AUDI S4 b5 by [BonuS]
jeżeli chodzi o zapierdzielanie u siebie mam gdzie polatać bo mamy dobre drogi w KATO także auto się dosyć szybko przemieszcza nawet na takiej glebie wiadomo trzeba uważać ale już nie jednego pana zawstydziło że gleba że kombi to jest najelpsze i ta bezcenna mina na światłach uwielbiam takie auta co nie wyglądaja a coś tam się odpychają
Nie ja ją sprzedawałem ale mój znajomy z Krakowa, wystawiał ją też na sprzedaż na tym forum.jace746 pisze:Wygląda bardzo fajnie, fakt nisko siedzi ale robi robotę koło... ps. czy to ta eska co ją pare miesięcy temu można było podziwiać na allegro???
Długo stała na allegro ale chyba i tak krótko jak na s4, dobra, zadbana sztuka.
Pogratulować bardzo ładnie wyglądającej eski :)
Mam pytanie chodzi mi o zestaw hamulców do przodu i do tyłu przód mam 345mm tarcze i do tego chciałbym dobrać jakiś zacisk 6tłoków i na tył jakąś większa tarcze też niż seria co polecacie bez extramalnych kosztów oczywiście
Bo w niedługim czasie chciałbym wymienić najpierw tył a potem kupić zacisk do przodu jakiś wraz z tarczami 345mm
z góry dzięki za pomoc
Bo myślałem nad zestawem z RS4 b5 ale z tego co się orientowałem jest kłopot 360mm i 312mm z tyłu bo linka coś tam jeszcze
także jak coś prosił bym o jakieś sprawdzone rady
Bo w niedługim czasie chciałbym wymienić najpierw tył a potem kupić zacisk do przodu jakiś wraz z tarczami 345mm
z góry dzięki za pomoc
Bo myślałem nad zestawem z RS4 b5 ale z tego co się orientowałem jest kłopot 360mm i 312mm z tyłu bo linka coś tam jeszcze
także jak coś prosił bym o jakieś sprawdzone rady
Moze byc a tylu z rs4 b5 a z przodu 345/6tlokow.
6-tłoki podchodzą jeszcze z porsche cayenne, podobno lepsze konstrukcyjne.
Do tego jeszcze potrzebujesz sruby mocujące i przewód łączący zacisk z przewodem gumowym.
Taki zestaw mam u siebie i bardzo dobrze to hamuje, niema stachu jak przy serii z 200km/h do 0km/h :)
Seryjna linka wystarczy tylko musisz zrobic drugie mocowanie przy zacisku i ją troche naciągnąć, pomysł oczywiscie druciarki ale jest alternatywa na czas oczekiwnia linki od rs4 b5, tam miałem u siebie.
6-tłoki podchodzą jeszcze z porsche cayenne, podobno lepsze konstrukcyjne.
Do tego jeszcze potrzebujesz sruby mocujące i przewód łączący zacisk z przewodem gumowym.
Taki zestaw mam u siebie i bardzo dobrze to hamuje, niema stachu jak przy serii z 200km/h do 0km/h :)
Seryjna linka wystarczy tylko musisz zrobic drugie mocowanie przy zacisku i ją troche naciągnąć, pomysł oczywiscie druciarki ale jest alternatywa na czas oczekiwnia linki od rs4 b5, tam miałem u siebie.
najlepsza i najtańsza opcja to:BonuS88 pisze:Mam pytanie chodzi mi o zestaw hamulców do przodu i do tyłu przód mam 345mm tarcze i do tego chciałbym dobrać jakiś zacisk 6tłoków i na tył jakąś większa tarcze też niż seria co polecacie bez extramalnych kosztów oczywiście
Bo w niedługim czasie chciałbym wymienić najpierw tył a potem kupić zacisk do przodu jakiś wraz z tarczami 345mm
z góry dzięki za pomoc
Bo myślałem nad zestawem z RS4 b5 ale z tego co się orientowałem jest kłopot 360mm i 312mm z tyłu bo linka coś tam jeszcze
także jak coś prosił bym o jakieś sprawdzone rady
1) przód 345+ 6 tłoczek + dobre klocki h.
2) tył 300 mm+ dobry klocek h.
przewody w oplocie+ rbf 600
dobre hamulce nie zależą tylko od układu hamulcowego, w takich autach jak S4 wszystko siada na przód (waga silnika jak i umieszczenie), należy pamiętać o pełnym zestawie zawieszenia, od wahaczy po najdrobniejsze elementy gumowe, kończąc na min bdb stanie amortyzatorów i sprężyn współgrając z właściwymi oponami.