A8 by FOSS

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
FOSS
Posty: 212
Rejestracja: 2010-05-26, 13:39
Lokalizacja: WPR
Płeć:
Kontakt:

A8 by FOSS

Post autor: FOSS »

Żeby urozmaicić trochę ten dział i długą listę S4 i RS4 postanowiłem wrzucić też kilka słów o swoich czterech kółkach.
Obiektem jest Audi A8 z modelu D3 z silnikiem 4.2V8
Auto przeszło kilka modyfikacji i serią już nie jest więc raczej nie będzie wstydu że wylądowało w dziale Projekty :-P




Seria ↓↓↓

Obrazek . Obrazek






:arrow: Szyby
Etapów było kilka bo jak kupiłem auto to wszystkie szyby tylne były dodatkowo przyciemnione dosyć ciemną folią a przednie zostały fabryczne.
Najpierw przyciemniłem trochę przód a jakiś czas później z szyb tylnych drzwi zdjąłem czarną folię i założyłem jaśniejszą, identyczną jak z przodu żeby cały bok prezentował się w jednym odcieniu.
Finalnie planuję jeszcze zmienić przednią szybę na podgrzewaną bo "pakiet zimowy" mam w miarę ładny (4-strefowy klimatronik, grzane fotele przód i tył, grzana tylna szyba, webasto, grzana kierownica) ale przednia szyba grzana na razie nie jest ;-)

Obrazek . Obrazek



:arrow: Wydech
Tu również etapów było kilka.
Na początek z auta wyleciały fabryczne tłumiki końcowe a w ich miejsce zagościły tłumiki z podwójnymi owalnymi końcówkami. W projekcie tym wzorowałem się trochę na widzianej gdzieś w necie białej S8 D3 Mariani przy czym u mnie jest jednak trochę inaczej, zgodnie z moim pomysłem i jest to w pewnym sensie mój własny projekt - wydechu identycznego do mojego nie kupicie z żadnego katalogu bo tak jak tłumiki tak również i końcówki to ręczna robota firmy EL-TEC konkretnie pod moje auto... podcięcia i fazowanie końcówek robione ręcznie pod auto a zderzak docinany do wydechu. Drugi taki wydech zrobiłem jeszcze u jednego kolegi w innym D3 ale "klon" robiony był praktycznie poprzez kopiowanie mojego bo nikt nie robił do tego żadnej dokumentacji.

Obrazek . Obrazek

Jak sam zauważyłem i zwrócono mi na to też uwagę nowy wydech prezentował się dobrze ale nie koniecznie cały lśniący i błyszczący więc szybko dokonałem niezbędnych poprawek malując wnętrza końcówek oraz całe tłumiki w czarny mattttt :lol:

Obrazek . Obrazek

Jakiś czas później dźwięk wydechu trochę mi się znudził więc ponownie wybrałem się do firmy EL-TEC. Wzorując się tym razem na oryginalnym wydechu z S8 D3 wywaliłem fabryczny tłumik środkowy i wstawiłem w jego miejsce dwa małe tłumiki przelotowe.
Zrobiło się fajnie i bardziej agresywnie i tak pojeździłem może ze 2 tygodnie.

Jak się później okazało środkowe tłumiki były jednak trochę nie takie jakie sobie wymarzyłem więc auto znowu trafiło na warsztat z zaleceniem następnych przeróbek. Środkowe tłumiki przelotowe zamieniłem na ciut większe a przy okazji przedłubałem fabrycznego X-pipe'a również wzorując się na S8 D3.
Jak dla mnie jest bosko... teraz osiągnąłem prawie dokładnie to co chciałem... zestawu audio rzadko używam :lol:

W tym miejscu właściwie mógłbym już zakończyć ale przyroda nie lubi stać w miejscu więc jak sądzę ciąg dalszy nastąpi - mam już pomysł co i jak zrobić żeby szczęki opadały więc pewnikiem w nowy sezon letni wjadę już z nowym dźwiękiem wydechu :mrgreen:



:arrow: Zawias - niżej i szerzej
Oczywiście duże koła ładniej się komponują jak auto stoi bliżej ziemi w związku z czym moje D3 dosyć szybko zaczęło wędrować w dół. Poziomów obniżenia było u mnie kilka bo jak to stare indiańskie przysłowie mówi "apetyt rośnie w miarę jedzenia" - co jakiś czas trochę niżej aż do poziomu na jakim jest teraz. Jest niżej i trochę bardziej twardo ale fabrycznie mam u siebie zawieszenie sportowe więc swoista twardość jest tu czymś całkiem naturalnym.
Modyfikacja jak do tej pory nie wpłynęła raczej w żaden negatywny sposób na funkcjonowanie zawieszenia i wszystkie funkcje fabrycznej pneumatyki dostępne z poziomu MMI czy VCDS pozostały bez zmian - obeszło się bez żadnych dziwnych usterek i nie generuje mi to jakichś dziwnych błędów w sterowniku czy na FIS 8-)
Dodatkowym modem idącym równolegle z obniżaniem było także poszerzanie. Nie zliczę tutaj ile kompletów dystansów przerobiłem ale wiedzą to ci którzy ode mnie je potem kupowali... 5mm, 15mm, 17mm, 20mm, 25mm, 30mm... przelotowe, przykręcane... - efekt finalny tych zabaw jak poniżej :mrgreen:

Obrazek . Obrazek
Obrazek . Obrazek
Obrazek . Obrazek
Obrazek . Obrazek
Obrazek . Obrazek




:arrow: Oświetlenie
Seria serią a mod modem ale A8 jest na tyle ładnym autem (moim zdaniem) że ciężko coś w nim jeszcze poprawić tak aby nie popsuć... i takie właśnie dylematy miałem ze światłami do jazdy dziennej których auto w serii niestety nie posiadało. Zaraz po zakupie miałem chęć na przeróbkę przednich reflektorów i wstawienie w nie diód LED prosto z lamp modeli po-liftowych. Niestety po rozpoznaniu tematu okazało się, że same panele diodowe są praktycznie nie dostępne a poza tym w PL nie ma mądrego który podjąłby się rozłożenia lamp z D3 (rozklejenia) bez ich uszkadzania i po przeróbkach ponownego sklejenia.
Na założenie pasków LED i cięcie zderzaka lub chociażby kratek nigdy się nie zdecydowałem więc na początek, aby zaspokoić chociaż odrobinę swoich potrzeb, przekodowałem auto tak aby funkcję świateł dziennych realizowały światła przeciwmgielne.... niedługo później dla poprawienia efektu wizualnego halogeny otrzymały żarniki xenonowe.

Obrazek . Obrazek
Obrazek

Tak pojeździłem kilka miesięcy aż nagle pojawił się kolega Artur który rzekł, że podejmie się rozklejenia moich lamp i wstawienia w nie diód LED wzorem po-lifta. Aby nie iść w ciemno na początek dostałem próbkę jego roboty a później już sam czynnie uczestniczyłem w tej modyfikacji próbując dopasować sterowanie lampą pod fabryczną elektrykę auta.
Efekt końcowy tak od strony wizualnej jak i funkcjonalnej zaspokoił w pełni moje oczekiwania - mam w dalszym ciągu swoje przed-liftowe lampy ale już z diodowym panelem LED pełniącym funkcję zarówno świateł dziennych jak i pozycyjnych i współpracujące z fabrycznym czujnikiem zmierzchu. Dodatkowo lampy zostały gruntownie odnowione... całe wyczyszczone w środku i na zewnątrz i soczewka od xenonu wyczyszczona i napawany na nowo jej odbłyśnik - jazda stała się przyjemniejsza :lol:
Jako dodatek, mała wisienka na torcie, doszła zmiana całego oświetlenia wnętrza na diody LED - żółte lampki do lamusa :mrgreen:

Obrazek . Obrazek
Obrazek . Obrazek
Obrazek


:arrow: Hamulce
Jak wielu użytkowników A8/S8 zauważyło nasze seryjne hamulce dobre są ale do w miarę spokojnej jazdy - niestety przy dynamicznej jeździe i nie daj boże kilkukrotnym autostradowym hamowaniu z prędkości 200+ do jakichś 120km/h hamulce puchną, tarcze się krzywią, płyn gotuje a klocki spiekają :evil:
Ponieważ lubię od czasu do czasu pojeździć trochę szybciej więc padł pomysł na zmotanie jakichś lepszych hamulców.
Na pierwszy ogień poszedł przód - po 3 miesiącach czatowania na Alledrogo wyhaczyłem oryginalne zaciski od S8 D3.
Stan okazał się bardzo dobry więc po rozpakowaniu paczki zdmuchnąłem tylko kurz z lakieru i założyłem na auto ;-)

Projekt modyfikacji zakładał oczywiście zmianę także tyłu więc za to również się zabrałem i niestety... zatrzymałem się na głupich jarzmach tylnych zacisków które nowe w ASO kosztują tak jak kosztują a na Alledrogo w używce okazały się praktycznie nie do zdobycia. Po zgłębieniu tematu okazało się, że ich producentem jest TRW więc zgapiłem ich numery i zamówiłem takowe u jednego kolegi - niestety po kilku długich tygodniach oczekiwania okazało się, że nie są dostępne i nikt nie wie czy i kiedy to się zmieni. Z tematem dotarłem praktycznie do samego TRW i okazało się, że już tego nie produkują i nie mają takich na sprzedaż wogóle. Ponieważ SID również nie miał niczego na składzie więc pozostało mi przeprosić się z ASO i kupić u nich. Kilka dni oczekiwania i komplet gratów wreszcie zagościł u mnie w garażu a ponieważ niecierpliwy byłem strasznie więc jeszcze tego samego wieczora wrzuciłem je na samochód.
Efekt finalny to kompletny zestaw z S8 D3 czyli tarcze przód 385mm i tył 335mm :mrgreen:

Obrazek
Obrazek . Obrazek
Obrazek . Obrazek

Nie wiem czy cokolwiek jeszcze lepszego odczuję ale plan na dłubanie jeszcze się nie skończył - na zimę pewnie mi się to nie przyda ale na wiosnę zmienię jeszcze przewody hamulcowe na te w stalowym oplocie ;-)




:arrow: Elektryka/Elektronika i inne takie
Co do silnika to pewnie zawiodę wielu ale na tą chwilę wciąż jest seria. Pomysłów było kilka ale ponieważ moje A8 to wciąż wygodna limuzyna a moc na tą masę jest w miarę wystarczająca więc na większe mody zapału wciąż brak - na tą chwilę pozbyłem się tylko kagańca żeby mnie jakieś inne auta nie łapały na autostradzie kiedy tego nie chcę ;-)
Z rzeczy różnych które zrobiłem to także update softu w MMI dzięki czemu mogłem zakosztować kilku innych rzeczy z nim związanych jak np. graficzny parktronic czy navi 3D.
W zakresie elektryki/elektroniki dłubnąłem jeszcze kilka innych rzeczy ale o niektórych raczej nie będę się zbytnio rozpisywał :-P




Noi cóż... jak już pisałem gdzieś powyżej przyroda nie lubi stać w miejscu więc jeśli auta nie zmienię to pewnikiem zmienię coś jeszcze w tym które mam obecnie :lol:
Ostatnio zmieniony 2013-10-16, 00:21 przez FOSS, łącznie zmieniany 4 razy.
FOSS motorsport ... pl/de
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Bardzo ladna sztuka.Widze ze czesc zdjec robiona w Ursusie na zakładach?I chyba widywalem Cie i Twoje poprzednie D2 czasem na ulicach Ursusa.
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Tak leciałem w dół tematu i modliłem się, żeby jedną z modyfikacji nie była zmiana przodu na "duży ryj" :)

Autko fajne, ale ten wydech średnio mi się podoba.
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

kur.. tyle tego napisałeś że nawet nie wiem jak się odnieść do tego tematu :).

Mam identyczny wóz (powiedzmy identyczny :D )

Więc tak: u mnie tak samo było z wydechem tylko że ja zamówiłem kompletny wydech od Hofele (1800e :/ i też po 2 rurki z każdej strony drze morde jak nowa RS6) bo przed tym miałem końcowe MTM-esoskie jak to nie którzy pisali.

Wnętrze też dostło ledowe podświetlenia z czego jestem bardzo zadowolony :).

Jeśli chodzi o światła dzienne zamierzam tz szukam magika który mi w lampy paski ledowe wklei ale coś cięzko mi to idzie ... :/

w doł schodzić nie zamierzam bo teren polski w jakim się poruszam na to nie pozwala (opcja dynamic według mnie dobrze wyglada).

Co do dystansów boje się o quattro, naczytałem się że właśnie w D3 komp potrafi szaleć (temat do obczajenia)

Fele mam identyczne + wczoraj kupiłem coś takiego na lato http://allegro.pl/alufelgi-19-plus-opon ... 60117.html

Co do hamulców kurde ja nie widzę problemu (ale mam jeszcze kaganiec więc może dlatego :P ).

Ja zamierzam dodać jeszcze lustra w chromie (tz szukam luster od S8 i na przekładkę).

Szyb na razie nie chę przyciemniać ponieważ mam rude skóry i niech wszyscy podziwiaja (taki uraz po zielonych skórach z A6).


Ps: masz racje D3 to takie piękne auto że aż strach za coś się zabierać żeby nie spier... :).

Co do dużego grila to ja chyba kupie kita z hoffele na wiosne ale to na razie są takie przemyślenia przy % :).

Bede pisał na PRIV odnośnie MMI ;)


Gratuluje autka :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

jest wypaśnie ! serca włożone, tylko teraz pytanie co dalej bo już wszystko zmienione 8-)

ps: jak to nie miałem nic ? ceramika leżała, leżała i wreszcie poszła do M5 (dziwne by z S8 montować do M5 BMW)
Obrazek
Awatar użytkownika
FOSS
Posty: 212
Rejestracja: 2010-05-26, 13:39
Lokalizacja: WPR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: FOSS »

luk448 pisze:Bardzo ladna sztuka.Widze ze czesc zdjec robiona w Ursusie na zakładach?I chyba widywalem Cie i Twoje poprzednie D2 czasem na ulicach Ursusa.
A i owszem, mogłeś widywać bo mieszkam gdzieś tu w okolicach. Noi kilka lat temu miałem srebrne A8 D2 na tych samych 20-tkach a później dokupiłem do pary jeszcze czarne S8 D2 również na identycznych 20-tkach :lol:
Szupryk pisze:Tak leciałem w dół tematu i modliłem się, żeby jedną z modyfikacji nie była zmiana przodu na "duży ryj" :)
Jak kupowałem auto to szukałem właśnie na małym grillu - takie mi się wtedy podobało.
Przyznam się szczerze, że po kilku latach gust mi się zmienił i teraz podobają mi się te na "single frame".
Na wiosnę tego roku miałem kilka fantazyjnych pomysłów typu koła 22" i właśnie duży grill ale na szczęście zanim rzuciłem kasą to ochłonąłem i oba pomysły odłożyłem "na półkę".

No chyba, że trafię jakiegoś "jelenia" na drodze to już przód pójdzie na duży grill... ale nie celuję specjalnie bo żal mi auta :-P
Szupryk pisze:Autko fajne, ale ten wydech średnio mi się podoba.
Wierz mi, jak zobaczysz na żywo to możesz zmienić zdanie... i po wyglądzie i po brzmieniu.
Zresztą jest na to szansa bo kiedyś odwiedzałem was na Trójmiejskich spotach i jeszcze pewnie wpadnę w odwiedziny bo za kilkoma pijackimi mordami już się trochę stęskniłem :lol:
O ile dobrze kojarzę miałeś wtedy białe TTRS.... no chyba, że się mylę ;-)
Bucik pisze:kur.. tyle tego napisałeś że nawet nie wiem jak się odnieść do tego tematu :).

Mam identyczny wóz (powiedzmy identyczny :D )
Kojarzę kolego, kojarzę od nas z "ósemek" ;-)
Bucik pisze:Więc tak: u mnie tak samo było z wydechem tylko że ja zamówiłem kompletny wydech od Hofele (1800e :/ i też po 2 rurki z każdej strony drze morde jak nowa RS6) bo przed tym miałem końcowe MTM-esoskie jak to nie którzy pisali.
No ja chciałem coś oryginalnego więc wymyśliłem, zaniosłem zdjęcie Wojtkowi z EL-TEC i powiedziałem: "Takie chcę... ale po mojemu... tu ma być owal, tam prosto, tu podcięcię a tam skos... i ma brzmieć." Przy okazji nie chciałem wywalać 2k€ na wydech z MTM co zresztą przy moim projekcie jest śmieszne bo całość wyniosła mnie praktycznie tyle samo :lol:
Bucik pisze:Jeśli chodzi o światła dzienne zamierzam tz szukam magika który mi w lampy paski ledowe wklei ale coś cięzko mi to idzie ... :/
No to dawaj do mnie na PW albo po prostu dzwoń 6.0.0.6.6.1.6.6.0. - pogadamy, powiem co zdziałał Artur u mnie, jakie są możliwości i jaka kasa ;-)

Ale pasków led a'la A6C6 to nie polecam... moim zdaniem w A8 słabo się prezentują.
Bucik pisze:w doł schodzić nie zamierzam bo teren polski w jakim się poruszam na to nie pozwala (opcja dynamic według mnie dobrze wyglada).
Zależy jakie masz zawieszenie - jak kupowałem to chciałem mieć zawias sportowy ale dzisiaj, z całą swoją wiedzą o tym aucie, bez wahania wybrałbym komfortowe.

Przy komfortowym taka gleba jak u mnie nie utrudnia jakoś szczególnie codziennej jazdy bo na "comfort" będzie wyżej.
U mnie niestety (teraz gadam "niestety") jest zawias sportowy więc taką glebę mam na codzień i przyznaję, że gdyby nie pneumatyka i możliwość podniesienia się na "lift" to było by sporo uliczek przez które nie dałbym rady przejechać wogóle :-x
Bucik pisze:Co do dystansów boje się o quattro, naczytałem się że właśnie w D3 komp potrafi szaleć (temat do obczajenia)
Plotki. Nic mi się nie dzieje a przerobiłem kilka różnych rozmiarów w zależności od rozmiaru kół i opon a dystanse mam non-stop zarówno na letnich jak i na zimowych kołach.
Wg. mnie pełna geometria po obniżeniu i poszerzeniu powinna wystarczyć.
Bucik pisze:Co do hamulców kurde ja nie widzę problemu (ale mam jeszcze kaganiec więc może dlatego :P ).
No ja już kilka razy na autostradzie poznałem efekt faddingu a jak po kilku "szybkich" przelotach po A2 od Wa-wy do granicy pojawiło się bicie na kierownicy to motanie hebli stanęło na samej górze listy "to do".

Powiem ci że na tym zestawie od S8 czuję wyraźnie poprawę... nie zacząłem jeździć szybciej ale mam wrażenie że teraz mogę hamować trochę później a hamowanie przebiega sprawniej. Ciekawe czy poczuję jakąś poprawę po montażu przewodów w oplocie ;-)
Bucik pisze:Bede pisał na PRIV odnośnie MMI ;)
No problemo, tutaj albo na "ósemkach" ;-)
SID pisze:jest wypaśnie ! serca włożone, tylko teraz pytanie co dalej bo już wszystko zmienione 8-)
Ojjj, ja cię proszę, nie prowokuj :lol:

Na tą chwilę pozostała mi chyba tylko "kosmetyka"...
Jak kupowałem auto to szukałem przede wszystkim konkretnego stanu i wyposażenia, rocznik i cena stały na drugim planie. Kupując wydawało mi się, że jest naprawdę FULL ale po czasie okazało się, że paru detali jednak brakuje...
- podgrzewana przednia szyba (nie mam ale u jednego kolegi już została taka zmotana więc szlak jest przetarty)
- dociąganie drzwi (wiem, bajer taki ale podoba mi się więc pewnie kiedyś dołożę)
- oświetlenie wnętrza ambiente (też gadżet ale w nocy podoba mi się ten "statek kosmiczny" a z tym ambiente jest jeszcze lepiej)
- tuner DVB-T (mam fabryczne TV analogowe ale w PL to już właściwie nie działa; mam też fabryczne TV cyfrowe ale niestety w PL mamy inny standard dekodowania niż u naszych zachodnich sąsiadów więc u nas poprawnie nie działa)
... i to już chyba wszystko :-P


No chyba że fantazja mnie poniesie po całości to miałem jeszcze kilka szatańskich pomysłów.....

Jak miałem S8 D2 to bawiłem się w podnoszenie mocy ale że z wolnossącego 4.2V8 nic rzucającego na kolana wykrzesać się nie da to dosyć szybko powstał plan na przerzutkę motoru ze skrzynią z RS6 C5 i zrobienie sobie swoistego RS8. Byłem o włos i po Nowym Roku miałem już kupować dawcę organów w postaci pięknej jeżdżącej RS6 C5 ale niestety pamiętnego Sylwestra rozbiłem swoje S8 i o mały włos sam nie stałem się dawcą organów (a raczej narządów) :-x
Wypadek uspokoił moje zapędy i po zakupie D3-ki nie gonię tak bardzo za mocą.... ale.... niedawno usłyszałem, że ktoś pomyślnie wrzucił do D3 motorownię z RS6 C6 czyli 5.0V10BiT..... chodziło mi to po głowie ale bronię się przed nim jak mogę ;-)
SID pisze:ps: jak to nie miałem nic ? ceramika leżała, leżała i wreszcie poszła do M5 (dziwne by z S8 montować do M5 BMW)
nie nie, wielkie dzięki SID ale ceramiki to ja raczej jeszcze nie potrzebuję.... jakbym kiedyś zgłupiał (lub zmądrzał, jak kto woli) i wrzucił w tą budę 5.0V10BiT to ceramika będzie pewnie przydatna ale na razie tradycyjne heble będą raczej wystarczające :lol:
FOSS motorsport ... pl/de
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

TTRS nigdy nie miałem ;-)
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Quattron
Posty: 2
Rejestracja: 2013-10-01, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Quattron »

Siemasz FOSS, fajne autko. Duzo spasu i fajna dbalosc o detale :) Czy to dokladnie to auto, ktorym jadac na zlot do Kronach w 2010 szukalismy stacji z duzym zapasem LPG w jakiejs miescinie w Niemczech ?:D Pozdro
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Bajka. D3 jest piękne :!:
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

buba pisze:Bajka. D3 jest piękne :!:
ano, byle bez duzego grilla ;)
ArchitekT
Posty: 250
Rejestracja: 2012-12-28, 14:44
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ArchitekT »

Fajna wygodna furka i zrobiona z pomyslem.
Awatar użytkownika
FOSS
Posty: 212
Rejestracja: 2010-05-26, 13:39
Lokalizacja: WPR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: FOSS »

Szupryk pisze:TTRS nigdy nie miałem ;-)
aaaa to sorawa, pomyliłem z innym kolegą ;-)
Quattron pisze:Siemasz FOSS, fajne autko. Duzo spasu i fajna dbalosc o detale :) Czy to dokladnie to auto, ktorym jadac na zlot do Kronach w 2010 szukalismy stacji z duzym zapasem LPG w jakiejs miescinie w Niemczech ? :D Pozdro
nie nie, wtedy śmigałem jeszcze S8 D2... o tym ↓↓↓

Obrazek

To był wyjątkowy egzemplarz... ostatni z ostatnich, produkcja 2002, modelowy 2003..... niestety rozbiłem w drobny mak :evil:
quadysz pisze:... byle bez duzego grilla ;)
Kurcze, widzę że sporo osób gustuje w A8 na tym małym grillu :->
FOSS motorsport ... pl/de
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Oj ładne to d2 ładne ... Pokaż jak skończyło :-/
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Pasi
Posty: 183
Rejestracja: 2013-06-25, 17:44
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pasi »

Mały Grill przypomina prawdziwe początkowe Audi.

d3 na małym griluu ma to coś i tego sie nie da opisać.

s8ka Piękna szkoda że poszła w mak :(
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

Ja jeśli mam być szczery to kupiłem D3 z małym grilem bo po prostu wszystkie jakie oglądałem z dużym ryjem były ulepione + duze koszta w doprowadzenia auta do stanu dobrego nie mówiąc juz o perfekcyjnym. Jak bym miał dodatkowo z 10-15 koła więcej kupił bym na dużym grilu, bo po prostu auto młodziej wygląda. Audi przed liftem (mały gril) jest szersze przynajmniej sprawia takie wrażenie i to akurat mega + ale do lansu na miescie +10pkt dla dużego grila :).

Postanowiłem coś upolować na wiosę i zrobić przód na polift ;)
ODPOWIEDZ