostu nie sa nowe auta i czesci i tak czy siak cos nie bedzie pracowalo jak trzeba.

Bieniek poskladalem auto aro51 , zalalem plyn , pompa chwile pojeczala , wspomaganie ok , pompa ucichla totalnie cisza , wspomagania ZERO . i badz madry ? :) Leje rano czerwony atf i jak wspomaganie bedzie normalnie to bylo to ostatnie auto ktore zalewalem tym zielonym szajsem.
Obrazek
ODPOWIEDZ