Trzymanie serii w S4 B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Trzymanie serii w S4 B5

Post autor: Darek79 »

Witam wszystkich.
Mam pytanie do obeznanych w temacie o parametry katalogowe a trzymanie mocy po "pewnych przebiegach" silnika 2.7 BiT.
Wiadomo że auta młode już nie są i miewają za sobą spore przebiegi i nie lekkie nieraz życie.
Jak to się ma w Waszych Eskach a konkretnie z doświadczenia własnego i zasłyszenia jak te silniki trzymają moc? Wiadomo że kto robił program to mierzył serie swojego autka.
Pytam ponieważ posiadam S4 avant "seria",auto według licznika ma 275 tys km,kupione od 1 właściciela w Polsce które sam je ściągał ze Szwajcarii 3 lata temu.Po pracy silnika i ogólnym jego zachowaniu widać że silnik jest zdrowy,sprawdzane parametry turbin na Vag-u wyszły jak najbardziej ok,nie sypie błędami,niby wszystko jest dobrze.
Po zrobieniu pomiarów na hamowni drogowej,wyszedł wynik 253KM i 397.5 NM.
P.S niech ktoś mi podpowie jak wrzucić wykresy tutaj,to chętnie dodam.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Hamownia drogowa nie daje realnych wyników ;-)
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

buba pisze:Hamownia drogowa nie daje realnych wyników ;-)
Moim zdaniem poprawny pomiar jest bardzo dokładny.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Bieniek pisze:
buba pisze:Hamownia drogowa nie daje realnych wyników ;-)
Moim zdaniem poprawny pomiar jest bardzo dokładny.
Tylko od ilu czynników zależy ten dokładny pomiar i jak łatwo można go spiepszyć ;-)
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

To Bubus nie generalizuj, że dynomet jest zły ;-)
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

Powiem szczerze że zawsze uważałem i wielu twierdzi że jednak drogowa jest lepsza bo z ta podwoziową też bywa różnie. ;-)
Auto ma wkładkę K&N i ostatni tłumi Remusa niby dedykowany do S4,mam nadzieję że to nie zakłóca mu mocy?

[ Dodano: 2013-09-24, 10:34 ]
w Mr-Motors powiedzieli mi że sprawny silnik S4 potrafi wydobyć z siebie 270-275 KM w serii :shock: Zgodzicie się z tym? Tylko teraz nie wiem co znaczy pojęcie "sprawny" :roll: i jak mam sprawdzić niedomaganie u siebie :-/
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

A skąd wiesz że niedomaga? u mnie zawsze inne wyniki wychodziły na drogowej i MAHA.
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

chodzi mi o brakujące "niby" 12 KM,były 3 pomiary i za każdym wyszło tak samo.Jeden pomiar pokazał 261 KM i 402 NM ale to coś musiało sobie zawyżyć :roll:
Po prostu nie wiem gdzie szukać przyczyny spadku mocy i jak to jest w innych 2.7 na hamowni jakie wartości pokazywało w serii.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Proponuję umyć silnik. To będzie bardziej konstruktywne niż szukanie tych 12kuni ;-)
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Po takim przebiegu masz jeszcze Katalizatory ??
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

Hehe Buba on jest czysty,nie ma co myć,nic nie cieknie ;-)

[ Dodano: 2013-09-24, 11:02 ]
tak są katalizatory i tam też upatruje stratę,radzicie wyciąć?
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

mi strasznie auto muliło, okazało się że katy już były tak zafajdolone że przymulały mi auto. Wytnij a wejdzie w niego nowe życie i HAŁAS :-D
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Po takim przebiegu nie wiadomo co tam w środku ma. Ogólnie zalezy czy chcesz coś modzić, jeżeli tak to wycinaj i dodaj soft. Jak tylko jeździsz i wystarcza to nie ma co szukać paru PS
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

czyli wyciąc jak już wszystko tzn. prekaty i katy główne też żeby lepiej oddychał?
żeby nie było zbyt głośno co zastosować zamiast katalizatorów?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

nic
ODPOWIEDZ