AUDI S4 b5 by [BonuS]

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Apropo jesli ktos ma na sprzedaz takie avus III to zapraszam na pw, docelowo z miesiac chce cos takiego zakupic.
BonuS88
Posty: 51
Rejestracja: 2013-08-21, 21:16
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BonuS88 »

jeżeli chodzi o zapierdzielanie u siebie mam gdzie polatać bo mamy dobre drogi w KATO także auto się dosyć szybko przemieszcza nawet na takiej glebie wiadomo trzeba uważać ale już nie jednego pana zawstydziło że gleba że kombi to jest najelpsze i ta bezcenna mina na światłach uwielbiam takie auta co nie wyglądaja a coś tam się odpychają
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

to teraz z Gracjanem będziecie się razem turlać :mrgreen:
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Jak pisalem na innym forum kosa!!!. Co do felg et 35 a jak z blotnikami???? Wypychakles zaginales???
BonuS88
Posty: 51
Rejestracja: 2013-08-21, 21:16
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BonuS88 »

rolką byłby zaginane tylko z przodu no i wiadomo nakola wyciete i przerabiane bo tarło
A z Gracjanem to już śmigamy bardzo długo hehe i też bardzo dobrze się znamy bo dzieli nas 15min jazdy hehe
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

wiem. gadałem z nim kiedyś i mówił jaka obciachowa ta A3 i że tylko kołami nadrabia :mrgreen:
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ja tam wszystko obniżam co mam i nie narzekam a cisnę na gaz.
Trzeba uważać i to wszystko. No chyba że ma się u siebie drogi fatalne to co innego.
Nie ma co ukrywać od 5 lat drogi Nam się zmieniły w Pl na duży +
Obrazek
jace746
Posty: 12
Rejestracja: 2011-12-16, 22:42
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jace746 »

Wygląda bardzo fajnie, fakt nisko siedzi ale robi robotę koło... ps. czy to ta eska co ją pare miesięcy temu można było podziwiać na allegro???
FUNCTION OVER FASHION
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

jace746 pisze:Wygląda bardzo fajnie, fakt nisko siedzi ale robi robotę koło... ps. czy to ta eska co ją pare miesięcy temu można było podziwiać na allegro???
Nie ja ją sprzedawałem ale mój znajomy z Krakowa, wystawiał ją też na sprzedaż na tym forum.
Długo stała na allegro ale chyba i tak krótko jak na s4, dobra, zadbana sztuka.

Pogratulować bardzo ładnie wyglądającej eski :)
BonuS88
Posty: 51
Rejestracja: 2013-08-21, 21:16
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BonuS88 »

Mam pytanie chodzi mi o zestaw hamulców do przodu i do tyłu przód mam 345mm tarcze i do tego chciałbym dobrać jakiś zacisk 6tłoków i na tył jakąś większa tarcze też niż seria co polecacie bez extramalnych kosztów oczywiście
Bo w niedługim czasie chciałbym wymienić najpierw tył a potem kupić zacisk do przodu jakiś wraz z tarczami 345mm
z góry dzięki za pomoc
Bo myślałem nad zestawem z RS4 b5 ale z tego co się orientowałem jest kłopot 360mm i 312mm z tyłu bo linka coś tam jeszcze
także jak coś prosił bym o jakieś sprawdzone rady
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

345 - 6 tłoków z Q7/Touareg na przód

300 - Ori zacisk + adapter + tarcze z S4 B6 lub cały zestaw z S4 B6. Na tył w każdym przypadku musisz wydłużyć linkę (chyba że ktoś ma jakiś patent na to i się podzieli)
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

Moze byc a tylu z rs4 b5 a z przodu 345/6tlokow.
6-tłoki podchodzą jeszcze z porsche cayenne, podobno lepsze konstrukcyjne.
Do tego jeszcze potrzebujesz sruby mocujące i przewód łączący zacisk z przewodem gumowym.
Taki zestaw mam u siebie i bardzo dobrze to hamuje, niema stachu jak przy serii z 200km/h do 0km/h :)
Seryjna linka wystarczy tylko musisz zrobic drugie mocowanie przy zacisku i ją troche naciągnąć, pomysł oczywiscie druciarki ale jest alternatywa na czas oczekiwnia linki od rs4 b5, tam miałem u siebie.
BonuS88
Posty: 51
Rejestracja: 2013-08-21, 21:16
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BonuS88 »

to jak by ktoś posiadał taki zacisk to byłbym chętny jak coś
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

BonuS88 pisze:Mam pytanie chodzi mi o zestaw hamulców do przodu i do tyłu przód mam 345mm tarcze i do tego chciałbym dobrać jakiś zacisk 6tłoków i na tył jakąś większa tarcze też niż seria co polecacie bez extramalnych kosztów oczywiście
Bo w niedługim czasie chciałbym wymienić najpierw tył a potem kupić zacisk do przodu jakiś wraz z tarczami 345mm
z góry dzięki za pomoc
Bo myślałem nad zestawem z RS4 b5 ale z tego co się orientowałem jest kłopot 360mm i 312mm z tyłu bo linka coś tam jeszcze
także jak coś prosił bym o jakieś sprawdzone rady
najlepsza i najtańsza opcja to:

1) przód 345+ 6 tłoczek + dobre klocki h.
2) tył 300 mm+ dobry klocek h.


przewody w oplocie+ rbf 600


dobre hamulce nie zależą tylko od układu hamulcowego, w takich autach jak S4 wszystko siada na przód (waga silnika jak i umieszczenie), należy pamiętać o pełnym zestawie zawieszenia, od wahaczy po najdrobniejsze elementy gumowe, kończąc na min bdb stanie amortyzatorów i sprężyn współgrając z właściwymi oponami.
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Nie trzeba wymieniać linki ,tylko przestawić deko uchwyt linki ten ruchomy
ODPOWIEDZ