Trzymanie serii w S4 B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Ja kiedyś hamowałem swoje auto jeszcze z seryjnym softem i na hamowni u Witka wyplul 280PS i 440NM. Byly wywalone katy i prekaty, dolot ITG.

Wynik byl ladny, ale Witek stwierdzil, ze silnik nie jest jakis super mocny... cokolwiek to oznaczalo :-P (lekko cofalo zaplony).
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Po wywaleniu samych katow i pre katow w srodku nie jest wcale jakos specjalnie glosniej. Tylko przy bucie slychac roznice ale w trasie jest totalny spokoj. Tak to u mnie wyglada:(zaraz po wywaleniu)

http://m.youtube.com/watch?feature=play ... r_embedded
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

Jachyr pisze:Po wywaleniu samych katow i pre katow w srodku nie jest wcale jakos specjalnie glosniej. Tylko przy bucie slychac roznice ale w trasie jest totalny spokoj. Tak to u mnie wyglada:(zaraz po wywaleniu)

http://m.youtube.com/watch?feature=play ... r_embedded
masz b.wolny samochód. :-(
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

można wstawić tłumiki przelotowe zamiast katów a prekaty wybebeszyć żeby nie było zbyt głośno??Ile mocy może przywrócić tak zrobiony wydech?
Czy wkład K&N nie zaniża mocy?

[ Dodano: 2013-09-24, 15:23 ]
Flyer pisze:Ja kiedyś hamowałem swoje auto jeszcze z seryjnym softem i na hamowni u Witka wyplul 280PS i 440NM. Byly wywalone katy i prekaty, dolot ITG.

Wynik byl ladny, ale Witek stwierdzil, ze silnik nie jest jakis super mocny... cokolwiek to oznaczalo :-P (lekko cofalo zaplony).


[ Dodano: 2013-09-24, 15:23 ]
no to mnie podłamałeś :-/ :-/
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Darek79 pisze:Czy wkład K&N nie zaniża mocy?
Chyba podwyższa jak już
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

buba pisze:Hamownia drogowa nie daje realnych wyników ;-)
Gdy podane są realne wartości (waga auta, ciśnienie atmosferyczne, rozmiar kół) to ta hamownia daje najbardziej realne wyniki 8-)
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

No właśnie. Większość osób niekoniecznie robi to tak jak powinno i wychodzą później różne cyferki
urban
Posty: 39
Rejestracja: 2011-09-14, 10:37
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: urban »

Flyer pisze:Ja kiedyś hamowałem swoje auto jeszcze z seryjnym softem i na hamowni u Witka wyplul 280PS i 440NM. Byly wywalone katy i prekaty, dolot ITG.

Wynik byl ladny, ale Witek stwierdzil, ze silnik nie jest jakis super mocny... cokolwiek to oznaczalo :-P (lekko cofalo zaplony).
Flyer tak z ciekawości, wynik osiągnięty na seryjnych coolerach z S4 B5?

Ja też sprawdzałem na hamowni swoją byłą S4. Auto z 2000 r., podczas pomiaru w 100% seryjne. Hamowane w lutym 2012 r., przy przebiegu ok. 250 tys. km osiągnęło: 268 ps, 404 Nm.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

urban pisze: Flyer tak z ciekawości, wynik osiągnięty na seryjnych coolerach z S4 B5?
Tak, ale to byla zima. W lato auto puchlo... na szczescie od 2 lat siedzi juz FMIC :)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Barton66 pisze:
Jachyr pisze:Po wywaleniu samych katow i pre katow w srodku nie jest wcale jakos specjalnie glosniej. Tylko przy bucie slychac roznice ale w trasie jest totalny spokoj. Tak to u mnie wyglada:(zaraz po wywaleniu)

http://m.youtube.com/watch?feature=play ... r_embedded
masz b.wolny samochód. :-(
Narazie seria bez katow ale pomalu zaczyna sie wszystko zmieniac...:) teraz narazie tylko program u Adama a w przyszlym roku bedzie jak ma byc...:)
esss
Posty: 18
Rejestracja: 2011-03-17, 19:24
Lokalizacja: BI
Płeć:
Kontakt:

Post autor: esss »

U mnie u Witka to w ogole bylo cos ok 290km/430nm, wszystko seria, pre i katy wywalone, koncowy rs4.
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

Nie wiem skąd takie moce bierzecie z serii nawet po wywalonych katach ale ok.Nie wierze że auto o przebiegu +- 250 tys km ma takie dane na hamowni.Czyli dopiero dotarte powiedzmy z tych katalogowych 265 powinno miec sporo ponad 300,widać te Eski to jak wino im więcej przebiegu tym moc rośnie :mrgreen:
esss
Posty: 18
Rejestracja: 2011-03-17, 19:24
Lokalizacja: BI
Płeć:
Kontakt:

Post autor: esss »

Moja akurat ma mniej przebiegu, Witek tez byl zaskoczony, ze tyle wyszlo, na dodatek zrobil 330/505 przy 0.9 opadajace na 0.8bar.
Zloguj porzadnie auto to sie dowiesz czy z nim cos nie tak.
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

To ciekawe jak zwykle takie moce s 1,2-1-4 bara na k03
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

bo to dobre silniki są! jakby nie miały tyle tych pierdzielonych wężyków, kostek, elektroniki, a miejsca by było wystarczającą, żeby można było sobie turbiny wyciągnąć, to już w ogóle były by cudeńka ;-)
ODPOWIEDZ